Älä välitä, mulla sama homma. . Paska mikä paska tämä rakkine, pakko se on investoida uuteen masiinaan lähiaikoina, ei tuu mitään.^%^&$^$%&^$&%%$&...mulla ei toimi taalla mikaan! Hilavitkutin on toot, kone on tilt tai lagaa tai..jotain muuta ja...
Joka hiien kerta muuten kun joku puhuu puutteista niin oon pihalla..etta jatkakaa vaan
Ei sitte
...awwww...
...hoplastavedatyspaiva on vasta reilun puolen vuoden paasta...
Lunis murunen ....samat suunnitelmat taallakin, menee hermostoliitto ihan solmuun kun ei niin mikaan vehje toimi...tosin kun taa kayttajakin on tammonen mika on eli lumiukkona niin taijanpa kohta siirtya savumerkkeihin ...Älä välitä, mulla sama homma. . Paska mikä paska tämä rakkine, pakko se on investoida uuteen masiinaan lähiaikoina, ei tuu mitään.
Mutta pusi pusi- Tahmeilen tässä jonkun aikaa.
..no taalla on kans vissiin jotain hairioo tai pjaiskoo..Meillä sentäs toimivat kummatkin läppärit mutta tää paksuseinäinen betonimörskä ympärillä estää vissiin nettiyhteyden lähes kokonaan. Tai sit ne vaan ovat Keravalla paskat.
Jelena who?Ja jelena jos miettii alapeukun antamista niin mie tuun ja väännän sen irti!
oothan buutannu kaikki vehkeet?Mulla lataa vaan näitä sivui.kestää ja kestää.
Ai niinko sammutellu?oothan buutannu kaikki vehkeet?
Jelena elena anteeksi sekoittumisestaniJelena who?
Hymph tuo on ihan yllytystä jo melkis ja se edellinen peukku oli sellanen hellä vaan kun se sun biisi valinta oli ihan hirveetä ulvontaa [/QUOT
.Jelena who?
Hymph tuo on ihan yllytystä jo melkis ja se edellinen peukku oli sellanen hellä vaan kun se sun biisi valinta oli ihan hirveetä ulvontaa
jeesAi niinko sammutellu?
Saat anteeksi kun nuin kauniisti pyysitJelena elena anteeksi sekoittumisestani
Enpä oo tässä tänää ku ollu kone auki.jees