Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Voi Jutska!!! EIKÄ!!!!!! :cry: Oon niin pahoillani ❤ Ei ole sanoja, niin paha mieli on vaan sun puolesta :cry:

Omakin mieli maassa. Vuoto alko jo tänään!!! Siis kp26 dpo12 ja hiton kipeetä tekee vielä :(:(:( En ymmärrä! Tulee jo olo et ei mulla ja miehellä sovi vaan eritteet yhteen tai et sen simpoissa joku vika. Mulla kuitenkin jo 3 lasta entuudestaan ja kaikki tulleet max 3kk yrityksen sisään!
Kipee olokin, nokka vuotaa, kurkkua kaihertaa ja pää on painava ku kivi. Ohimoihin jyskii :(
Testeihin sain vaan kuivuessaan harmahtavaa viivaa, Vittu!! sanon minä!! :devil:

Plussaa nyt edes Armadillo, pliiis!!
 
Voi Jutska!!! EIKÄ!!!!!! :cry: Oon niin pahoillani ❤ Ei ole sanoja, niin paha mieli on vaan sun puolesta :cry:

Omakin mieli maassa. Vuoto alko jo tänään!!! Siis kp26 dpo12 ja hiton kipeetä tekee vielä :(:(:( En ymmärrä! Tulee jo olo et ei mulla ja miehellä sovi vaan eritteet yhteen tai et sen simpoissa joku vika. Mulla kuitenkin jo 3 lasta entuudestaan ja kaikki tulleet max 3kk yrityksen sisään!
Kipee olokin, nokka vuotaa, kurkkua kaihertaa ja pää on painava ku kivi. Ohimoihin jyskii :(
Testeihin sain vaan kuivuessaan harmahtavaa viivaa, Vittu!! sanon minä!! :devil:

Plussaa nyt edes Armadillo, pliiis!!
Hantta81 voi :poop::cry:
Voi ku plussaisinkin, ei edes harmaata viiva ja vaan niin valkoista, että silmiä häikäisee. Eli tuskin sitä enää tulee...:unsure: huomenna pitäis menkkojen alkaa, toivottavasti myöhäinen ovis ei pidennä kiertoa.
 
Kiitos pahoitteluista ja myötätunnosta! Täällä vuotelen raskautta pois. Töihin pitää lähteä ja esittää niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Toisaalta ihmeen turta olo. Näihin keskenmenoihin turtuu. Sitä ajattelee vaan, että taas sama juttu. Eipä tässä mitään uutta. Kamalinta on se aika ennen keskenmenoa, kun plussa on testissä ja aavistelee, että tämäkin raskaus tulee päättymään.. Yritän nyt päästä tutkimuksiin. Tarvitaan varmaan lääkäriltä lähete?
 
Heei, uskaltauduin vihdoin tuolta takavasemmalta tekemään tänne ilmoitusluontoisen viestin:D. Eli, mähän olen täällä listoilla ollut pariin otteeseen kahden keskenmenon jälkeen, ja nyt kävi kesällä tärppi uudestaan. Juuri silloin kirjoittelin tänne viimeisen viestin (milloin olin jo tietämättä raskaana!!), että nyt kesällä ei oliskaan niin väliä tulla raskaaksi. Että menisi sitten kesä piloille kun vaan murehtii onko kaikki hyvin ja olisi tolkuton väsymys jne.. No, juuri niin siinä kävi:LOL:. Kesä meni kärvistellessä. Olin niin varma alussa että kesken menee, mulla tuli nimittäin kunnon valemenkatkin! ja vaikka mitä... Eli en ees tiennyt olevani raskaana kunnes vasta kolmen viikon päästä, rupes tulemaan pahaa oloa ja ajatus hiipi mieleen. Siinähän kerittiin juhlia juhannusta ja vaikka mitä tietämättä raskaudesta.. juuh.

Rv 8 olin aivan varma että kesken meni, kaikki samat kivut ja säryt ja alkava vuotokin. Polilla sitten katsottiin että ei, kunnossa on(y).

Nyt olen rv 15, NP-ultrakin takana ja siitäkin jouduttiin varmuudeksi kontrollissa käymään kun nälyvyys oli jotenkin huono, mutta nyt kaikki kunnossa,a ainakin tähän asti.
Ja vihdoin nyt, ekaa kertaa, uskallan ajatella jo vähän koko asia ja huokasta hiukan.. ja vihdoin ilmoitella täälläkin:). Mä olen jotenkin ollut niin taikauskoinenkin tän asian kanssa, etten ole mihinkään uskaltanut tästä ilmoitella. En ole kirjoitellut minnekään odotuspalstoille yms. Ja tähän mennessä peräti kaksi kaveria tietää:p.

