The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää ketjuun,mitäs tänne ?

Syksyinen ilma täällä.
Onneksi kaveri käytti meitä nordeassa, vakuutusyvtiössä ja kaupas,jippii kohta pääsee nordeasta kokonaan eroon :sneaky::cautious::geek::LOL:
 
Nopsa moikkeliskoikkelis :)*vilkuttaa*

Ja mä olen hämmästyksissäni*ufopääkkönen*

Mä olin tasan satavarma että täällä juhlitaan jo 13tonnisen rikkoutumista:cautious:...mittee työ ootta lusmuillu koko päivän:barefoot::D

Koettakaahan nyt saada jotain aikaiseksi(y), ite en pysty tähän hätään paljoa jeesaamaan...

Tää raato lähtee kohta justiinsa akkujen lataussessioon ja laittamaan omat mielihyvät ja sykkeet kohdilleen:love:...

Päiväteen juon tässä pikasesti , jatketaan hei päivän harjoituksia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
etkai ole ollut yövuorossa? Sen älkeen ei mitään nettiä avata, vaan nukutaan niin kauan, että ei univelkoja jää:devil::mad:
Kotimatkakin on suuri riski, jos sen joku väsyneenä joutuu ajamaan:eek:
"Jos aamulla menettää tunnin, sitä joutuu ottamaan kiinni koko päivän." -Se tuntematon---
Nyt on jotenkin puututtava...

Jokaisella on omat tapansa toimia tilanteissa kuin tilanteissa. Yleensä se menee sillä parhaaksi jo näkemällään ja kokemallaan tavalla :). Hyvä on toki, että esim keskusteluissa tulee esille toisenlaisiakin lähestymistapoja ja kokemuksia(y).

Mutta.

Ei niitä voi laittaa absoluuttisiksi totuuksiksi ja toimintatavoiksi.

Ja mitä tulee esimerkiksi yövuorosta nukkumiseen siirtymiseen, niin aivan luonnollistahan on olla tovi hereillä, rauhoittua ja kalastella sitä unta:). Joku katsoo televisiota, joku lukee aamun lehden ja joku voi jopa aukaista sen tablettinsa/koneensa ja hakea sitä hidastusta sieltä. Pääasia on kuitenki se, että saa vuoronsa jälkeen nukutuksi :). Olipa kyseessä sitten normi päivävuoro tai se yövuoro.
 
...no nih, ma oon taas taalla:notworthy:...

Oli muuten melkoiset vuoristoratafiilikset tassa...tohkeissani kouhotin pihamaalla kotiin tullessani, varmasti oli ne siiventyngatkin jalkapohjissa - kohta varmaan osaan itteni levitoidakin (y):D - ja pimpelipompeli rimpauttelin ulko- ovea...Kotona oli lahtiessani vakea ja mulle sanottiin etta "..joojoo, mee jo, ollaan kotona...!"

Arvaas:cautious:

Jumankekkamus viidenteen! Meikalainen oven takana ilman avaimia!!:alien:
Eipa ole vahalle ajalle sattunut. Hienoa. Ipanaiset rakkahaiset teilla tietymattomilla ja tokihan "justnytheti eipystykykenemaan"...Parit lennonjohtotorniminuutit sitten siina rappusilla istuin...kunnes paakkonen toimi(y)

Mita siita jos ulko- ovi on kiinni, aina taalta naemma joku avonainen ovi loytyy :D...etta tervetuloa vaan!

Ruuanlaittoon ja taustahorhoksi(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä