Unikuvia*pus*Öitä!
Laitoin rastin seinään jo.Paheksun.
AaKoo!! Yks rastitilaus tuli!!
...ja naisetko on mukamas vaikeita
Kispus!
Eikä ooLaitoin rastin seinään jo.
Ja joo.
Naarasmerkkiset ovat tämän maailmankaikkeuden omituisimpia otuksia.
Miehillä on jokin logiikka.
Naisilla on omansa mutta onpahan perhanan vaikea päästä jyvälle.
Kun mä kävin Intin niin se oli ihan fakta, että ohjus lähtee parisataa metriä sekunnissa.en viitti sanoa yhtään mitään.
Olet.Tui tui vaan ihan perkeleesti kaikille.
Olenko mä itsekäs ja tunteeton paska jos toivon, että isäukko jaksaa potkia vielä muutaman viikon ettei mun loma mene hautajaisia järjestellessä?
Et oo. Omaisen tunnereaktiot etenkin väistämättömän kuoleman lähestyessä on moninaiset ja yksilölliset, eikä niitten perusteella kannata paskaksi tuomita ketään. Kun sinne toisen ihmisen pään sisään ei pääse eikä tiedä miten ne asiat siellä myllertää.Tui tui vaan ihan perkeleesti kaikille.
Olenko mä itsekäs ja tunteeton paska jos toivon, että isäukko jaksaa potkia vielä muutaman viikon ettei mun loma mene hautajaisia järjestellessä?
Sitten olen, asialle ei voi mitäänOlet.
Oot tainnu keksiä ton termin ihan ite. Doesn't exist.on se prkl että ihmisen pitää tähän aikaan herätä täysin levänneenä vaikka on vapaapäivä.
no en, menen päiväunille.Oot tainnu keksiä ton termin ihan ite.
Huomenta!Pitäisköhän sitä itekin mennä ottamaan vähän lepoa et jaksaa huomenna masentua lukioshaissesta viimeisen kerran. Piti mennä jo tunti sitten nukkumaan, mut vietinkin koko illan pyykkituvalla ja piti käydä siellä malmilla pyörähtämässä. Oikeastaan tekis mieli siivota, valvoa myöhään leffan äärellä ja skipata koko koe.
Kerro jotain uutta. Mun kello soi kolme kertaa + torkut.Huomenta!
Sun toive on toteutumassa!
Et ole nukkunut pommiin, vaan opetit illalla pääkoppasi - siksi et herännyt ajoissa. Tarvii muuten olla 2 kelloa soimassa AINA siltä varalta, että unissasi laitat toisen kiinni
Huomenta!
Sinne rekrykoulutukseen oli 300 hakijaa , joista 50 otettiin haastatteluun ja 10+10 valittiin.
No mä olin ton ekan 10 hengen joukossa