Mutta, mut voi lisätä plussanneisiin, ehkä mä uskaltaudun kirjoittelee jotain tuonne plussanneiden puolellekin jossain vaiheessa:whistle:.

Paljon plussatuulia tänne:love:

MeaMinnis rv 14+5
 
MeaMinnikselle onnea!! <3

Äääääh... Pari päivää sitten loppui ekat menkat km:n (tuulimunan mikälie) jälkeen.
Ovistakin aloin jo testaamaan, negaa se vielä näyttää. Eikä ihmekään tietenkään. Vasta kp 8 menossa.
Noooooh, äsken tunsin, kun jotain valui. Ei se housuun asti ehtinyt.
Mutta semmoista mitenhän sen kuvailis.
Vesilimaan sekoitettua verta. Lima ei siis sitkeää, mut ei ihan vettäkään. Jotain siltä väliltä. Haaleaan punaista, selkeesti verta vähän mukana.
Mitähän tää? Lienee kroppaa vaan ihan sekaisin.
Luin että oviksen aikaan voi jotain verta vähän tulla, mutta siihen nyt en ainakaan usko!!
 
Heips. Mulla loppui menkkavuoto vasta torstaina, tai ehkä keskiviikkona. To oli vaan satunnaista tuhrua, ei enää siteeseen saakka. Eilen oli päivällä jäätävää, tylppää nipistelykipua vasemmalla alavatsalla (munasarjan kohdalla). Tuntui ihan oviskipuilulta ja meinailin et vois jotain kasvukipuja olla. Viime kiertohan oli mulla vaan 24 pvää, hyvin lyhyt.
Tein sit huvikseen ovistestin äsken ja se viivahan oli yhtä tumma ellei tummempi ku kontrolliviiva! Voisko ovis olla oikeesti jo näin aikasin?! Yritän liittää kuvan josko onnistuis.. en oo aiemmin laittanu. Mitä mieltä enemmäm testailleet ovat? Mulla ei kauheesti noista ole kokemusta..
 

Attachments

MeaMinnis: onnea tosi paljon! Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti ja pystyt nauttimaan raskaudesta. :)

Jutska: Voi ei. :( Onko vuoto nyt lisääntynyt? Kävitkö siis nyt tuon vuodon takia lääkärissä kun tuo hcg oli mitattu ja annettiinko kontrolliaikaa että näkee mihin suuntaan se on menossa? Kannattaa joka tapauksessa tosiaan olla lekuriin yhteyksissä, että pääset tutkimuksiin. Julkisellehan pitäisi päästä kolmen keskenmenon jälkeen.

Ja kokemuksesta voin sanoa, että jos vaan yhtään tuntuu ettei töissä pysty keskittymään tai se muuten vaan huonontaa omaa oloa niin kannattaa suosiolla kääntyä työterveyshuollon puoleen. Itse sain kaavinnan jälkeen sairaalasta vaan sen 3 päivää saikkua, mutta työterveyshuollon kautta sitten sain lisää sairauslomaa ja käyntejä terkkarin ja psykologin juttusilla. Harmittaa, että ekan keskenmenon jälkeen vaan sinnittelin töissä ja sitten tokasta romahtikin kunnolla niskaan kaikki vanhatkin jutut.

tyyppinen: Kyllä toi plussalta näyttää, vaikka vähän oudosti onkin toispuoleiset viivat. Kannattaa varmuuden vuoksi ainakin hyödyntää, mutta ehkä myös jatkaa vielä testailua. :)

ON: Eihän se sitten tärpännyt ja nyt on meneillään kp3. Onneksi kuitenkin nyt tuli ovis ajallaan ja kierto sen normaalin 29pv, kun edellisessä ovis tuli tosi myöhään ja kierto venähti. Sain myös lääkäriltä loputkin verikokeiden tulokset ja noiden perustestien jälkeen kaikki on kunnossa. Pelkäsin että keltarauhashormonin toiminnassa olisi jotain häikkää kun luteaalivaihe jää välillä vähän lyhyeksi ja raskaudet on tyssänneet sinne viikolle 7, mutta senkin osalta kaikki oli hienosti! Nyt vaan jatketaan yritystä ja jos nyt ei syksyn aikana tärppää niin meen uudestaan lääkäriin.
 
Voi ei jutska pahoittelut :cry::cry:
Toivottavasti nyt pääsette tutkimuksiin pian:)

Tyyppinen kyllä tuo plussa on:)

Meaminnis onnea tosi paljon toivottavasti pystyt nauttimaan loppu odotuksesta ja kaikki sujuu hyvin! :)

Oon nyt yrittänyt jättää vähän tätä foorumia tänä alalle mulla on ihan hirveä vauvakuume eikä sitä yhtään helpota ku väkisinkin alkaa miettimään millä viikoilla sitä oltais menossa jos ei ois tullu keskenmenoa. Oviksen bongasin ja se on hyödynnetty, nyt täytyy vaan yrittää unohtaa nää vauvahaaveet hetkeksi jos sit tärppäis.:rolleyes:
 
Moi kaikille! Olen seurannut tätä keskustelua jonkin aikaa jo ja nyt oli pakko liittyä mukaan. Yritys aloitettu 11/14 kkm 07/15 rv12+2 koko vastasi viikkoja 8+2 se oli suuri järkytys.. Kovat kivut alkoi pari päivää ennen nt-ultraa ja vuoto myös. Siellä ultrassa sitten selvisi että sykettä ei kuulu. Näen vieläkin mielessäni sen pikkuisen sikiön joka näytti ihan täydelliseltä.. Siinä se vaan köllötti paikoillaan kippurassa. Toisaalta parempi että osasin varautua siihen ettei kaikki ole hyvin ennen sitä ultraa ku olisin varmaan seonnu täysin siellä jos vaan olisin kuvitellu kaiken olevan hienosti! Noh sitten tulin raskaaksi marraskuussa, mutta sehän olikin sitten kohdunulkoinen raskaus joka jouduttiin leikkaamaan ja samalla lähti oikea munanjohdin :(
Tämä KU oli 12/15

Tän vuoden aikana kunnon yritystä on ollut ehkä kolmessa kierrossa, koska osa ovulaatioista on tapahtunut oikealta puolen ja kierrot on välillä venähtänyt tosi pitkiksi.. Mutta nyt olisi kp18 ja olin tuntevinani oviksen oireita (mulla on aina kovat oviskivut) kp16 mutta ne ei kuitenkaan ollut yhtä voimakkaita ku ennen. Talleteltu on keskiviikkona joten toivottavasti olis ollut ovis torstaina.. Ei auta kuin odottaa.. Ja kyllä pelottaa jos toi ku toistuu! Varsinkin kun menkoista ei välttämättä voi päätellä mitään et aina pitäis tehä testi menkkojen jälkeenkin (mulla siis menkat tuli tossa ku raskaudes enkä osannu aavistaakan olevani raskaana)

Tulipas pitkä kirjoitus! Pahoittelen! Oliko täällä muita kohdunulkoisen kokeneita??
 
Kp3/26-28

Outoa ollu tää vuoto! Nyt kolmas päivä menossa ja vois melkeen jo rätit jättää laittamatta! Ekana päivänä jäi jokunen tippa, eilen vähän runsaammin työpäivän aikana ja tänään ei niinku mitään. Kusella käydessä tullu sitte varsinki eilen, tänään ei sillonjaan!!??! Muniksien kohdilta nippailee ihan oviksen tuntusia nippauksia! Yleensä mulla menkkakivut vuodon ollessa pahimmillaan on ihan erilaiset! Tissikipu mulla loppuu yleensä ku seinään kun vuoto alkaa. Nyt vieläkin on vähän herkillä..
Jalkoja ja pakaroita särkeny kokoajan siitä lähtien kun alko. Eli noin 2 vkoa. Mut toki, räkätautikii iski eilen :( Voi kyl senki takia olla jokapaikka vähä rikkipoikkisärki..

Mittasin tossa kuumeenki, kun on olo mitä on ni 36.4 kainalosta, suusta 36.7(!!!) ku yleensä mulla tosi alhanen ruumiinlämpö (35.5-35.7'C).. o_Oo_O Ja kipeenä varsinki ennemminki "alilämpöö" ku kuumetta!!

Mitälie kroppa sekoilee :unsure: Jos tää olo jatkuu tämmösenä ni haen kyl testin ja testaan..
 
