*tietäväistä nyökyttelyä* Nii-in
Hoponlopo sun kanssas !Mitä mä sanoin.Tulin niin ketju hiljeni heti.
Jaa yksin vai?Hoponlopo sun kanssas !
Tahan aikaan tassa talossa on kuule niin paljon tilannetta ja liiketta ja actionia etta ei millaanpystykykenemaan...eli ma ainakin taustapiruilen
Mutta hyvanen aika, pida itekin metelia ja hopottelya
Minä olen täällä.Mitä mä sanoin.Tulin niin ketju hiljeni heti.
On taalla kuule muitakin paikallaJaa yksin vai?
Nii täälläkii!Ja nyt - taalla alkaa orastavat willeroiset
..mulle tuli hikiIltaa puuh, nyt pyllähdin takaisin sohvalle. Aamusella aikaisin liikkeelle, muksulle liikuntaa, porukka Ikeaan lounaalle ja pieniä hankintoja, toiseen kauppaan ja kotiin, muutama puhelu, pyykki- ja tiskikonetta päälle, muksu kaverille. Sitten olisi voinut istua ja relata. Päätettiin kuitenkin purkaa väärässä huoneessa oleva astiakaappi (tyhjennys, purku, roudaus, kasaus, täyttö) takaisin alkeperäiselle paikalleen. Muutama vuosi sitten kaapin siirto oli hyvä idea. Sitten kirjahyllyn siirtoa toisessa huoneessa, kun tilaa vapautui.
Mun selkä on nyt aika romu mutta tulipa tehtyä.
Aika monta viestiä kyllä tullut sun viestien väliin.Mitä mä sanoin.Tulin niin ketju hiljeni heti.
Aika monta viestiä kyllä tullut sun viestien väliin.Mitä mä sanoin.Tulin niin ketju hiljeni heti.
Sun willeroiset on niita huomattavasti helpompia ja nautinnollisempiaNii täälläkii!
Mä en o röökipartsia kauempana käyny koko päivänä.Jaa yksin vai?
Kauhee tarve saada koti reilaan ja just nyt. Parvekkeella on syyskukkaset ja lyhty (sis led-kynttilän). Lapselle on meilkein kaikki talvivarusteet hankittu ja puutelistalla on loput hankinnat muistissa. Mies tietää, missä kaupoissa asioidaan lapsen varusteissa. Hautajaisista on puhuttu (siis meidän). Eli jos nyt heittäis veivinsä, niin täällä ainakin hommat jatkuis suunnilleen normaalisti..mulle tuli hiki
Mutta jossainvalissa mie paasen saunaan
Ja sa relaat nyt. Otat kahvia kauniiseen katoseesi.
*halaaruttaan sua*Kauhee tarve saada koti reilaan ja just nyt. Parvekkeella on syyskukkaset ja lyhty (sis led-kynttilän). Lapselle on meilkein kaikki talvivarusteet hankittu ja puutelistalla on loput hankinnat muistissa. Mies tietää, missä kaupoissa asioidaan lapsen varusteissa. Hautajaisista on puhuttu (siis meidän). Eli jos nyt heittäis veivinsä, niin täällä ainakin hommat jatkuis suunnilleen normaalisti
No siin ollu sellasii viestei mihin nyt ei oo ollu mitään kommentoitavaa.Aika monta viestiä kyllä tullut sun viestien väliin.
juuhMelko hiljaista..
Pitääkö oikeesti ottaa kuva ja laittaa tänne?