Mä olin youtuben ihmeellisessä maailmassa ihmettelemässä tätä videotaMelko hiljaista..
Pitääkö oikeesti ottaa kuva ja laittaa tänne?
no otappas.Melko hiljaista..
Pitääkö oikeesti ottaa kuva ja laittaa tänne?
Hui kauhistus. Lupaa mulle, että et ilmesty mun uniini koska olen sitä mieltä, että yöllä pitää levätä.Kauhee tarve saada koti reilaan ja just nyt.
melkonen meriselitys. TAAS.Just Etteköhän ole nähnyt tarpeeksi niitä.
Enkä halua bannia.
Ei varmaan mahtuis sun pieneen yksiöön, jota olet kuvaillut moninaisin sanoin täällä. Jalo tarjous, kiitosHui kauhistus. Lupaa mulle, että et ilmesty mun uniini koska olen sitä mieltä, että yöllä pitää levätä.
Sarjakuvakokoelmat mulle saa testamenttilahjoittaa koska tahansa.
Me voidaan akn kans yhdistää meijän nukkumaluukut niin sitte ne mahtuisEi varmaan mahtuis sun pieneen yksiöön, jota olet kuvaillut moninaisin sanoin täällä. Jalo tarjous, kiitos
Muutama vuosi sitten sain bannia.melkonen meriselitys. TAAS.
Huomenna saa ajella taas sydän syrjällään töihin ja töistä pois.Sitä tietä kun piisaa ja siellä juoksee tien yli millon mitäkin.Joskus mun on pakko pohtia, että onko tällä pallolla mitään kohtuutta tai reiluutta. Harvinaisen kilttiä, mukavaa ja ystävällistä tätiä koetellaan nyt ihan urkalla.
Niin ja iltaa kaikille!
Muistakaa elää jokaikinen ilta niinko se oisi viimeinen ja varokaa tuolla liikenteessä hirviä sun muita.
Muutama vuosi sitten sain bannia.
Tuu tänne katsomaan.
Ei taitais riittää seinätilat joka huone pullottaa kirjoja. Tämän takia haaveiltu muutto saa jäädä, uuteen kotiin on mahduttava myös kirjat. 1,3m +1,3+1,6+1,8+1,8 ja tietysti muutama sata kirjaa muksun huoneesta.Me voidaan akn kans yhdistää meijän nukkumaluukut niin sitte ne mahtuis
ei oo mailma reilu paikka eiJoskus mun on pakko pohtia, että onko tällä pallolla mitään kohtuutta tai reiluutta. Harvinaisen kilttiä, mukavaa ja ystävällistä tätiä koetellaan nyt ihan urkalla.
nythän niitä roikaleita on taas alettu ampumaan vähemmäksiHuomenna saa ajella taas sydän syrjällään töihin ja töistä pois.Sitä tietä kun piisaa ja siellä juoksee tien yli millon mitäkin.
Halaus. Viime viikolla muuten hyppäsi peura (sekin on iso elukka) auton eteen.Joskus mun on pakko pohtia, että onko tällä pallolla mitään kohtuutta tai reiluutta. Harvinaisen kilttiä, mukavaa ja ystävällistä tätiä koetellaan nyt ihan urkalla.
Niin ja iltaa kaikille!
Muistakaa elää jokaikinen ilta niinko se oisi viimeinen ja varokaa tuolla liikenteessä hirviä sun muita.
Niin totta. Ja nytpä muistan taas, miksen halua enää ikinä maan tasalla kulkevaa henkilöautoa. Ei korkeampikaan kokonaan suojaa mutta on edes vähän turvallisempi.Huomenna saa ajella taas sydän syrjällään töihin ja töistä pois.Sitä tietä kun piisaa ja siellä juoksee tien yli millon mitäkin.
jos ajaa niin matalalla ettei osu edes hirven mahanahkaan.Niin totta. Ja nytpä muistan taas, miksen halua enää ikinä maan tasalla kulkevaa henkilöautoa. Ei korkeampikaan kokonaan suojaa mutta on edes vähän turvallisempi.
Ihan aina ei todellakaan ymmarra elaman kuvioita*halaan*Joskus mun on pakko pohtia, että onko tällä pallolla mitään kohtuutta tai reiluutta. Harvinaisen kilttiä, mukavaa ja ystävällistä tätiä koetellaan nyt ihan urkalla.
Niin ja iltaa kaikille!
Neito vaan muistaa nyrkkisäännön, että mitään peuraa pienempää ei maantiellä väistetä.Huomenna saa ajella taas sydän syrjällään töihin ja töistä pois.Sitä tietä kun piisaa ja siellä juoksee tien yli millon mitäkin.
Nii. Mut mihin sinä minut meinaisit laittaa?Me voidaan akn kans yhdistää meijän nukkumaluukut niin sitte ne mahtuis
Mä aina automaattisesti väistän jänöt ja fasaanit ja sit heti perään kiroan kun hyvä paisti meni sivusuun. Siis väistän, hieman, en ojaan saakka enkä vastaantulijan kaistalle.Neito vaan muistaa nyrkkisäännön, että mitään peuraa pienempää ei maantiellä väistetä.
Jäneksen vuoksi ei ajeta ojaan.
Ikeaa lainatakseni, Go Cubic. Eli laajenna ylöspäinNii. Mut mihin sinä minut meinaisit laittaa?
eikös sulla ollu cx jotakin, eihän siinä tule edes puskuriin naarmua pieneläimestä.Mä aina vä
Mä aina automaattisesti väistän jänöt ja fasaanit ja sit heti perään kiroan kun hyvä paisti meni sivusuun. Siis väistän, hieman, en ojaan saakka enkä vastaantulijan kaistalle.