Saara Aalto & kihlattunsa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mikä on kiivi?

  • Hedelmä

    Ääniä: 0 0,0%
  • Vihreä, hedelmä

    Ääniä: 2 100,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
Sen olen huomannut että media käyttää mieluusti nykyisin sanaa "kaunista". "Naisten rakkaus on kaunista".
Mitä jos sanoisin että on kaunista kääntyä heteroutta kohti?
No se olisi sinulta aika junttimaista. Mutta voit toki sanoa myös heteroparin rakkaudesta, että se on kaunista. Rakkaus on eri asia kuin tuo sinun "kääntyminen heteroutta kohti".
 
Tää alkaa tuntua jo puulta kun näitä löytyy jatkuvasti kun hakee.

Toivottavasti Merikukka Forsius, sen enempää kuin em.mainitut bisset ei eksy tänne koska en tykkää moittia ihmisiä nimeltä, mulla ei ole mitään Merikukkaa vastaan.

Mutta siis, Merikukalla ei mennyt ensin putkeen miesten kanssa joten otti "puolimiehen."
Kuvamateriaalia ei paljoa ole mutta ainoassa kuvassa voi nähdä viitteitä... :rolleyes:
 
Vielä Merikukasta: Matti Vanhasen ja Hjalliksen kaltaisten vilkkusilmien kans nyt ei monellakaan naisella mene putkeen. Tekikö Forsius sen päätelmän että kaikki miehet on p*skoja?
 
Viimeksi muokattu:
Tää alkaa tuntua jo puulta kun näitä löytyy jatkuvasti kun hakee.

Toivottavasti Merikukka Forsius, sen enempää kuin em.mainitut bisset ei eksy tänne koska en tykkää moittia ihmisiä nimeltä, mulla ei ole mitään Merikukkaa vastaan.

Mutta siis, Merikukalla ei mennyt ensin putkeen miesten kanssa joten otti "puolimiehen."
Mikä on sinusta puolimies? Onko sinusta lyhyttukkainen nainen puolimies? Sittenhän iso osa heteronaisistakin olisi puolimiehiä.
 
Niin mitä tämä kuva muka todistaa? Kyseessä on jo kohtalaisen iäkäs pariskunta - harvalla tuon ikäisellä heteronaisellakaan on mitään minihametta ja pitkää tukkaa. Aika moni heteronainen näyttää just samalta kuin nuo, paitsi että Saisio on ehkä meikannut vähän enemmän kuin moni heteronainen.
Tuo Pirjohan koettelee jo Linnan etiketin rajoja housupuvullaan. Mutta pakko oli vääntää Linnan juhliin housupuku koska hänhän leikkii Pirkon miästä.

(Tän viestin voi modet poistaa vaikka mielestäni tässä on ihan totuuden siementäkin)
 
vierailija
Mä olen tottunut siihen että traumat ja ongelmat hoidetaan puuttumalla niihin alkuperäisiin ongelmiin eikä hommaamalla korvaavaa juttua.

Jos mulla on vaikka rajariitoja naapurini kanssa ja ne ongelmat ois hyvä kohtata, niin en mä sivuuta sitä helposti hengaamalla toisen naapurin kanssa.

Ja tämä koskee varsinkin bissejä, joita on iso osa ihmisistä ja jotka pystyvät helpommin sompailemaan sen kanssa kummanko kanssa ovat. Homosuhteeseen vaihtaminen on kuin luovuttamista.

Olen mäkin rakastunut kaksi kertaa naiseen. He ovat tuntuneet turvallisislta sielunkumppaneilta, lämpimiltä. Mutta en mä äitiäni halua enää hakea, yksi pari tissejä lapsuudessa riittää mulle.

Miehen valitseminen on aikuisuutta, kypsyyttä. Vaikka tää tuntuisi susta hullulta.
Sulla on aika kieroutunut äiti-suhde, jos näit äitisi näissä rakastamissasi naisissa.

Tällä logiikalla seurustelet nyt siis isäsi korvikkeen kanssa. Tietääkö sun mies, mitä hän sulle edustaa?
 
Jos naisparilla ei ole tasan samanlaista kampausta = se, jolla on lyhyemmät hiukset on puolimies..

Ihan helvetin mahtava logiikka.
Mä en voi sille mitään että jokainen nykyajan suomalainen naispari jonka Wikipedia antoi, näyttää mies-nainen-parilta. Älä mua syytä, mitäs pukeutuvat niin. :D

En kaiva kuvia jostain Wikin antamista, 100 vuotta sitten eläneistä lesboista/bisseistä koska heitä sitoi enemmän naisellisen pukeutumisen pakko. Mutta nykyään kun saa pukeutua miten lystää, niin nuo kunkin omat mieltymykset näkyy selvemmin.
 
Sulla on aika kieroutunut äiti-suhde, jos näit äitisi näissä rakastamissasi naisissa.

Tällä logiikalla seurustelet nyt siis isäsi korvikkeen kanssa. Tietääkö sun mies, mitä hän sulle edustaa?
Sen mitä olen lukenut lesbojen stooreja niin ne on aina ihastuksissaan kun se toinen nainen tuntuu pehmeältä, tissit ihanalta...ihan kuin eivät olisi koskaan omia tissejään kokeilleet, löytyy semmoiset heiltäkin.

Mulle vaan tulee mieleen että joku turvallisuusjuttu siinä on myös. Mies oli julma ja kova, hellä nainen pelastaa. :whistle:
 
vierailija
Mä en voi sille mitään että jokainen nykyajan suomalainen naispari jonka Wikipedia antoi, näyttää mies-nainen-parilta. Älä mua syytä, mitäs pukeutuvat niin. :D

En kaiva kuvia jostain Wikin antamista, 100 vuotta sitten eläneistä lesboista/bisseistä koska heitä sitoi enemmän naisellisen pukeutumisen pakko. Mutta nykyään kun saa pukeutua miten lystää, niin nuo kunkin omat mieltymykset näkyy selvemmin.
Sinä näet sen niin, moni ei.
Kyllä ne molemmat ovat naisia, siitähän lesboudessa on kyse, nainen rakastaa naista.
 
vierailija
Sen mitä olen lukenut lesbojen stooreja niin ne on aina ihastuksissaan kun se toinen nainen tuntuu pehmeältä, tissit ihanalta...ihan kuin eivät olisi koskaan omia tissejään kokeilleet, löytyy semmoiset heiltäkin.

Mulle vaan tulee mieleen että joku turvallisuusjuttu siinä on myös. Mies oli julma ja kova, hellä nainen pelastaa. :whistle:
Sun mies on julma ja kova etkä saa häneltä turvaa ja hellyyttä? Otan osaa.
 

Yhteistyössä