Judge Dreddiä mä kattelen.Kaikki nukkumassa ilmeisesti tai sit on parempaa seuraa/ tekemistä.
Mä näin täällä jossain jotain siihen viittaavaa.Se olis tänää sirkusmarkkinat keravalla
Voisi ehkä saadakkin, mä meen kävelemään alueelle ja saatan kävästä jopa suomen tivolin mailmanpyörssäkinMä näin täällä jossain jotain siihen viittaavaa.
Saiskohan sielä markkinarinkeleitä?
Meille markkinat tulevat loppukuussa. Pakollinen kiertely tyttöjen kanssa tiedossa silloin. Ja ne (Juho Pullin) rinkelit. Ja miehelle muutama ällönahkiainen.Voisi ehkä saadakkin, mä meen kävelemään alueelle ja saatan kävästä jopa suomen tivolin mailmanpyörssäkin
Mää simahdin kyl autuaasti kahentoista aikaan. Kuuden aamut ei selvästikään oo mun pala kakkua, oli väsy. Osaispa mennä noin aikasinbtai aikasemminkin nukkuu myös niinä iltoina, kun tarvii panna herätyskello soittamaanKaikki nukkumassa ilmeisesti tai sit on parempaa seuraa/ tekemistä.
Oli parempaa tekemistä. Nukkuminen, ei jaksanut valvoa.Kaikki nukkumassa ilmeisesti tai sit on parempaa seuraa/ tekemistä.
Mitä maailma olis ilman lyhyitä ja laiskoja miehiä?Tiiättekö miten persjalkanen asentaa verhoja?
- Ei mitenkään.
Nukuit? Oisit nyt ees tehny jotain tuhmaa jonkun kanssa.Oli parempaa tekemistä. Nukkuminen, ei jaksanut valvoa.
Väsyneenä ei jaksa mitään.Nukuit? Oisit nyt ees tehny jotain tuhmaa jonkun kanssa.
Eikö sulle pitäny tulla kaveri jelppimään?Valivali, vinkuvonku, vittuku en saa tota parvea kasattua yksin Persjalkasena ja selkävaivasena on myös paskaa värkkäillä noiden verhojen kanssa. Näyttää paskalta. Oisinpa jääny sinne vanhaan kotiin En saa tätä läävää ikinä savannimaiseen kondikseen. Oisinpa pitkä ja nelikätinen.