..että I'll be backArskaa ja Terminaattoria tv5
..että I'll be backArskaa ja Terminaattoria tv5
tuossa olis koiran kokosia koiria.
Aikamoinen pörröpää.
Mut niitä ei voi opettaa etsimään sieniä!tuossa olis koiran kokosia koiria.
no miksei voi jos siankin voi opettaa.Mut niitä ei voi opettaa etsimään sieniä!
Jaksais reen eessä kilometrin ja kuolis pois.tuossa olis koiran kokosia koiria.
Ei oo moisia enää! On vain aliurakoitsija ja sekin on nainen. Ja sen mies joka on vissiin satakuuskyt pitkä Ei kovin vakuuttavaa.Ota ne viron duunarit henkivartijaksesi
Jollekulle voi sattua vahinko ja lagotto romangolo voisi saattaa tiineeksi briardinartun. Sit ois sieninenää ja kokoakin enemmän.no miksei voi jos siankin voi opettaa.
aijjaaha, sääkin olet sitte pituusrasistiEi oo moisia enää! On vain aliurakoitsija ja sekin on nainen. Ja sen mies joka on vissiin satakuuskyt pitkä Ei kovin vakuuttavaa.
oisit laittanu pebaa tai tisuu esiin niin olis kiinnostanujaa. no turhaan kirjauduin kun ei mun löpinät kiinnosta. jatkakaa.
Monen noiden silmistä pystyi lukemaan: "S.O.S. Help.. Kill me.." Over over again."Kill me.."tuossa olis koiran kokosia koiria.
Eihän täällä muutkaan laita...sunkaan tisuja koskaan ole nähty...oisit laittanu pebaa tai tisuu esiin niin olis kiinnostanu
Ne on cover- kappaleita siinä missä kaikki muutkin coverkappaleet.Saako nää tyypit jo laulaa näitä vain elämää biisejä kun ei ne oo vielä ees töllöstä tullu ulos?!
oon näyttäny tisuniEihän täällä muutkaan laita...sunkaan tisuja koskaan ole nähty...
Mulla on ollu täällä nakukuva näytillä. Joskus pari vuotta sitten suoraan savusaunasta pukeutuneena ainoastaan saunavihtaan ja Hankkijan lippikseen. Manboobsit näkyi.Eihän täällä muutkaan laita...sunkaan tisuja koskaan ole nähty...
Kyllä jotkut muistaa, sun liivikoko oli 95Goon näyttäny tisuni
muutampi vuosi ennen sun syntymää
Emmie oo nähäny!Ja mun tissit ja persus on jo niiiiiiin nähty.
Muistan,reteesti pijit vihtaa olalla ja lippis oli päässä tietenkin!Mulla on ollu täällä nakukuva näytillä. Joskus pari vuotta sitten suoraan savusaunasta pukeutuneena ainoastaan saunavihtaan ja Hankkijan lippikseen. Manboobsit näkyi.
Enkä minäEmmie oo nähäny!