The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
^%^&$^$%&^$&%%$&...mulla ei toimi taalla mikaan! Hilavitkutin on toot, kone on tilt tai lagaa tai..jotain muuta ja...

Joka hiien kerta muuten kun joku puhuu puutteista niin oon pihalla:alien::cautious:..etta jatkakaa vaan(y):D
Älä välitä, mulla sama homma. . Paska mikä paska tämä rakkine, pakko se on investoida uuteen masiinaan lähiaikoina, ei tuu mitään.
Mutta pusi pusi- :love: Tahmeilen tässä jonkun aikaa.
 
Älä välitä, mulla sama homma. . Paska mikä paska tämä rakkine, pakko se on investoida uuteen masiinaan lähiaikoina, ei tuu mitään.
Mutta pusi pusi- :love: Tahmeilen tässä jonkun aikaa.
Lunis murunen :love:....samat suunnitelmat taallakin, menee hermostoliitto ihan solmuun kun ei niin mikaan vehje toimi...tosin kun taa kayttajakin on tammonen mika on eli lumiukkona niin taijanpa kohta siirtya savumerkkeihin :D...
 
Jelena who? :D
Hymph tuo on ihan yllytystä jo melkis ja se edellinen peukku oli sellanen hellä vaan kun se sun biisi valinta oli ihan hirveetä ulvontaa :cautious:[/QUOT
Jelena who? :D
Hymph tuo on ihan yllytystä jo melkis ja se edellinen peukku oli sellanen hellä vaan kun se sun biisi valinta oli ihan hirveetä ulvontaa :cautious:
.
Jelena elena anteeksi sekoittumisestani
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä