The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oliko hyvä leffa? Meijä piti kans mennä mut se nyt sit muuttu ja en mä yksin ehkä mee kun en tykkää yksin mennä leffaan. Sama kun luokkakokous 2 .... Siihe mennes pitää kehittää joku treffikaveri jo kans mennä kattoo:whistle:
No oli se kyllä ihan jees. Vähän se niinku loppu kesken ja jätti kysymysmerkkejä, mutta kyllä sen uusiksikin joskus kattois :) Se näyttelijä, joka Toni Wirtasta esitti, niin oli kyllä todella loistava valinta :)

Luokkakokouksesta just puhuttii, että pitää men kattoo ja sitte joulukuussa ko tulee se Eppujen leffa nii se. Me oltiin siis Ukon, sen siskon ja hänen miehensä kanssa nelistee kattoo tuo :)

Yinksu
No oli se kyllä ihan jees. Vähän se niinku loppu kesken ja jätti kysymysmerkkejä, mutta kyllä sen uusiksikin joskus kattois :) Se näyttelijä, joka Toni Wirtasta esitti, niin oli kyllä todella loistava valinta :)

Luokkakokouksesta just puhuttii, että pitää men kattoo ja sitte joulukuussa ko tulee se Eppujen leffa nii se. Me oltiin siis Ukon, sen siskon ja hänen miehensä kanssa nelistee kattoo tuo :)
No jos jää näkemätmni tuleehan se dvd: nä joskus sit. Mut luokkakokous on nähtävä mut kiirus tulee et löytää jonkun seuraks sen katsoo. Niin joo ja se eppujen leffa, sekin vielä.

Valivali, vinkuvonku, vittuku en saa tota parvea kasattua yksin :mad: Persjalkasena ja selkävaivasena on myös paskaa värkkäillä noiden verhojen kanssa. Näyttää paskalta. Oisinpa jääny sinne vanhaan kotiin :cry::cry: En saa tätä läävää ikinä savannimaiseen kondikseen. Oisinpa pitkä ja nelikätinen.
Niin mielenkiintoinen näky kuin tuo olisikin niin kannattaa ehkä ennemmin esim tarttua Toffon ystävälliseen tarjoukseen. Siinä voi tosin olla se riski, että saa samalla koko asunnon maalauksen ja muodistuksen :cautious:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Niin mielenkiintoinen näky kuin tuo olisikin niin kannattaa ehkä ennemmin esim tarttua Toffon ystävälliseen tarjoukseen. Siinä voi tosin olla se riski, että saa samalla koko asunnon maalauksen ja muodistuksen :cautious:
Mä just tänään mietein, et tekis mieli maalata keittiöstä yks seinä. Näyttää niin ankeroiselta, ku on valkoset seinät ja harmaat kaapit ja muovimatto. Joku keltanen tai sininen seinä tekis ihmeitä yleisilmeeseen.

Mulla on Toffon tarjous menny ohi?
Itte tarjosin itteäni.

Johtuupi siitä, että joko äidinmaidosta tai pohjalaisesta verenperimästä johtuen kaveria ei jätetä. Edes pulaan.

Joten jos kahvia riittää niin kyllä mä yhden parvisängyn kasaan. Enkä pane pahakseni kasvisruokaakaan.

Seksuaalinen suuntautumiseni kumminkin kohdistuu semmoisiin viiskymppisiin naarasotuksiin, niin ei kannata edes epäillä, että tyttäreni ikäiseltä pimppaa vonkaisin. Se ei mun aivojärjestykselläni onnistu.

Itte tarjosin itteäni.

Johtuupi siitä, että joko äidinmaidosta tai pohjalaisesta verenperimästä johtuen kaveria ei jätetä. Edes pulaan.

Joten jos kahvia riittää niin kyllä mä yhden parvisängyn kasaan. Enkä pane pahakseni kasvisruokaakaan.

Seksuaalinen suuntautumiseni kumminkin kohdistuu semmoisiin viiskymppisiin naarasotuksiin, niin ei kannata edes epäillä, että tyttäreni ikäiseltä pimppaa vonkaisin. Se ei mun aivojärjestykselläni onnistu.
Sori, sä myöhästyit. Nopeat voittavat :D

Itte tarjosin itteäni.

Hourinenko vanhuuttani, mutta ihanku täällois aikasemmin ollu viesti, jossa Toffee tarjotteli itseään apuun kera tikkaitten ja akkuporakoneen?

Anyways, en lainkaan arvellu Toffon siinä salavihkaa pyrkineen sirahvin torttua tuunaamaan enkä epäile moista sinustakaan. Palstanaapuriapu rulez ok (y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä