Täällä onkin näköjään useampia samassa vaiheessa kiertoa, mulla pärähti myös ovisplussa, eli saa päivittää dpo -1 tänä iltana peitto heilumaan
Jaa-a, enpä osaa sanoa muutenkuin että olisi tänä aamuna varmaan kannattanut tallettaa, illalla voi jo olla myöhäistä.Minzku ja Bea teillä jännät paikat, pidetään peukkuja!
ON: mitäs arvon raati sanoo oviksen ajankohdasta, kun eilen aamulla oli eka kertaa positiivinen, alkuillasta viiva vielä tummeni, tänään positiivinen mut haaleempi kuin eilen alkuillasta? Eilen ei puuhailut onnistuneet niin onko tänään jo myöhäistä? Edellisen kerran touhuiltu pe iltapäivästä. Heitänkö jo kirveen kaivoon tän kierron suhteen vai vieläkö ois mahiksia saada vauva alulle?
Kyllä kerkee. Ovisplussasta menee noin 12-34h ennenku ovuloi.ON: mitäs arvon raati sanoo oviksen ajankohdasta, kun eilen aamulla oli eka kertaa positiivinen, alkuillasta viiva vielä tummeni, tänään positiivinen mut haaleempi kuin eilen alkuillasta? Eilen ei puuhailut onnistuneet niin onko tänään jo myöhäistä? Edellisen kerran touhuiltu pe iltapäivästä. Heitänkö jo kirveen kaivoon tän kierron suhteen vai vieläkö ois mahiksia saada vauva alulle?
Sama homma. Tuntuu niin etäiseltä kun jotkut vasta yrittämisen alottaneet valitsee jo vaunuja ja ostaa vaatteita ja kaikkee vaikkei oo raskaanakaan. Itellä kuume enimmäkseen lähtenyt ja vaikka vauvat on ihania niin en silti tunne mitään surua tai kaipausta vaikka oisin pelkkien äitien ja vauvojen keskellä. Tässä kierrossa en oo ees tikuttanu ovista enkä tiiä mikä kp on, ja mitä väliä vaikka tietäsinki ku ei se oo ennenkään auttanu.Kamalaa sanoo, mutta mulla alkaa kyllä vauvakuume vähän hiipuu ku tää on vaan yhtä oottelua :'( koitan nyt vaan keskittyä terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen ja harrastuksiin. Aika menee onneks nopeeta ku on paljo tekemistä. Kohta se on joulukuu ja voi sit uudestaa varailla gynelle aikaa.
Mies tuli aamulla yövuorosta kun olin itse jo lähtenyt töihin, niin ei ihan ollut mahdollista.Jaa-a, enpä osaa sanoa muutenkuin että olisi tänä aamuna varmaan kannattanut tallettaa, illalla voi jo olla myöhäistä.
Voi Nalkuttaja, mä toivon sulle niin paljon kaikkea hyvää jatkoon. Toivon todella, että sun ja teidän asiat järjestyvät sellaisiin uomiin kuin niiden on tarkoitettu. Paljon halauksia ja onnentoivotuksia sulle jatkoon!Pikainen pyrähdys täällä tauon jälkeen.
Kiitos kaikille tsemppaajille.Olette todellisia helmiä ja teidän sanat lohdutti oikeasti.
Minun viivat ei pysynyt matkassa,valitettavasti.Tosin tässä tilanteessa en ollut ollenkaan varma haluanko raskautuakaan. Kamalaa sanoa se näin ääneen,mutta kyllä parisuhteen täytyy olla kunnossa jo ennen raskautta.
Me vielä mietitään avioliiton jatkoa..tai minä mietin,mies katuu,itkee ja pahoittelee.
Luottamus on rikottu niin täydellisesti,että en osaa sanoa jatkosta.
Minut voi poistaa listoilta. En ole varma jäänkö taustailemaan kuitenkin,koska se vauvakuumehan ei ole mihinkään poistunut ja alkaa olemaan viimeiset hetket raskautua,koska ikää kertyy..
Kaikille plussanneille superisti onnea!!Piinailijoille plussatuulia!