• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Neuvoisin kaikille ennen yhteenmuuttoa/yhteisen omaisuuden hankintaa tekemään paperit kuntoon omaisuudesta. Ei sitte erotilanteessa tarvitse ihmetellä ja kumpikin voi jatkaa matkaa ilman omaisuusriitoja.
Nykyäänhän on vissiin joku avopuolisoa suojaava laki, et kun asuu x määrän vuosia yhdessä, niin siinä toinen ei voi enää viedä kylmästi kaikkea eikä avokkia saa jättää kylmästi vaille kaikkea.
 
Mä tein kristillisen tasajaon erossa. Pakkasin ämpärin kaikki ennen mua olemassaolleet tavarat sillä aikaa ku se oli töissä, pidin omat kamani ja muutamista jutuista neuvoteltiin yhes, eli perustelin mitä mä tartten enemmän lapsen kaa ja mitä se voi viedä ku mä en tartte. Helposti kävi ja molemmat oli tyytyväisiä. Huonekaluja mulle ei tosin tainnu jäädä ku ruokapöytä, tv-taso, kirjahylly ja sohvapöytä.
Milloin se on helppoa niin sit se on. Vaikka ei kait koskaan ole.

Mut sinä olet jokseenkin esikoistyttäreni ikäinen joten et ollut edes syntynyt kun minä ja ex- rouvakulta päätimme laittaa lusikat samaan laatikkoon.

Aseita minulla ei enää ole ja luojan kiitos hyvä niin.

Anteeksi ikäkortti.
 
Syyspäiväntasaus.

Aurinkoinen armahainen, mokomainen!, mennä liukahti vikopuolelle maapalloa*hiukan mutruilee*....ja näemmä oikein kunnolla, kun tänään oli niin tasaisen harmaa pilvimatto pääkkösen päällä.

Melkein paheksun:cautious:...mutta seuraavan kerta kun sitä ihunaa möllykkää näkyy etes pikkiriikkisesti, niin ai että! Siitä pitää tajuta nauttia :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä