• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mennytkään nurkkaan...vaan pehkuihin mököttämään:barefoot:

Tosin.
Siinä matkanvarrella sain aikaiseksi potkaista varpaani sängynjalkaan ja kyynärpään kiukkuhermon ovenpieleen (y)

Että jos nyt ei ennää mökötytä niin pikkiriikkisesti potuttaakyynärpäätyttää:cautious:
 
Pitäisköhän sitä itekin mennä ottamaan vähän lepoa et jaksaa huomenna masentua lukioshaissesta viimeisen kerran. Piti mennä jo tunti sitten nukkumaan, mut vietinkin koko illan pyykkituvalla ja piti käydä siellä malmilla pyörähtämässä. Oikeastaan tekis mieli siivota, valvoa myöhään leffan äärellä ja skipata koko koe.
 
Tui tui vaan ihan perkeleesti kaikille.

Olenko mä itsekäs ja tunteeton paska jos toivon, että isäukko jaksaa potkia vielä muutaman viikon ettei mun loma mene hautajaisia järjestellessä?
 
en viitti sanoa yhtään mitään.
Kun mä kävin Intin niin se oli ihan fakta, että ohjus lähtee parisataa metriä sekunnissa.
Kuin myös se, että vaunun putki kääntyy maasto- olosuhteista huolimatta hetkessä ja ammus lähtee semmoiset pari kilsaa sekunnissa. Siinä on vakaimet joten se vetää ojanpohjilla tai umpimettässä ilman, että putken tähtäys edes heilahtaa. Eikä pienet tai isotkaan puut tunnu missään.

Siitä vaan repimään humööriä.
 
Joskus muinoin kun minussa oli miestä ja kotiin tuli keskellä yötä soitto, että mummoa viedään nyt. Sanoin ex- rouvakullalle, että vedähän vaatteet päällesi just nyt.
Se oli sitä maailmanaikaa kun ex- rouvakulta ei edes kysynyt.

Neljäsataa kilsaa myöhemmin oltiin Seinäjoen keskussairaalassa. Kello oli noin neljä.
Ei ollu mikään vierailuaika. Mut paikalla oli vain yöpäivystäjä, pari vartijaa ja lähin poliisipartio jossain Jalasjärvellä. Eli ei mitään ongelmaa. Mä olen hyvä suostuttelemaan kun sille päälle satun.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tui tui vaan ihan perkeleesti kaikille.

Olenko mä itsekäs ja tunteeton paska jos toivon, että isäukko jaksaa potkia vielä muutaman viikon ettei mun loma mene hautajaisia järjestellessä?
Et oo. Omaisen tunnereaktiot etenkin väistämättömän kuoleman lähestyessä on moninaiset ja yksilölliset, eikä niitten perusteella kannata paskaksi tuomita ketään. Kun sinne toisen ihmisen pään sisään ei pääse eikä tiedä miten ne asiat siellä myllertää.
(Yes I'm looking at you AK)
 
vierailija
Pitäisköhän sitä itekin mennä ottamaan vähän lepoa et jaksaa huomenna masentua lukioshaissesta viimeisen kerran. Piti mennä jo tunti sitten nukkumaan, mut vietinkin koko illan pyykkituvalla ja piti käydä siellä malmilla pyörähtämässä. Oikeastaan tekis mieli siivota, valvoa myöhään leffan äärellä ja skipata koko koe.
Huomenta!
Sun toive on toteutumassa!
Et ole nukkunut pommiin, vaan opetit illalla pääkoppasi - siksi et herännyt ajoissa. Tarvii muuten olla 2 kelloa soimassa AINA siltä varalta, että unissasi laitat toisen kiinni(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä