Saara Aalto & kihlattunsa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mikä on kiivi?

  • Hedelmä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Vihreä, hedelmä

    Ääniä: 2 100,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
Uusimmassa kaksplus lehdessä on naisparin haastattelu. Katsoin ensin vain kuvaa ja luulin kuvan perusteella heitä kaksosiksi. Sama tyyli molemmilla ja ulkoinen olemuskin samanlainen. Aina väitetään, että toinen on ns. mies ja toinen nainen. No heistä ei ainakaan erottanut.
 
vierailija
Täh? En mä itsestäni puhunut. Olen mä joskus ollut bissempi, mutta en enää.
Lue nyt itse mitä kirjoitat. Ainoa joka täällä dissaa miehiä, olet sinä. Mä olen lesbo, eikä mulla ole mitään miehiä vastaan noin yleisesti. Yksilöissä on niitä vähemmän miellyttäviä, mutta sama koskee myös naisia.

Sinä itse kirjoitat, että miehet ovat julmia, kovia, heiltä ei saa hellyyttä ja turvaa ja siksi lesbot ovat naisten kanssa. Ja sun mies ilmeisesti on mies, eli et koe saavasi noita asioita häneltä? Siitä osanotot.
 
Lue nyt itse mitä kirjoitat. Ainoa joka täällä dissaa miehiä, olet sinä. Mä olen lesbo, eikä mulla ole mitään miehiä vastaan noin yleisesti. Yksilöissä on niitä vähemmän miellyttäviä, mutta sama koskee myös naisia.

Sinä itse kirjoitat, että miehet ovat julmia, kovia, heiltä ei saa hellyyttä ja turvaa ja siksi lesbot ovat naisten kanssa. Ja sun mies ilmeisesti on mies, eli et koe saavasi noita asioita häneltä? Siitä osanotot.
Mä kirjoitan monien bissejen sanomia lauseita, en keksi hatusta :ensin oli traagista miehen kanssa mutta sitten pehmeä nainen pelasti.

Kirjoitin jo aiemmin että puhun nyt bisseistä, bisset kun seilaa enemmän miesten ja naisten välillä.
Ja kirjoitin jo aiemmin että tiedän että on 100 % homoja ja lesboja, syntymästään asti olleita.

Mutta mä väitän että jos bisseiltä ois otettu ne lapsuuden- tai seurustelupettymykset pois, niin teidän sateenkaariporukkanne olisi paaaljon pienempi. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä kirjoitan monien bissejen sanomia lauseita, en keksi hatusta :ensin oli traagista miehen kanssa mutta sitten pehmeä nainen pelasti.

Kirjoitin jo aiemmin että puhun nyt bisseistä, bisset kun seilaa enemmän miesten ja naisten välillä.
Ja kirjoitin jo aiemmin että tiedän että on 100 % homoja ja lesboja, syntymästään asti olleita.

Mutta mä väitän että jos bisseiltä ois otettu ne lapsuuden- tai seurustelupettymykset pois, niin teidän sateenkaariporukkanne olisi paaaljon pienempi. :whistle:
Sinähän voit väittää ihan mitä haluat. Totuutta se ei niistä väitteistä kuitenkaan tee.

Eikö se ole hieno asia, että niin moni löytää huonon suhteen jälkeen hyvän ihmisen, jonka kanssa on turvallista olla? Omitusta, jos sulla on jotain sitäkin vastaan.
 
vierailija
Mutta nyt menen pois tästä ketjusta ettei mene echoiluksi, tää ei oo mun ketju. Ja kun mulla on "väärä" mielipidekin. ;)
Sekin on sun oma väite, kukaan ei niin ole sanonut.

Taitaa lesbouden demoni taas kuiskia Echon korvaan ja nyt täytyy mennä tekemään katumusharjoituksia =)
Sä olet kyllä niin tyypillinen kaappitapaus. Surullista, mutta oma valintasi.
 
Sekin on sun oma väite, kukaan ei niin ole sanonut.

Taitaa lesbouden demoni taas kuiskia Echon korvaan ja nyt täytyy mennä tekemään katumusharjoituksia =)
Sä olet kyllä niin tyypillinen kaappitapaus. Surullista, mutta oma valintasi.
Kaappitapaus? Avoimestihan mä täällä olen kaiken kertonut.
Ei varsinkaan bisseys ole sitä että
"Oho! Mulla oli tässä joskus bisse-tunteita. Enkä voi mitään. Mun on nyt pakko loppuelämäni katsoa sekä tasaisesti miesten että naisten kuvia ja fantasioitava heistä 50/50%. Mun on pakko etsiä sekä miehiä että naisia kourittavaksi."

Mutta kun nykyihmisen päähän ei mahdu se suuntaus että mentäisiin heterouteen päin. Mutta tadaa, se on mahdollista! Yes we can! :coffee:(y):LOL:
 
vierailija
Kaappitapaus? Avoimestihan mä täällä olen kaiken kertonut.
Ei varsinkaan bisseys ole sitä että
"Oho! Mulla oli tässä joskus bisse-tunteita. Enkä voi mitään. Mun on nyt pakko loppuelämäni katsoa sekä tasaisesti miesten että naisten kuvia ja fantasioitava heistä 50/50%. Mun on pakko etsiä sekä miehiä että naisia kourittavaksi."

Mutta kun nykyihmisen päähän ei mahdu se suuntaus että mentäisiin heterouteen päin. Mutta tadaa, se on mahdollista! Yes we can! :coffee:(y):LOL:
Ok. Eli olitko sä näille rakastamillesi naisille sellainen "puolimies" joista tässä olet puhunut? Leikit miestä? Olit miehenkorvike naisille, jotka eivät "pärjää" miesten kanssa?
 
Ok. Eli olitko sä näille rakastamillesi naisille sellainen "puolimies" joista tässä olet puhunut? Leikit miestä? Olit miehenkorvike naisille, jotka eivät "pärjää" miesten kanssa?
En mä käytännössä mitään toteuttanut, nää jutut kun on tulleet uskossaoloaikana.
Mutta Jumala on vienyt niitä ajatuksia pois. (y)
Ja nyt tämä ketju jääköön muille.
 
Mä kirjoitan monien bissejen sanomia lauseita, en keksi hatusta :ensin oli traagista miehen kanssa mutta sitten pehmeä nainen pelasti.

Kirjoitin jo aiemmin että puhun nyt bisseistä, bisset kun seilaa enemmän miesten ja naisten välillä.
Ja kirjoitin jo aiemmin että tiedän että on 100 % homoja ja lesboja, syntymästään asti olleita.

Mutta mä väitän että jos bisseiltä ois otettu ne lapsuuden- tai seurustelupettymykset pois, niin teidän sateenkaariporukkanne olisi paaaljon pienempi. :whistle:
Melkein kaikilla ihmisillä, niin heteroilla, homoseksuaaleilla kuin biseksuaaleilla, on jotain pettymyksiä elämässä. Melkein kaikilla on jotain teini-iän sydänsuruja ja aikuisiän ihmissuhdesotkuja. Ihan turha alkaa väittää, että ne tekevät ihmisestä vaikka biseksuaalin. Muuten kaikki naiset olisivat naisten kanssa, koska suurimmalla osalla on jotain harmeja - emmehän me muuten olisi ihmisiä.

Mä oon bi, mutta mulla ei ole mitään ikäviä mieskokemuksia. Ja olin kiinnostunut tytöistä jo paljon ennen ensimmäisiä seurustelusuhteita. Ja mulla oli ihan tavallinen, tasapainoinen lapsuus, vanhempani olivat ihan tavallisia ja ihan hyviä vanhempia. Sun teoria ei ole pätevä mun kohdalla, Echo ;)
 
Tuo Pirjohan koettelee jo Linnan etiketin rajoja housupuvullaan. Mutta pakko oli vääntää Linnan juhliin housupuku koska hänhän leikkii Pirkon miästä.

(Tän viestin voi modet poistaa vaikka mielestäni tässä on ihan totuuden siementäkin)
Se on taiteilija. Taiteilijat koettelee etikettejä usein. Ja on niitä housupukuja nähty heteronaistenkin päällä - en tiedä onko linnanjuhlissa ollut paljon, mutta muualla ainakin. Leikkiikö sinusta nainen silloin miestä, jos hänellä on housut? o_O
 
Viimeksi muokattu:
Jos sun asenne on kaikkeen edelleen "mitä väliä", niin meidän ei nyt illallakaan kannata väitellä. Ei tää ilta oo erilainen kuin aamu. :D
No mä en vaan ymmärrä, että jos ei halua olla miehen kanssa, niin miksi pitäisi. Sinäkään et halunnut olla naisen kanssa ja se on ihan ok, se on sinun valintasi ja sinulla on oikeus valita itsellesi heteroelämä, jos niin haluat. Anna muiden valita jotain muuta.
 
Sen mitä olen lukenut lesbojen stooreja niin ne on aina ihastuksissaan kun se toinen nainen tuntuu pehmeältä, tissit ihanalta...ihan kuin eivät olisi koskaan omia tissejään kokeilleet, löytyy semmoiset heiltäkin.

Mulle vaan tulee mieleen että joku turvallisuusjuttu siinä on myös. Mies oli julma ja kova, hellä nainen pelastaa. :whistle:
Hei silloin kun ihminen ihastuu toiseen, haluaa hyväillä juuri sen ihastuksensa vartaloa, ei omaansa. On jokaisella omakin suu, mutta silti haluaa suudella sitä toista. Jokaisella on omatkin kädet mutta silti haluaa tuntea juuri sen toisen kädet ihollaan.

Kuvitellaan, että tuo sinun "kova mies -hellä nainen" pitäisi paikkansa (ei toki pidä, mutta kuvitelllaan niin). No miksi ihminen ei saisi valita hellyyttä? Miksi pitäisi valita kovuus?
 
9MM
En mä käytännössä mitään toteuttanut, nää jutut kun on tulleet uskossaoloaikana.
Mutta Jumala on vienyt niitä ajatuksia pois. (y)
Ja nyt tämä ketju jääköön muille.
niin rakakus ei ole ajatus vaan tunne jo
Niin...mikä näitä naispareja vaivaa, kun sen naisellisemman osapuolen pitää hommata joku puoliksi mieheltä näyttävä kumppani?
Ovat usein ensin kokeilleet miehiä eli ovat bissejä, mutta kun ei ole loksahtanut/ovat hassahtaneet itsekkäisiin miehiin, mut pakkoko sitä naiseenkaan on vaihtaa.
Eivät ole vaan löytäneet kunnon MIESTÄ, kunnollista, rehellistä.

Niin kuin Katariina Sourikin. Mikä ihmeen Lauri Tähkän lookissa oleva nainen on puolisona?
*oksu*

toiset valitsee sydämellään toiset silmillään yleensä silmillään valinneeet on onnetomipia suhteissaan niin se vaan on
 
9MM
Inisköön nyt joku sateenkaarityyppejä puolusteleva vaikka mitä "ei rakkautta saa tuomita", mutta miks mä aina luen siitä että homoseksuaalisuhteita ennen on ollut joku edeltävä trauma niillä ihmisillä? Joko vanhempien kanssa tai aikuisena omassa heterosuhteessa.

Tiedän että on ehjän lapsuuden omaavia homoja ja jotka lapsuudestaan asti on olleet 100% homoja, mut osa sateenkaariporukoiden suhteista olisi korjattavissa pienellä panostuksella itsensä hoidattamiseen ja kunnollisen heteropuolison löytämisellä.
millä tavalla sydämme nvalinta korjataan? järkiliitot noh on tunne kylmii yleensä ja sitten ollaan vain yhdessä rahan takia. tuokin sara näyttää tulleen enmpi ulos kuorestaa nytkun on löytänyt itselleen oikean kumppanin on personallisuudet osuneet yhteen ollaan samanlaisia mut sitten tietyissä asioissa erilaisii ja jos se persoonallisuus ja kikki natsaa yhteen juuri samaa sukupuolta olevan kanssa niin ei sitä tarvitse korjaa vai mitä silloin pitäisi korjaa?....
 
