Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Täälläkin piinaillaan.. Ovis oli keskiviikkona ja yritän pitää toiveet kurissa. Ettei tulis taas tiputtua korkeelta ja kovaa.
Ja joku kyseli onko täällä muita kohdunulkoisen kokeneita, niin mulla oli kohdunulkoinen raskaus joka lopetettiin toukokuussa. Aika kurja kokemus, mutta siitäkin selvittiin. Nyt kovasti odottelen sellaista raskautta josta saisi vaavin syliin. Sellaista toivon kaikille täällä:)
 
Täälläkin piinaillaan.. Ovis oli keskiviikkona ja yritän pitää toiveet kurissa. Ettei tulis taas tiputtua korkeelta ja kovaa.
Ja joku kyseli onko täällä muita kohdunulkoisen kokeneita, niin mulla oli kohdunulkoinen raskaus joka lopetettiin toukokuussa. Aika kurja kokemus, mutta siitäkin selvittiin. Nyt kovasti odottelen sellaista raskautta josta saisi vaavin syliin. Sellaista toivon kaikille täällä:)
Minä kyselin kohdunulkoisesta! Kuinka sulla hoidettiin se? Multa leikattiin oikea johdin jossa se oli ja ehti revetä ja vuotaa vatsaonteloon.. Olen muuten huomannut että sen jälkeen pari kertaa ovis tuli oikealta puolelta mutta sen jälkeen joka kerta vasemmalta ihan kuin kroppa olis tajunnut ettei siltä oikealta puolelta oo mitään mahiksia :D onko sulla ollu muita raskauksia? Niin ja selviskö sulla syytä siihen kohdunulkoiseen? Mulla ei selvinnyt.. Kiva kun on näin monta piinailijaa samaan aikaan!

Piti vielä sanoa että mulla rinnat kipeytyy aina oviksen jälkeen ja loppuu ku seinään menkkojen alkaessa.. PAITSI tässä kierrossa.. Kyllä ketuttaa jos ovis jää tulematta tai myöhästyy paljonkin :/
 
Mä olen yksi plussanneista, mutta ollaan vielä listoilla.....toistaiseksi.....päivä kerrallaan......varovasti.....
 
Taustalla täälläkin ollaan..ekoja menkoja odotellaan kaavinnan jälkeen. Todennäköisesti jälleen kerran on emätintulehdus riesana..sitkeä vaiva..Tälle vuodelle jo kaksi flagyl kuuria käytetty ja nyt pitäis kolmas aloittaa..
 
Taustalla täälläkin ollaan..ekoja menkoja odotellaan kaavinnan jälkeen. Todennäköisesti jälleen kerran on emätintulehdus riesana..sitkeä vaiva..Tälle vuodelle jo kaksi flagyl kuuria käytetty ja nyt pitäis kolmas aloittaa..
Saanko kysyä millainen on emätintulehdus? Ja millainen vuoto sulla ollut kaavinnan jälkeen? Mulla siis reilu viikko kaavinnasta ja riesana ollut niukka ruskeavuoto. Viime keskiviikkona ultrassa todettu tyhjä kohtu missä vähän nestettä. Joka sit ehkä tuli tänään pois kun tuli vähän punaista vuotoa... ihmetyttää nyt nämä vuotoasiat.
 
Täälläkin kärsitään kyseisestä"suolivedosta" ovulaation aikaan :D tulee sellainen paineen tunne tuonne takalistoon :D olikohan "too much information"
Tosin tästä kierrosta se puuttui vaikka muuten oli kipuja...

Hei muuten oletteko kuulleet, että kiinnittymiseen tarvitaan D-vitamiinia? Joku lääkäri näin joskus sanoi... Muistakaahan syödä! :)
 
Jes hyvä juttu! Eli ainakin voisi olettaa että ovuloin joka kierrossa.. Tulin nyt siihen tulokseen että ovis on vasta tulossa koska olis mulla rinnat jo kipeytyny jos torstaina olis ollut ovis.. Ellen sitten olekin jo raskaana ja rinnat ei ole sen takia kipeytyneet??? Voi kunpa olisinkin.. Onko teillä kaikilla rinnat ollut heti kipeet ovulaation jälkeen kun raskaana ootte ollu?
Mulla kipeytyy rinnat heti siinä oviksen aikaan ja jatkuu sit sinne menkkojen asti ja siitä sit pidempään, jos oon raskautunut.

