Kaiken järjen mukaan ei, onhan se alkio/ sikiö iihan syvällä siellä.Vaikuttaakohan petipuuhat miten tohon tuhrun tuloon?
En ole kirjoittanut hetkeen. Sekavat tunteet.
Viime pe. sain haamun testiin,mikä oli ihana juttu,mutta aviomieheni myös paljasti samana iltana,että on pettänyt minua.
En tiedä mitä tehdä tai ajatella. Sain vielä flunssan ja makaan kuumeessa sängyssä. En ole jaksanut lähteä apteekkiin hakemaan testejä lisää,onko viiva vahvistunut.
Onnittelut plussanneille.Anteeksi,kun en nyt jaksa edes selata ketä niitä plussanneita oli.
"Raskausaikana kohdunnapukan ja emättimen limakalvo saattaa olla hauras ja turvonnut, mikä voi aiheuttaa verenvuotoa yhdynnän jälkeen." Teksti lainattu Oireet.fi:stä!Vaikuttaakohan petipuuhat miten tohon tuhrun tuloon?
Voi hirveää miten ikäviä uutisia täällä on Nalkuttajalla ja Yunalla! Olen todella pahoillani molempien vuoksi.Eilen eräs mun läheinen nukkui pois. Tänään alko menkat.
Mulle voi päivittää kp 1.
Suunnaton onni teitä kohtaan! Antaa itsellekin luottoa, että kyllä tämä onnistuu tavalla tai toisella! Nauti, olet sen ansainnut!Anteeksi taas omaa napaa..
... Maanantaina kävin uudessa verikokeessa, raskaustestiä varten. Tänää tuli puhelu helsingistä. Hoitaja kertoi tuloksen olevan positiivinen ja hcg oli oikein hyvä. Kaikki ok!! Toivotti paljon onnea!! Mulla on aika ensimmäiseen ultraan vko 39 jolloin rv 7. Tää on aivan uskomatonta. Olen sanaton.. Minut voi siirtää PLUSSANNEISIIN!! Me odotetaan vauvaa. En uskonut, että saisin koskaan sanoa sitä ääneen.
Miulla ollu neljä kiertoo Clomit ja kolmena kertana oli ultra, joista kaks oli inssi kiertoja. Eikös nuo yleensä haluu ultraa ainakin alussa sen vasteen? Miulla tosin lääkäri on myös kysyny et haluunks tulla. Oon yleensä menny jos on ollu mahollisuus, koska ovikset tulee harvoin testiin.Oletteko kaikki clomien käyttäjät käyneet lääkärillä keskellä kiertoa ja onko lääkäri pitänyt sitä tärkeänä? ymmärrän kyllä että on hyvä nähdä onko lääkkeelle vastetta ja montako kehittymässä vai onko mutta esikoisen kohdalla en käynyt enkä muista että sitä olisi kovasti kehoitettukaan, mietin vaan että vaikuttaako ikä tohon.
Täällä vielä odotellaan terolutin vaikutusta..
Onnittelut plussista ja kovasti voimia kaikille muille