9MM
ja ihmisllä on eri evoluutio täältä löytyy niitä jotka tuntee itsensä barbieiksi toiset taas itsensä transeksuaaleiksi ja mikä mihkin ja kun niistä ei pahaa kellee tule kun saa toteuttaa itseään niin ei se silloin oel väärin elää oman sydämem nmukaan niin on onnelinen ja vapaa kahleistaan. he elävät silloin iäisyyde nrakkaudessa
 
9MM
[


Todellakin se tuntuu minusta hullulta. Usein se, että biseksuaali valitsee miehen, on toki ihan vilpittömästi sielunkumppanin löytämistä, kuten muillakin. Mutta joskus kyse voi olla siitäkin, että mieluummin vaan valitaan se norminmukainen, tavallinen, kun ei uskalleta tehdä niinkuin itse haluaisi. Ja se taas ei ole aikuismaista käytöstä. Aikuisuutta ja kypsyyttää on se, että uskaltaa seistä omilla jaloillaan ja kulkea omaa tietään, ja että valitsee kumppanin sen mukaan, kenet itse haluaa, eikä sen mukaan, mikä on norminmukaista. Joskus se heterosuhteen valitseminen voi olla luovuttamista.

Ja kuten sanoin, kaikilla on ongelmia, myös heteroilla. Onko heteroiden kohdalla perisuhde ongelmien kompensoimista? Ehkäpä kaikkien pitäisi pysyä sitten sinkkuina???

Sulle voi tulla yllätyksenä se, että suurimmalle osalle bi- tai lesbonaisista se parisuhde ei suinkaan ole "ongelmien hoitamista", vaan kyse on rakkaudesta, kumppanuudesta ja halusta toista ihmistä kohtaan, kuten suurimmalla osalla heteroitakin. Toki pieni osa niin lesboista kuin heteroista voi hakea suhteelta jotain kompensaatiota menneisyytensä ongelmiin, mutta se on eri asia.
niin ja jos on bi seksuaali tai lievää biseksuaalisuutta niin sitten ei haittaa ja ole ongelmaa esim kolmen jututkaan kun voi nauttia siitäkin puolesta ja on mustasukkaisuudesta vapaa kun sen myöntää. mut se onkin sitten niitä kemia juttui :)
 
vierailija
Inisköön nyt joku sateenkaarityyppejä puolusteleva vaikka mitä "ei rakkautta saa tuomita", mutta miks mä aina luen siitä että homoseksuaalisuhteita ennen on ollut joku edeltävä trauma niillä ihmisillä? Joko vanhempien kanssa tai aikuisena omassa heterosuhteessa.

Tiedän että on ehjän lapsuuden omaavia homoja ja jotka lapsuudestaan asti on olleet 100% homoja, mut osa sateenkaariporukoiden suhteista olisi korjattavissa pienellä panostuksella itsensä hoidattamiseen ja kunnollisen heteropuolison löytämisellä.
Sulla ei sit vissiin ole kunnollista heteropuolisoa, etkä ole panostanut itsesi hoitamiseen, kun olet ollut ihastunut muihin naimisissa ollessasi. Mites nyt? Hoidatatko itsesi vai vaihdatko kunnolliseen puolisoon?
 
9MM
kyllä sillon ollaan aikamoisilal vesillä kun joku märittelee normin .. joku aikoinaan keksi et hei tää on normi ja sit muut elää hänen keksimänsä normin mukaan mut sitten on taas niitä uskalikkoi jotka on tajunnut et hei toihan olikin vaan yhden ihmisen käsitys normista mut mä voin pahoin siinä muotissa mut hei nytkun mä uskallan kokeilla muotin ulkopuolta oonkin onnelinen antkaa mun olla niin mäkin anna tiedän.
 

Yhteistyössä