Nyt kp 11. Ei ainakaan vielä o-plussaa. Limaa tulee.
Kohdunnapukka avoin... Et vois jotenkin kuvitella et ovis tekee tuloaan.
Mut mut juiliikin vuoroin oikealle, vuoroin vasemmalle... Yrittääkö siellä munis kehittyä kummallakin puolella.
 
Tänään oli varhaisultra. Viikkoja piti olla 6+5 ja mitaksi saatiin 6+4, joten kaikki ok. En uskalla silti iloita liikoja.

Mut voi lisätä plussanneisiin.

Vauveli vanhalle plussannut elokuussa 2016

Plussatuulia tänne kaikille :love:
 
Vv onnea hyvistä ultrakuulumisista :love:

Tänään vasta oli ovulaatio, piinapäivät alkakoon (y)

Mulla rinnat kipeytyy 4-7 päivää ovulaation jälkeen, ennen ei kipeytyny mutta nykyään greippimehu saa senkin aikaseksi. Tässä kierrossa huomasin suurenkin eron liman määrässä, on niistä jotain apua (royal gelestä ja macasta).

Ukon verikokeet oli hyvät, sieltä ei ainakaan syytä löytyny lapsettomuuteen. Sanoi että 2-4kk jonot on lapsettomuushoitoihin ja sanoi että lähete saadaan sinne ens viikolla mun lääkäri käynnin jälkeen. En malta odottaa, ihana ihana lääkäri. Tää on kuin lottovoitto, meitä kuunnellaan ja apu on lähellä :cry::love:
 
Mun on varmaan paras jättäytyä taka-alalle täältä. Tuntuu niin kurjalta, kun kaikki muut onnistuu ja me ei ikinä. :cry: Ehkä jostain löytyy joku palsta tällaisille onnettomille kuin minä eli toistuvista keskenmenoista kärsiville. Meitä on vähän, vain 1 prosentti.
 
Haavekesä eli taitaa olla ihan virallisesti joku bakteerivaginoosi..Eli mulla valkovuoto on melko runsasta ja kellertävää..Vähän sellaista tympeän hajuista..Ajoittain lievää kutinaa. Oireet on samat kuin aiemminkin, kun kuurin oon saanu..Uskon että kyse on nytkin siitä..Tuntui jo silloin kun vielä oli raskaana, ettei vaiva ollut poistunut.
Mulla ei kaavinnan jälkeen ollut vuotoa ollenkaan..Sain 5 pvän antibiootti kuurin kaavinnan yhteydessä, sitten kun kuuri loppui tuli yhtenä päivänä hieman rusehtavaa vuotoa.
 
Mun on varmaan paras jättäytyä taka-alalle täältä. Tuntuu niin kurjalta, kun kaikki muut onnistuu ja me ei ikinä. :cry: Ehkä jostain löytyy joku palsta tällaisille onnettomille kuin minä eli toistuvista keskenmenoista kärsiville. Meitä on vähän, vain 1 prosentti.
Varmasti on hirveä olo ja katkeroituu toisten hyvistä uutisista. Vaikka sitä kuinka haluaisi olla onnellinen toisten puolesta, niin siihen ei vain kykene, koska itse on kokenut niin paljon vastoinkäymisiä.

Mää pääsin kunnalliselle tutkimuksiin yhden kkm:n ja kemiallisen jälkeen. Mutta täällä hoidetaan asiat hyvin, monessa muussa paikassa ei olisi päässyt. Mulla on edelleen poliaika parin viikon päähän lapsettomuusklinikalle. Huomenna soitan sinne ja kysyn, mitä ajan kanssa tehdään.

Mää sain lääkärinajan kunnalliselle nopeasti. Heinäkuussa oli kemiallinen niin elokuun ekalla viikolla olin lääkärissä. Siellä perusverikokeet ja alatutkimus ja lähete polille. Poliaika tulikin sitten melkein 2 kk:n päähän, mikä saattaa johtua kesälomista. Mutta käsitin, että tätä kautta tutkimukset ja apu on kaikkein halvinta.

