Yinksu
Siinä kun kramppi iskee ja nykäsee ja potkaset niin tulilinjalle joutuu niin nakit kuin pähkinätkinTuo on paha.
Ja niin ilkee tunne jää pitkäks aikaa omaan kinttuun.
Siinä kun kramppi iskee ja nykäsee ja potkaset niin tulilinjalle joutuu niin nakit kuin pähkinätkinTuo on paha.
AutsSiinä kun kramppi iskee ja nykäsee ja potkaset niin tulilinjalle joutuu niin nakit kuin pähkinätkin
Ja niin ilkee tunne jää pitkäks aikaa omaan kinttuun.
Mun teki mieleni jotain hyvää niin avasin purkin pepperoneja joiden piti olla mietoja.Teki mieli makeeta niin otin suolaista, yök. Mut ei ollu makeeta.
Hej. Koska rehvit?Iltaa
Hej hej Just tulin yksiltä tälleiltä tsadin puolelta. Onko sulla koti koossa jo?Hej. Koska rehvit?
Melkein. Oottelen jotakuta kaveriks kasaamaan poikasen parven, verhot puuttuu ja muutama laatikko oottais purkajaa. Muuten alkaa oleen aika jees.Hej hej Just tulin yksiltä tälleiltä tsadin puolelta. Onko sulla koti koossa jo?
Minä en.Tahdon takas entiseen elämääni
Miten se laskeminen on joillekin kauhian vaikeaa
Ihan helposti. Matikka on vaikeeta ja tyhmää.Miten se laskeminen on joillekin kauhian vaikeaa
niimpäIhan helposti. Matikka on ravitsevaa ja hyvää
Kurja tilanne. Tokihan se niin on, etta elama jatkuu, ouolin ja toisin mutta ymmarran kylla noi sun fiilikset.Minä en.
Vaikka se kieltämättä vituttaa kun ex- rouvakulta ja uusi miehensä lataavat nettiin kuvia kototönöstä/kesämökistä tms paikoista jotka ovat täynnä minun kädenjälkiäni. En voi sille mitään, että tulee semmoinen tunne, että minut on vaan retusoitu kuvista ja joku muu elää minun elämääni.
Olis erossa pitänyt pistää kaikki sileäksi. Ei olisi semmoista tunnetta, että minut on vaan pyyhitty pois ja elämä jatkuu entiseen malliin.
Lisäisin että tosi vaikeeta ja tosi tyhmää.Ihan helposti. Matikka on vaikeeta ja tyhmää.