Täällä ollaan nyt progynovaa popsittu 11 päivää.. tänään alkoi 12 päivä. Dexametason tuli mukaan kp8. Tänään aivan jäätävää kipua alavatsalla. Onko muilla tullut pelkästään lääkkeistä maha kipeäksi? En ole syönyt hormoonilääkkeitä moneen vuoteen.. sen yhden divina kuurin ennen hoitoja ja yhden ennemmin.. mutta ei tälläistä kipua ole ollut. Oli pakko vetää 1g panadol koska kipu niin voimakasta. Ehkä se tästä helpottaa.. mietin vaan että voiko lääkkeet tehdä tälläistä?
Minulla on tänään iltapv.llä aika limisultraan. Vähän jännittää sinnekkin meno kun en liiemmin siitä lääkäristä tykkää.. mutta täytyypä hältä kysyä näistä kivuista samalla.
Onko muita keillä nyt hoidot alkamassa? Tosiaan meillä on alkiot olleet pakkasessa jo pian 6vuotta.. tuntuu että voiko sellaisilla muka vielä onnistua.. No se jää nähtäväksi että selviääkö ylipäänsä sulatuksesta. Ensi viikon lopulla tai sitä seur ma siirto todnäk mikäli sulatettavista joku selviytyy.. tai näin olen itse laskeskellut.
Mukavaa viikonloppua kaikille
Minulla on tänään iltapv.llä aika limisultraan. Vähän jännittää sinnekkin meno kun en liiemmin siitä lääkäristä tykkää.. mutta täytyypä hältä kysyä näistä kivuista samalla.
Onko muita keillä nyt hoidot alkamassa? Tosiaan meillä on alkiot olleet pakkasessa jo pian 6vuotta.. tuntuu että voiko sellaisilla muka vielä onnistua.. No se jää nähtäväksi että selviääkö ylipäänsä sulatuksesta. Ensi viikon lopulla tai sitä seur ma siirto todnäk mikäli sulatettavista joku selviytyy.. tai näin olen itse laskeskellut.
Mukavaa viikonloppua kaikille