Siksi kysyin täältä ku ajattelin että ainakin lähiaikoina plussanneet vois vielä käydä täällä.
Vauvapuolelta varmaan löytyy oma ketju?
Vauvapuolelta varmaan löytyy oma ketju?
Vau! Onko sinulla kuinka pitkä kierto normaalisti? Voisiko olla että olet jo raskautunut aiemmasta kierrosta, eli edelliset menkat olisi olleetkin "valemenkat"? Huikean vahva viiva todellakin. Onnea ihan hurjastiOlin jo lähes luovuttanut ja vetäytynyt taustalle, mutta nyt kp 23:
http://aijaa.com/sYTHC9
Miten tuo voi olla noin vahva?
Soitin tänään eikä ollu vielä tullu arvo... Vissiin sit tiistaina lääkäri paiskaa arvot päinnäköö..oisin niin halunnut tietää ennen lääkäri aikaa niin oisin voinut vähän sulatella asioita...Voi, Keltsi, kunpa et ois tehnyt digiä! Tietenkin mieli alkaa maalailla kaikkea, kiitos Googlen. Mulle kävi silloin joulun aikaan niin, että testit näytti vahvaa plussaa tosi aikaisin ja sitten tulikin nega! Oli kemiallinen. Toivotaan nyt, että sulla on kaikki ok. Ois ne kaksoset. Onko teillä sukurasitteita siihen? Ja saa tilittää omanapaisesti aina, kun on tarve. Itse kullakin on välillä näitä jaksoja.
Roxanne, samassa veneessä ollaan! On tämä kyllä niin syvältä. Onneksi sulla on se yksi vielä pakkasessa. Onko sulla tehty luonnolliseen kiertoon siirtoja? Onko sulla kokeiltu mitään muita niksejä? Mä haluaisin kokeilla niitä estradot- laastareita.
Mulla on niin kiireistä, että en paljoa ehdi muuta tekemään kuin kotona nukkumaan. Reilu kuukausi paiskottu töitä ja niinpä sitä on aina samassa oravanpyörässä. Jospa tämä tästä.
Onko kellään muulla jännät päivät? Saitko Luppana jo AMHn??
Roxsulle kans pahoittelut huti kierrostaNo johan on viiva, KeltainenSeepra! Onnittelut siitä! Uskotaan ja toivotaan, että kyseessä tosiaan olisi joko pidemmälle ehtinyt raskaus tai sitten tuplajättipotti. Testailitko edellisessä kierrossa ja näyttikö testit silloin ihan puhdasta negaa?
Joku kun kyseli historiasta, niin täällä on myös yksi epätoivoinen tapaus. Ekan yritys aloitettiin kylläkin vasta kun olin jo täyttänyt 40 v. parisen vuotta sitten. Eka vajaa vuosi yritettiin luomuna, sinä aikana _mahdollisesti_ yksi kemiallinen (en testannut silloin ollenkaan, mutta menkat oli muutaman päivän myöhässä ja mulla yleensä aina säännöllinen kierto). Sit mentiin tutkimuksiin ja aloitettiin aika nopeasti hoidot, joita on nyt tahkottu vajaa vuosi tuloksetta. Kolme alkionsiirtoa takana ilman yhtään onnistumista. Joku mielenhäiriö vaan pistää jatkamaan ja toivomaan edelleenkin...
Nyt itse asiassa tuhruttelee jo, joten huomenna varmaan kp1.