Bootykukas tekee haisukkia ?
Bootykukas tekee haisukkia ?
voi olla, mutte ei varmaan mulle tee.Booty
Mistäs tiiät ? Heitä yyveellä?voi olla, mutte ei varmaan mulle tee.
eihän tuo edes palstaile enää.Mistäs tiiät ? Heitä yyveellä?
mä oon myyny käsitöitäni raaka-aineiden hinnalla, mun aika on niin kallista että kenenkään ei ole järkee maksaa siitäOn mulla siitäkin tehtyjä varmaan suurinosa mut toi nallenoli nyt tarjouksessa ja siitä löyty kivemmat värit mitä veljeksissä oli, tällä hetkellä.
Mut jos joku tekee ne mulle niin maksetaanko työajasta kun langat jo on?? Tai kyl kai mut mite paljon ....
Ikinäkoskaanmilloinkaankoenää*ufopääkkönen*eihän tuo edes palstaile enää.
en mä tiedä, mutta ei ole moneen kuukauteen näkyny.Ikinäkoskaanmilloinkaankoenää*ufopääkkönen*
Eikäääää!!!
Booty on ihana
No et kai sä erittele hintalappuun nuita kustannuksia, vaan laitat siihen summan x, johon varmaan oot laittanut jotain myös omasta työnosuudestasi ?mä oon myyny käsitöitäni raaka-aineiden hinnalla, mun aika on niin kallista että kenenkään ei ole järkee maksaa siitä
sitäpaitsi se olis veronalaista tuloa
Kyllä sun käsityöt tiedetäänmä oon myyny käsitöitäni raaka-aineiden hinnalla, mun aika on niin kallista että kenenkään ei ole järkee maksaa siitä
sitäpaitsi se olis veronalaista tuloa
Sais tulla näkymään sieltäen mä tiedä, mutta ei ole moneen kuukauteen näkyny.
Emmää mtn erittele, mää sanon mitä osat maksaa ja se on siinä. Työlle en suostu ottaa hintaa. Jos laittasin niin hintaa tulis varmaan 3-4 kertaa osien hinta ja sitä ei kenenkään kannattas maksaa.No et kai sä erittele hintalappuun nuita kustannuksia, vaan laitat siihen summan x, johon varmaan oot laittanut jotain myös omasta työnosuudestasi ?
jos runkkaamista meinaat niin ei kuulu mun harrastuksiinKyllä sun käsityöt tiedetään
no ei oo täällä ainakaan.Sais tulla näkymään sieltä
Neulot sä?Emmää mtn erittele, mää sanon mitä osat maksaa ja se on siinä. Työlle en suostu ottaa hintaa. Jos laittasin niin hintaa tulis varmaan 3-4 kertaa osien hinta ja sitä ei kenenkään kannattas maksaa.
en valitettavasti osaa neuloa, olis kyllä kiva osataNeulot sä?
Alkukesästä hän muistaakseni viuhahti palstallaen mä tiedä, mutta ei ole moneen kuukauteen näkyny.
Mistäs sen kysymättä tietää?voi olla, mutte ei varmaan mulle tee.
Samaa mieltä. Mistäs sen tietää vaikka lukisikin palstaa, mutta toisaalta hänellä oli omat perskärpäsensä jotka varmaankin tekevät palstailusta vähemmän miellyttävää.Sais tulla näkymään sieltä
Aha.Emmää mtn erittele, mää sanon mitä osat maksaa ja se on siinä. Työlle en suostu ottaa hintaa. Jos laittasin niin hintaa tulis varmaan 3-4 kertaa osien hinta ja sitä ei kenenkään kannattas maksaa.
Ja jos ois ollutkin, niin sä oisit jo aika päivää sitten laittanu naisen palstalle sanomaan tuituino ei oo täällä ainakaan.
Njoo, totta tuokin, valitettavasti.Samaa mieltä. Mistäs sen tietää vaikka lukisikin palstaa, mutta toisaalta hänellä oli omat perskärpäsensä jotka varmaankin tekevät palstailusta vähemmän miellyttävää.
*halaaruttaan*Pää alkaa olla jo kuosissa eli migreeni ohi. Tosin otin vielä lääkkeen ja huomenna varmaan jo tosi hyvä päivä