Tsemppiä kaikille ja tervetuloa Pavi! Olette kokeneet kovia myös. Toivottavasti pian tärppäisi uudelleen eikä olisi ku tms. Täällä on tosiaan hiljaiseloa. Vuodot jatkuu. Terveydenhoitaja soittaa maanantaina lähetteestä tutkimuksiin toistuvien keskenmenojen vuoksi. Ei aiota kuitenkaan vielä luovuttaa. Teemme kaikkemme, että vielä joku päivä pikkuisen saisimme syliin. Tutkailin tuossa koeputkihedelmöityksen alkiodiagnostiikkaa. Se on kallis, mutta sitä käytetään selvittämään, että onko alkiot terveitä. Samalla laitoin rahaa säästöön sitä varten, että jos sellaiseen joutuu lähteen. Ennen sitä yritetään vielä luomuna, näillä näkymin.
 
Onko se niin että jos ovulaatiosta menkkojen alkuun on aina 15 päivää niin ovis on varmasti tapahtunut? Mulla siis näin on ollut että oviskivut on tosi selkeät ja limat ja kaikki ja sit menkat alkaa aina 15 päivää siitä. Mutta nyt en oo varma oviksesta yhtään et oliko se jo vai onko vasta tulossa vai tuleeko ollenkaan.. Selviä ovistuntemuksia ei ole ollut vielä.. Nyt siis jo kp18
Mulle ovistestitkään ei aina anna tasavahvoja viivoja.. Enkä enää käytä niitä ku en jaksa sitä stressiä
Nytkin on sellasta menkkamaista kipristelyä ja eilen oli ihan vetistä vuotoa mutta luulin jo torstaina et oli ovis... Plaaah...
 
Onko se niin että jos ovulaatiosta menkkojen alkuun on aina 15 päivää niin ovis on varmasti tapahtunut? Mulla siis näin on ollut että oviskivut on tosi selkeät ja limat ja kaikki ja sit menkat alkaa aina 15 päivää siitä. Mutta nyt en oo varma oviksesta yhtään et oliko se jo vai onko vasta tulossa vai tuleeko ollenkaan.. Selviä ovistuntemuksia ei ole ollut vielä.. Nyt siis jo kp18
Mulle ovistestitkään ei aina anna tasavahvoja viivoja.. Enkä enää käytä niitä ku en jaksa sitä stressiä
Nytkin on sellasta menkkamaista kipristelyä ja eilen oli ihan vetistä vuotoa mutta luulin jo torstaina et oli ovis... Plaaah...
Mulla ainakin tulee menkat myöhässä, jos ovista ei ole tapahtunut eli kierto pitenee. Luultavasti ovis on ollut, jos menkat tulevat. Minäkään en saa aina tasavahvoja viivoja ovistestistä. Esim.viime kierrossa ei tullut tasavahvoja, mutta silti raskauduin ja raskaus tietenkin keskeytyi.
 
Mä en myöskään saa yleensä tasavahvoja viivoja ovistesteihin..

niinkun kuvasta näkyy, veikkaan että ovis onkin vasta juuri tuloillaan. Noin paljon tummui viiva about 12tunnissa. Saa nädä minkälainen viiva huomenna tulee, limailut jatkuu ja on vaikka mitä oloja alavatsassa. Voi hyvinkin meinata että ovis onkin tänään. Yleensä saan tollasia tai vähän tummempia viivoja oviksen aikaan.
 

Attachments

Jes hyvä juttu! Eli ainakin voisi olettaa että ovuloin joka kierrossa.. Tulin nyt siihen tulokseen että ovis on vasta tulossa koska olis mulla rinnat jo kipeytyny jos torstaina olis ollut ovis.. Ellen sitten olekin jo raskaana ja rinnat ei ole sen takia kipeytyneet??? Voi kunpa olisinkin.. Onko teillä kaikilla rinnat ollut heti kipeet ovulaation jälkeen kun raskaana ootte ollu?
 
Jes hyvä juttu! Eli ainakin voisi olettaa että ovuloin joka kierrossa.. Tulin nyt siihen tulokseen että ovis on vasta tulossa koska olis mulla rinnat jo kipeytyny jos torstaina olis ollut ovis.. Ellen sitten olekin jo raskaana ja rinnat ei ole sen takia kipeytyneet??? Voi kunpa olisinkin.. Onko teillä kaikilla rinnat ollut heti kipeet ovulaation jälkeen kun raskaana ootte ollu?
Viimeksi ku raskauduin niin rinnoissa ei ollu niin mitään tuntemuksia. Ensimmäisessä raskaudessa rinnat alko aristaa silloin ku menkkojen olis pitäny alkaa ja sen takia testinki tein. Mulla ei yleensä oo rinnat kipeytyny missään kierron vaiheessa. Yleensä menkat alkaa viimeisestä ovulaatiolimasta 14 päivän kuluttua. On tässä pikkasen tullu omaa kehoa seurattua :D
 

Yhteistyössä