Koita jaksaa, en löydä sanoja mitkä lohduttaisivat. Älä luovuta vielä, apua on saatavilla ja voi tosiaan olla niinkin helposti saatavilla kuin lääkepurnukan kautta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Jutskalle pahoittelut ja voimia! Tulethan kertomaan kuulumisia?

Oletteko kokeilleet punaviinin juomista ovulaatiosta eteenpäin? Onkohan siinä mitään ideaa? Mun piti tässä kierrossa kokeilla mutta sitten luin sen uutisen minkä mukaan alkoholi voi vaikuttaa haitallisesti jo hedelmöitykseatä lähtien :(

Miten tuon maca jauheen pitäisi vaikuttaa?

Koska piinailijat ajattelitte testata? Mietin että näkyiskö jo dpo9 haamu?
 
Jaahas, täällä sitä näköjään notkutaan ja mietään, joko ovulaatio muka oli ja meni kp9-10, vai oliko tuntemukset (kovaa kipua oik.munasarjassa ja turvotus sekä ohimenevät isot halut) km liittyviä vielä. Eli laskin kp:n km-vuodon ekasta päivästä, vuotoa kesti vaan 5pv. Ilman ehkäsyä oltiin kp8-9. Raskaustesti oli eilen kp12 negatiivinen, jee, raskaushormonit laskenu ryminällä. Jotenki koko km oli niinku menkat rv5+5, samana pvnä kun vuoto alko, kaikki oireet oli jo poissa. Edellinen km 10/15 rv9+0 ja tm 2/16 rv9+3 aiheutti hurjat raskausoireet vielä viikkojen päästä, ja hcg jopa nousi tm-raskaudessa vielä yli 7000. "Onneksi"nyt siis jo aikasilla viikoilla meni kesken. Nyt tuntuu että miettii vaan raskausmahollisuuksia ja että ostasko ovistestejä kumminki, jos se on vasta tulollaan jos tulee ollenkaan ennen menkkoja.

Onko täällä heti km/tm jälkeen plussanneita? Mitä oireita alko eka tulemaan ja oliko tuntemukset herkemmässä kun muina raskauskertoina?

Tsemppiä kaikille km/tm ym.kokeneille!!
 
Heippa kaikki, tulin katselemaan kuulumisia ja itku tuli kun luin että vauveli vanhalle on plussannut. Mä niin toivon että kaikki sujuu hyvin! Paljon onnea <3

Paljon onnea myös muille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille. Toivottavasti pääsette pian täältä pois. Jutskalle myös paljon jaksamista <3

Itse siis olin täällä yli vuoden kuumeilemassa. Toivon paljon kaikille plussaa! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Minä kyselin kohdunulkoisesta! Kuinka sulla hoidettiin se? Multa leikattiin oikea johdin jossa se oli ja ehti revetä ja vuotaa vatsaonteloon.. Olen muuten huomannut että sen jälkeen pari kertaa ovis tuli oikealta puolelta mutta sen jälkeen joka kerta vasemmalta ihan kuin kroppa olis tajunnut ettei siltä oikealta puolelta oo mitään mahiksia :D onko sulla ollu muita raskauksia? Niin ja selviskö sulla syytä siihen kohdunulkoiseen? Mulla ei selvinnyt.. Kiva kun on näin monta piinailijaa samaan aikaan!

Piti vielä sanoa että mulla rinnat kipeytyy aina oviksen jälkeen ja loppuu ku seinään menkkojen alkaessa.. PAITSI tässä kierrossa.. Kyllä ketuttaa jos ovis jää tulematta tai myöhästyy paljonkin :/
Mulla oli myös KU pari vuotta sitten syksyllä, hoidettiin metotreksaattipiikillä.
Syyksi sanottiin vaan että joillain käy niin huono tuuri, no se ei paljoa lohduta.

Täällä noin viikko oviksesta ja jännittää! Nännit on kipeytyneet ja samanlaisia selkäkipuja ilmestynyt kuin viimeksi kun tulin raskaaksi. Silti en uskalla toivoa liikoja tai vielä testailla. Nyt tuntuu siltä että parempi vaan kun ei tietäisi raskaudesta mahdollisimman pitkään jos taas menisi kesken.. :/
 
Jaahas, täällä sitä näköjään notkutaan ja mietään, joko ovulaatio muka oli ja meni kp9-10, vai oliko tuntemukset (kovaa kipua oik.munasarjassa ja turvotus sekä ohimenevät isot halut) km liittyviä vielä. Eli laskin kp:n km-vuodon ekasta päivästä, vuotoa kesti vaan 5pv. Ilman ehkäsyä oltiin kp8-9. Raskaustesti oli eilen kp12 negatiivinen, jee, raskaushormonit laskenu ryminällä. Jotenki koko km oli niinku menkat rv5+5, samana pvnä kun vuoto alko, kaikki oireet oli jo poissa. Edellinen km 10/15 rv9+0 ja tm 2/16 rv9+3 aiheutti hurjat raskausoireet vielä viikkojen päästä, ja hcg jopa nousi tm-raskaudessa vielä yli 7000. "Onneksi"nyt siis jo aikasilla viikoilla meni kesken. Nyt tuntuu että miettii vaan raskausmahollisuuksia ja että ostasko ovistestejä kumminki, jos se on vasta tulollaan jos tulee ollenkaan ennen menkkoja.

Onko täällä heti km/tm jälkeen plussanneita? Mitä oireita alko eka tulemaan ja oliko tuntemukset herkemmässä kun muina raskauskertoina?

Tsemppiä kaikille km/tm ym.kokeneille!!
Mulla meni viimeks kesken helmikuussa 6+5 ja maaliskuussa tuli uus plussa ja tänään 28+3 ☺ alotin ominpäin disperiinin mikä vaihdettiin rv 15 primaspaaniin, jatkan siis edelleen 35 viikolle. En tiedä oliko sillä vaikutusta et tää on pysyny matkassa? Mulla siis takana 1kem 3/15, tm 10/15 ja km 2/15. Testin tajusin tehdä kun mulle tuli taas flunssa. Aina siis ennen plussaa mulle on iskeny flunssa.
 
  • Tykkää
Reactions: KolmasKerta3
Tulihan se ovisplussa sieltä. Tänään kp 13.
Mutta mutta tässä outoa on se, että eilen illalla selvä nega ja lämmöt normaalit. Tänä aamuna lämmöt nousseet yli normaalin ja eka selvä plussa nyt tänään. :-o
Limat vähentyneet eilisestä. :-o
Et tuota mitähän mitähän... Onko ovis jo mennyt kuitenkin vai mitä hittoo.
Tuo lämpöjen nousui kertoisi siitä, että ovis mennyt. mhhhh...
Tokihan tänään siemenet koitetaan kylvää.
Viimeeksi kylvettiin sunnuntaina. Et olishan se siinä ja siinä, et oliko ajoitus oikein, jos sattuikin, että ovis olikin ehkä eilen. Tosin miksi testit ei näyttäneet plussaa, kun sit vasta nyt.
Luottaako lämpöihin, limoihin vai testiin.
 
Minä kyselin kohdunulkoisesta! Kuinka sulla hoidettiin se? Multa leikattiin oikea johdin jossa se oli ja ehti revetä ja vuotaa vatsaonteloon.. Olen muuten huomannut että sen jälkeen pari kertaa ovis tuli oikealta puolelta mutta sen jälkeen joka kerta vasemmalta ihan kuin kroppa olis tajunnut ettei siltä oikealta puolelta oo mitään mahiksia :D onko sulla ollu muita raskauksia? Niin ja selviskö sulla syytä siihen kohdunulkoiseen? Mulla ei selvinnyt.. Kiva kun on näin monta piinailijaa samaan aikaan!

Piti vielä sanoa että mulla rinnat kipeytyy aina oviksen jälkeen ja loppuu ku seinään menkkojen alkaessa.. PAITSI tässä kierrossa.. Kyllä ketuttaa jos ovis jää tulematta tai myöhästyy paljonkin :/
Heip,
Mulla hoidettiin metotreksaattipistoksella ja ei mitään syytä löytynyt tai oikeastaan edes alettu arveleen. Nyt aion testata perjantaina, silloin dpo 9. Juhlat tulossa niin tiedän että uskaltaako ottaa mitään, toivon salaa limsajuhlia. Mutta jos mitään ei näy niin lennätän korkkarit kattoon. Haluan välillä lomaa tästä ainaisesta piinailusta ja odottamisesta:)
 
  • Tykkää
Reactions: pavi ja Armadillo
Jaahas, täällä sitä näköjään notkutaan ja mietään, joko ovulaatio muka oli ja meni kp9-10, vai oliko tuntemukset (kovaa kipua oik.munasarjassa ja turvotus sekä ohimenevät isot halut) km liittyviä vielä. Eli laskin kp:n km-vuodon ekasta päivästä, vuotoa kesti vaan 5pv. Ilman ehkäsyä oltiin kp8-9. Raskaustesti oli eilen kp12 negatiivinen, jee, raskaushormonit laskenu ryminällä. Jotenki koko km oli niinku menkat rv5+5, samana pvnä kun vuoto alko, kaikki oireet oli jo poissa. Edellinen km 10/15 rv9+0 ja tm 2/16 rv9+3 aiheutti hurjat raskausoireet vielä viikkojen päästä, ja hcg jopa nousi tm-raskaudessa vielä yli 7000. "Onneksi"nyt siis jo aikasilla viikoilla meni kesken. Nyt tuntuu että miettii vaan raskausmahollisuuksia ja että ostasko ovistestejä kumminki, jos se on vasta tulollaan jos tulee ollenkaan ennen menkkoja.

Onko täällä heti km/tm jälkeen plussanneita? Mitä oireita alko eka tulemaan ja oliko tuntemukset herkemmässä kun muina raskauskertoina?

Tsemppiä kaikille km/tm ym.kokeneille!!
Mulla oli tyhjennys maaliskuun lopussa ja seuraava plussa tuli heinäkuussa. Pari viikkoa tyhjennyksen jälkeen hcg oli enää vähän päälle 14.

Heinäkuinen oli kemiallinen raskaus ja hcg oli vain 30. Vuodin siitä silti 19 päivää. Mulla ei ollut hajuakaan kuukautiskierrosta, koska vuoto oli alkanut 10.7. ja kesti noin kauan. Ovisplussa tuli 9.8. eli 12 päivää vuodon loppumisen jälkeen. Tuosta raskauduin ja sillä tiellä ollaan. Eli mulla kävi raskautuminen nopeasti kemiallisen jälkeen. Muistaakseni myös Minttumarilla oli sama homma.
 
Pyllerölyllerö: Mulla kävi viime kierrossa ihan sama juttu ton oviksen kanssa. Ensimmäistä kertaa mittailin lämpöjä ja tosiaan siinä vaiheessa kun sain ovisplussan, oli lämmöt jo nousseet. Meillä jäi just se oletettu ovispäivä hyödyntämättä, mutta muuten kyllä "ahkeroitiin". ;) Mulle on ainakin kerran käynyt myös niin, että liuskatesti ei ole näyttänyt vielä plussaa kun samaan aikaan tehty digitaalinen ovistesti näytti jo hymynaamaa. Että voi olla testistäkin kiinni. Tässä kierrossa testaan ovista kaksi kertaa päivässä ja kun viivat alkaa vahvistua otan digit käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Pyllerölyllerö: Mulla kävi viime kierrossa ihan sama juttu ton oviksen kanssa. Ensimmäistä kertaa mittailin lämpöjä ja tosiaan siinä vaiheessa kun sain ovisplussan, oli lämmöt jo nousseet. Meillä jäi just se oletettu ovispäivä hyödyntämättä, mutta muuten kyllä "ahkeroitiin". ;) Mulle on ainakin kerran käynyt myös niin, että liuskatesti ei ole näyttänyt vielä plussaa kun samaan aikaan tehty digitaalinen ovistesti näytti jo hymynaamaa. Että voi olla testistäkin kiinni. Tässä kierrossa testaan ovista kaksi kertaa päivässä ja kun viivat alkaa vahvistua otan digit käyttöön.
Joo, ei pitäs toki mitata kun aamulla, mut nyt taas laski lämmöt. :-o
Yleensä ne on kyllä oviksen jälkeen vaan pysyneet illallakin korkealla, jopa korkeammalla, kun aamulla.
Nooh, katotaan sit huomenna.
 

Yhteistyössä