Hissukseen? Mitä se on, ei kuulu sanavarastoon. Tänään olen siivonnut ankarasti, selvästi parempi olo.*halaaruttaan*
Ota loppuiltakin vielä ihan hissukseen. Ja huominen on paljon parempi päivä
...mikälie hötöntöttö-sanaHissukseen? Mitä se on, ei kuulu sanavarastoon. Tänään olen siivonnut ankarasti, selvästi parempi olo.
Taas? Meillä syötiin tänään pizzaaolis omenapiirakka valmis.
Opettele laittamaan huonompaa ruokaa niin vähempikin riittää.Awwww...mun hyeenalauma oli niin nälkäinen, että kaikki meni, mitä laitoin
Yksi huono juttu tosin.
Tekijä oli puishuono. Teki liian vähän. Joku jäi ilman
Päivä se on huomennakin
sinähän sitä viimeks teit. ilmottelit vaan seuraavana päivänä asiasta.Taas? Meillä syötiin tänään pizzaa
Eiku niin joo aaaa niin tosiaan, sä teit sillon pannukakkuusinähän sitä viimeks teit. ilmottelit vaan seuraavana päivänä asiasta.
Arskaa klo 21 tv5Elämä lapselle konsertti klo 20 mtv3.
vaadi että sieltä tulee joku eukondeerus kuittaamaan laskunAi niin. Suurin tavarantoimittajamme haluaa lahjoa meitä homenna lounaalla. Ja mä EN tykkää moisista kun jotenkin vaan on iskostunut mieleen ettei miesten anneta tarjota kun sit ne haluavat herraties mitä.
*asennevammainen*
lahjahevosen suuhun ei katella, vai miten se meni.Ai niin. Suurin tavarantoimittajamme haluaa lahjoa meitä homenna lounaalla. Ja mä EN tykkää moisista kun jotenkin vaan on iskostunut mieleen ettei miesten anneta tarjota kun sit ne haluavat herraties mitä.
*asennevammainen*
voiko läppärissä olla semmonen ennustava tekstinsyöttö niinkun puhelimissa. olen pari päivää kuvitellu että olen tosi huolimaton, mutta äsken tämä väänsi oman etunimen sanaksi minä.
Miks ei voisi?voiko läppärissä olla semmonen ennustava tekstinsyöttö niinkun puhelimissa. olen pari päivää kuvitellu että olen tosi huolimaton, mutta äsken tämä väänsi oman etunimen sanaksi minä.
konekkin on pari kuukautta vanha enkä ole käynyt millään epäilyttävillä sivustoilla jos palstaa ei lasketa.
Siis mutkun ei sun nimestä minää saa tekemälläkään. Kuulostaa kierommilta madoilta kuin ennakoivalta tekstinsyötöltä.
no sitä mä just utelen että voiko olla ja jos on niin miten helevetissä sen saa pois.Miks ei voisi?
Itte en voi sietää moisia ominaisuuksia.
Jep. Ja sitäpaitti tossa firma tarjoaa firmalle. Mahdollisesti samalla mainostaa uusia tuotteitaan tai vaan muistuttaakseen tarpeeksi hyvää asiakasta olemassaolostaan.lahjahevosen suuhun ei katella, vai miten se meni.
menet ja syöt niin kalliisti kun pystyt.
Kyl menee mainokset ohi kun keskityn sapuskaan.Jep. Ja sitäpaitti tossa firma tarjoaa firmalle. Mahdollisesti samalla mainostaa uusia tuotteitaan tai vaan muistuttaakseen tarpeeksi hyvää asiakasta olemassaolostaan.