mukavaa lauantaipäivää sinne, jos mulla nyt ei ole taas päivät ihan sekasin.No, onpahan sanottu ja toivotettu , parempi nain kuin etta jaisi tekematta
mukavaa lauantaipäivää sinne, jos mulla nyt ei ole taas päivät ihan sekasin.No, onpahan sanottu ja toivotettu , parempi nain kuin etta jaisi tekematta
Lauantaissapa hyvinkin mennaan eli kartalla olet pysynytmukavaa lauantaipäivää sinne, jos mulla nyt ei ole taas päivät ihan sekasin.
Minne Lispetti on palstalta kadonnut? Sano hänelle että tulee takaisin.lispetiltä terveisiä kaikille .
Oi, Tampereelle ! Pida hauskaa ja viihdy.Ny olen junas menossa tampereelle.
Unikuvatuksianyt on se kohta että menen nukkumaan. päivänjatkoja kaikille.
Juu, olen siellä muutaman tunnin.Oi, Tampereelle ! Pida hauskaa ja viihdy.
Syö puuroa.Järkyttävä nälkä.Syöny jo kaks leipää mut silti tuntuu että pitäs vielä toiset kaks vetästä nassuun.Ehkä juon vettä niin täyttyy masu sillä.
NIINTaas jollakin on vahva hajuvesi. Eikö ne ajattele että jotkut kärsivät tuoksuista. Viddu
Lähijunassa oli sama juttu.
Ei oo.Ja en mä välttämättä 7 päivänä viikossa halua puuroa aamusin.Syö puuroa.
Viikonloppuisin? Mä voin syödä vaikka joka aamu. Puuro on hyvää.Ei oo.Ja en mä välttämättä 7 päivänä viikossa halua puuroa aamusin.
Mä syön töis joka aamu puuroo niin se riittää.Viikonloppuisin? Mä voin syödä vaikka joka aamu. Puuro on hyvää.
..kuin sa nyt nelivedon laitoit paalle....*konttaa paikalle*
Päivää...