The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lainatakseni Majuria: Täh...oot sä purrut poron palleja?:cautious::eek::sick:

Poroparka:cry:
Miten luulet että niitä härkiä tehhään?

edit. eli siis vetoporoja. Ne muuten kasuaa rasvaa sillalailla että vanahemmista häristä saahan parasta käristystä kun tullee kuuta enempi kuin vanahaan vaatimeenkaan.
Eikä niitä palleja purra vaan purraan ne johot poikki siinä pallien takaa.
 
Minä olen parikymmentä vuotta käyttäny Exceliä, makroja en kauhian paljon mutta nekin taipuu ja noilla munkin taijoilla (siis excelillä) on hallinoitu miljoonien eurojen tsydeemeitä. Kukaan ei ole ikinä opettanut mulle sitä.
Sanotaan 12 vuotta.

Excel tosin on paska kaikkeen mutta kun se on ilmainen (lähes) niin sitä käytetään. Siinä on virheitä edelleenkin. Paras olisi hallinnossa missä tahansa jos päästäisiin eroon kaikenmaailman Exceltaulukoista.
Jatketaan tästä joskus toiste, mun exelmitta on nyt just aika täynnä. Tulee saatana vielä uniin kohta.
 
Miten luulet että niitä härkiä tehhään?

edit. eli siis vetoporoja. Ne muuten kasuaa rasvaa sillalailla että vanahemmista häristä saahan parasta käristystä kun tullee kuuta enempi kuin vanahaan vaatimeenkaan.
Eikä niitä palleja purra vaan purraan ne johot poikki siinä pallien takaa.
jaa noita härkiä, mä jo ihmettelin että mitä sää yhtä äkkiä härät tähän vedit....:cautious:

Mutta siis joo, kyllä mä sen tiesin että poromiehet purivat ennen poro (parkojen) pallit mutta mä luulin että se tehdään nykyään jollain koneella :ninja:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä