The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Pännimysmaximus.

Samalla rahalla, millä mä joudun maksamaan veroja, saisi 11 hehtaaria metsää, läntin peltoa ja nelkyt metriä merenrantaa kerrassaan oivassa sijainnissa.

Mur! Mä muutan kanssa systeemit jonnekin veroparatiisiin. Nih!

• Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
sulle pitäs myöntää lääkärin pätevyys kun oot niin tarkkaan seurannu holbyä
Mitä? Onko joku oletusarvo, et kaikki sellaisen haluaisi? En ottaisi vastaan sitä vastuuta:
http://www.migri.fi/tietoa_virastosta/maahanmuuttoasioiden_vastuunjako

Kato nyt van se jakso, kun seuraava riippuu siitä. Vähän niinku matematiikassa, et ei mitenkään voi ymmärtää seuraavan tunnin asioita OIKEIN, jos on yksikin jäänyt välistä tai "ei napannu" - kalastustermi taas:alien:

Mitä? Onko joku oletusarvo, et kaikki sellaisen haluaisi? En ottaisi vastaan sitä vastuuta:
http://www.migri.fi/tietoa_virastosta/maahanmuuttoasioiden_vastuunjako

Kato nyt van se jakso, kun seuraava riippuu siitä. Vähän niinku matematiikassa, et ei mitenkään voi ymmärtää seuraavan tunnin asioita OIKEIN, jos on yksikin jäänyt välistä tai "ei napannu" - kalastustermi taas:alien:
mä oon kattonu kaikki holbyt moneen kertaan, ees ja taas

äläpä muuta viserrä, kyllä oli masentavaa luettavaa se veropäätös

ite oisin saanu lapista yli 50ha palstan
Sieltä mä haluan kanssa. :p
Sopivasti lääniä sekä etelässä että pohjoisessa niin voi hienosti valita millaisessa ilmastossa syksynä, talvensa ja keväänsä viettää. Ei räntäloskaa, ei pääkallojääkelejä eikä siitepölyä.

Tää kyseinen pläntti tuli ihan vittuillakseen myyntiin just nyt kun vastaavaa ollaan himottu jo pitkä tovi.

vierailija
Sopivasti lääniä sekä etelässä että pohjoisessa niin voi hienosti valita millaisessa ilmastossa syksynä, talvensa ja keväänsä viettää. Ei räntäloskaa, ei pääkallojääkelejä eikä siitepölyä.

Tää kyseinen pläntti tuli ihan vittuillakseen myyntiin just nyt kun vastaavaa ollaan himottu jo pitkä tovi.
Siitepölyn määrää voi vähentää tosiaan kaatamalla koivuja:)
Onko siellä valosaastetta?
http://www.lightpollution.it/download/euromini.jpg

Sillon ku asiat lähtee menemään vituiks ne menee ihan huolella (n)

Kyllä muakin hatuttaa maksaa veroja kahteen maahan mutta se toinen maapläntti on lähes välttämätön mielenterveyden kannalta

• Tykkää
Reactions: 0roosa0
Kahvinkeitin, suodatinpussit ja kahvia.
Pari mukia.
Astiasto.
Harukoi sun muita.
Veitset, kauha, juustohöylä ja vispilä. Sakset.
Pari kulhoa ja leikkuulautaa, paistinpannua ja kattilaa

Matot, verhot, pyyhkeitä, patjat, peitot tyynyt, liinavaatteita.

Tiskiaineet, shampoot, pyykinpesuvempulat ja rätei ja harjoi. Imuri. Lakaisin/kuivain suihkuun.

Lamppu. Huussipaperii. Mies käy ostamassa töllöttimen ja anteenninpiuhaa.

Puuttuuko jotain oleellista?

vierailija
Mun pitäisi sit kyllä kaataa kaikki pähkinäpuskat, lepät, pajut ja männytkin. Aika hankala.

Ja täällä ainakin on öisin pimeää.
Kuusestako ei tule mitään oireita? En tarkoita joulukuusta, mikä on usein viljeltyä, vaan tavallista metsäkuusta?
https://peda.net/kannus/jvk/oppiaineet2/biologia2/8-lk-biologia/metsien-biologia2/2skek/kuusikko

Perunoita kävin keräämässä kun on aina yks rivi, minkä perunanheittokoneen ratas heittää sivuille: isot lentää kauas ja pienemmät lähelle. Mukavaa ulkoilua, hyötyliikuntaa, mutta vaatekertoja menee paljon. Ajattelin siellä, et tietääköhän muut, et parhaat potut saa maasta, missä on kasvanut vasta jotakin p u u t a ? Ne vaan kaadetaan pois, nykästään kannot irti traktorin koukulla ja sitten kynnetään syvään. Keväällä kai uudelleen, äestys, palaneen (raakaa ei saa laittaa, vaan ylivuotinen aina juureksille!) kompostin levitys sinne ennen sitä karhimista. Sit kun se mullataan oikeaan aikaan, ei tule ongelmaa rikkaruohoista. sopivan pieniä, eikä edes nupulla vielä. Jos joku kukkii, pitää se nyhtää maasta ensin... Oikea aika on silloin, kun ne rikkaruohot ovat Multaaminen tosin on taas hyötyliikuntaa kesäöinä (ei itikoita!), kun se tehdään lapiolla. Perunat lakkaa kasvamasta silloin, kun vihreää kasvustoa ei enää ole. Viikossakin kasvavat paljon, mutta viikossa ehtii myyräkin kerätä sen mitä ehtii...

Unohdin jo, syötkö ollenkaan perunaa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä