The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Opettele laittamaan huonompaa ruokaa niin vähempikin riittää.

Tai sitten alat soveltamaan yhden äänentoistomiehen neuvoa. "Tarpeeksi on liian vähän. Liikaa on tarpeeksi."
Elä huoli, mä en ole mikään muu kuin ihan peruskokki - nyt vaan oli ipanoilla kova nälkä :)

Ja - en mä haihdu ilmaan jos yhden aterian välistä jätän...on mussa lihaa mistä kiinni ottaa :D

Pihalla oli, ei catfight vaan koiratappelu äsken. Toinen yritti ottaa luuta toiselta kun hetkeksi aikaa meni sen luota pois. Oppi meleko nopiaa että ei sitä toisen luuta niin vain viedä. Sitten otti oman luunsa ja jäivät sinne kyljikkäin jyrsimään luitansa :D

Niin ja iltaa.

Ai nii päätön - tää mun miniläppäri joskus tekee hiukan vastaavaa.
Siis sillai, että jos koitan kirjoittaa päivää niin ruudulla näkyy aqgshcxhgsad. Mutta tota ei voi luulla ennakoivaksi tekstinsyötöksi. Känniksi vois olettaa, mutta mä olen haitaristi, eli ei mun tartte kattella näppäimistöä milloin semmoista käytän.

Kun toi vika ilmaantuu, niin mä tyhjennän selaimen välimuistin ja boottaan koneen. Toi temppu yleensä virkistää näppäimistön toimimaan normaalisti.

• Tykkää
Reactions: päätön
Pihalla oli, ei catfight vaan koiratappelu äsken. Toinen yritti ottaa luuta toiselta kun hetkeksi aikaa meni sen luota pois. Oppi meleko nopiaa että ei sitä toisen luuta niin vain viedä. Sitten otti oman luunsa ja jäivät sinne kyljikkäin jyrsimään luitansa :D

Niin ja iltaa.
..mutta pitäähän sitä päästä kokeilemaan josko toisen luu maistuis pikkasen paremmalta - kerran siihen tyrkylle jätti :D

Aika ihanan lutuista että ärähtelyn jälkeen kylki kyljessä rouskuttelivat:love:...

Iltaa.

Määkin haluaisin jo koiran. *haaveilee*

Mut tulevaisuudessa onkin iso ongelma. Kun se sienikoira on kivunnut Briardin rinnalle. En osaa päättää!
Otat 12 siperian huskya tietenkin! Semmosella valjakolla voi jo osallistua 1000mailinkisoihinkin! Tosin pitää muutama "vararengas" olla reservissä kun niitä muutamia aina matkan varrelle kyykähtää niin saa vaihdettua uuden tilalle! :D

http://iditarod.com/race-map/

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä