Meitsöri ei oo ikämies koska tossa on vain 2/3 mainituista vitamiineistavittu, viina, nikotiini
ikämiehen vitamiini
Meitsöri ei oo ikämies koska tossa on vain 2/3 mainituista vitamiineistavittu, viina, nikotiini
ikämiehen vitamiini
sen kolmennen vitamiinin kuvaa ei kestä laittaa tällaselle kukkahattupalstalleMeitsöri ei oo ikämies koska tossa on vain 2/3 mainituista vitamiineista
Ei kai kukaan voi yhdestä hitusvinkulasta loukkaantua?sen kolmennen vitamiinin kuvaa ei kestä laittaa tällaselle kukkahattupalstalle
napsahtas bannia
uskallatko kokeilla?Ei kai kukaan voi yhdestä hitusvinkulasta loukkaantua?
Omaani en kyllä laitauskallatko kokeilla?
laita harmaana ellet mustana tohiOmaani en kyllä laita
Huomenta!kyllä tommosen majesteettisen kielen hallinnan osoittaminen kiillottaa kummasti sädekehää
sulle pitäs myöntää lääkärin pätevyys kun oot niin tarkkaan seurannu holbyäHuomenta!
Katsopa tämä jakso nyt, mikä tuli äsken Holby citysta--- se jatkuu huomenna. Toivottavasti on vain elokuvaa, eikä mikään echobooksista tai vastaavasta kerättyä materiaalia:
Kuvio voi tietysti olla jollekin liian monivivahteinen, mutta arenallahan sen voi kelata aina taaksepäin
Kyllä voi. On kokemusta.Ei kai kukaan voi yhdestä hitusvinkulasta loukkaantua?
äläpä muuta viserrä, kyllä oli masentavaa luettavaa se veropäätösPännimysmaximus.
Samalla rahalla, millä mä joudun maksamaan veroja, saisi 11 hehtaaria metsää, läntin peltoa ja nelkyt metriä merenrantaa kerrassaan oivassa sijainnissa.
Mur! Mä muutan kanssa systeemit jonnekin veroparatiisiin. Nih!
Mitä? Onko joku oletusarvo, et kaikki sellaisen haluaisi? En ottaisi vastaan sitä vastuuta:sulle pitäs myöntää lääkärin pätevyys kun oot niin tarkkaan seurannu holbyä
mä oon kattonu kaikki holbyt moneen kertaan, ees ja taasMitä? Onko joku oletusarvo, et kaikki sellaisen haluaisi? En ottaisi vastaan sitä vastuuta:
http://www.migri.fi/tietoa_virastosta/maahanmuuttoasioiden_vastuunjako
Kato nyt van se jakso, kun seuraava riippuu siitä. Vähän niinku matematiikassa, et ei mitenkään voi ymmärtää seuraavan tunnin asioita OIKEIN, jos on yksikin jäänyt välistä tai "ei napannu" - kalastustermi taas
Et ole gynekologi mutta olet opiskellut videomateriaalia ja voit uhrautua kurkistamaan ja kokeilemaan?mä oon kattonu kaikki holbyt moneen kertaan, ees ja taas
juuh kynekolookin oppimäärä on tullut suoritettua verkossaEt ole gynekologi mutta olet opiskellut videomateriaalia ja voit uhrautua kurkistamaan ja kokeilemaan?
Kyllä sitten voi vähän sormella kokeillajuuh kynekolookin oppimäärä on tullut suoritettua verkossa
Sieltä mä haluan kanssa.äläpä muuta viserrä, kyllä oli masentavaa luettavaa se veropäätös
ite oisin saanu lapista yli 50ha palstan
Siitepölyn määrää voi vähentää tosiaan kaatamalla koivujaSieltä mä haluan kanssa.
Sopivasti lääniä sekä etelässä että pohjoisessa niin voi hienosti valita millaisessa ilmastossa syksynä, talvensa ja keväänsä viettää. Ei räntäloskaa, ei pääkallojääkelejä eikä siitepölyä.
Tää kyseinen pläntti tuli ihan vittuillakseen myyntiin just nyt kun vastaavaa ollaan himottu jo pitkä tovi.
Mun pitäisi sit kyllä kaataa kaikki pähkinäpuskat, lepät, pajut ja männytkin. Aika hankala.Siitepölyn määrää voi vähentää tosiaan kaatamalla koivuja
Onko siellä valosaastetta?
http://www.lightpollution.it/download/euromini.jpg
Sillon ku asiat lähtee menemään vituiks ne menee ihan huolellaSieltä mä haluan kanssa.
Sopivasti lääniä sekä etelässä että pohjoisessa niin voi hienosti valita millaisessa ilmastossa syksynä, talvensa ja keväänsä viettää. Ei räntäloskaa, ei pääkallojääkelejä eikä siitepölyä.
Tää kyseinen pläntti tuli ihan vittuillakseen myyntiin just nyt kun vastaavaa ollaan himottu jo pitkä tovi.
Kuusestako ei tule mitään oireita? En tarkoita joulukuusta, mikä on usein viljeltyä, vaan tavallista metsäkuusta?Mun pitäisi sit kyllä kaataa kaikki pähkinäpuskat, lepät, pajut ja männytkin. Aika hankala.
Ja täällä ainakin on öisin pimeää.