oisko mahollista että oot ollu liian pitkää miehenpuolta vailla ja siksi on ranteissa jännetupen tulehus?Saattaapi olla paikat kipeinä jonkun aikaa.Ranteet nyt on eniten kipeet täl hetkel.
oisko mahollista että oot ollu liian pitkää miehenpuolta vailla ja siksi on ranteissa jännetupen tulehus?Saattaapi olla paikat kipeinä jonkun aikaa.Ranteet nyt on eniten kipeet täl hetkel.
No onhan 2viikkoa tietty pitkä aikaoisko mahollista että oot ollu liian pitkää miehenpuolta vailla ja siksi on ranteissa jännetupen tulehus?
no on! ite varmaan kuolisin jos pitäs nuin pitkään paastotaNo onhan 2viikkoa tietty pitkä aika
Mutta nou hätä,oon ruvennut jo toimimaan ettei näin tulis jatkossa käymäänno on! ite varmaan kuolisin jos pitäs nuin pitkään paastota
meinaakko laittaa fuckbuddyn vai mitä?Mutta nou hätä,oon ruvennut jo toimimaan ettei näin tulis jatkossa käymään
Pitäähän idiootti pöljä korvata jollainmeinaakko laittaa fuckbuddyn vai mitä?
no pitää, ei viriilin eukondeeruksen kannata pitää kynttilää vakan allaPitäähän idiootti pöljä korvata jollain
En aiheuta sulle sit slaagia kertomalla kuin kauan mää oon paastonnuno on! ite varmaan kuolisin jos pitäs nuin pitkään paastota
juuh on paree että piät suun supussaEn aiheuta sulle sit slaagia kertomalla kuin kauan mää oon paastonnu
Iltaa sinnekiniltaa hereillä olevalle porukalle.
3 tai neljä, en ole laskenuIltaa sinnekin
...tosin herätysliikkeeseen en taija kuulua ...pikemminkin sumuvalojen käyttäjiin
Työyötä arvatenkin pukkaa, montako jäljellä?
Kuhan jotenki kartalla oot, ettet vp:nä ole yli-innokas3 tai neljä, en ole laskenu