The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun ei oo mitään selvitettävää kun se väkättäjä ei vaan osaa kahen kesken selvii juttuja.ja mitä hyötyä tollasesta selvittämisestä on kun mut on jo tuomittu syylliseks,kyllä se nyt selväks tuli jo. Jos joudun johonki jutteluun tms niin ei mulla ole mitään lisättävää mitä en olis tänää sanonu.

Ja pöljästä,en mä nyt ees ole varma oliko se sen uus,mä vaan oletin niin. Sen jutut on vaan kauheen ristiriitasia.
Se on tinku semmoinen juttu, että jos työpaikalla pitää nostaa kissa pöydälle niin se nostetaan. Tarvittaessa sillä pyyhitään se pöytä.

Pöljän oletuksista taas... ne ovat olemassa vain omassa päässäsi.

Minähän en Pepille pysty lupaamaan mitään, mutta sen voin luvata, että hänen ei tarvitse olettaa yhtään mitään vaan kaikki paska löytyy samasta paketista.
 
Jätä pöljä ihan omaan arvoonsa
Niihän mun pitäs. On vaan vähän vaikee kun kuitenkin ollu tossa jaloissa jo monta vuotta välillä enempi välillä vähempi mut aina siel taustalla kuitenkin. Kyllä mä eilen sille sanoin, että vielä se sieltä enemmin tai myöhemmin palaa...niin se on aina tehnyt,aina.
Enkä nyt tiedä,ehkä tää olo nyt korostuu kun töissä oli niin paska päivä ja sit heti töistä tulleena"omalla" pihalla tollanen yllätys niin tuli ihan puskista.Enkä tosiaan nyt ees tiedä oliko se se.
 
Se on tinku semmoinen juttu, että jos työpaikalla pitää nostaa kissa pöydälle niin se nostetaan. Tarvittaessa sillä pyyhitään se pöytä.

Pöljän oletuksista taas... ne ovat olemassa vain omassa päässäsi.

Minähän en Pepille pysty lupaamaan mitään, mutta sen voin luvata, että hänen ei tarvitse olettaa yhtään mitään vaan kaikki paska löytyy samasta paketista.
No en nyt viitti asiaa täällä enempää avata mutta en mä nää siinä mitään ideaa kun kerta mut jo tuomittiin. Samaa se tulis olemaan.Täytyy nyt toivoa että tästä ei tuu mitään juttelua tai mitään.Jotkut kun ei vaan osaa kaksin asiaa selvittää.Tosin voi olla että teki kiusallaankin.
 
No en nyt viitti asiaa täällä enempää avata mutta en mä nää siinä mitään ideaa kun kerta mut jo tuomittiin. Samaa se tulis olemaan.Täytyy nyt toivoa että tästä ei tuu mitään juttelua tai mitään.Jotkut kun ei vaan osaa kaksin asiaa selvittää.Tosin voi olla että teki kiusallaankin.
Sinä et koskaan kuuntele minua.

Maailmassa on mies (useampikin) jonka elämän tarkoitus on löytää tinkuliini. Hän siirtää vuoret tieltään jos vain tietää mistä suunnasta pitää etsiä. Joku Himalaja ei siinä paina mitään.

Tämä on ihan faktaa. Koska kun ex- rouvakultani tapasin, niin minä olin semmoinen mies ja hän oli jokaisen siirtämäni vuoren arvoinen.
 
Sinä et koskaan kuuntele minua.

Maailmassa on mies (useampikin) jonka elämän tarkoitus on löytää tinkuliini. Hän siirtää vuoret tieltään jos vain tietää mistä suunnasta pitää etsiä. Joku Himalaja ei siinä paina mitään.

Tämä on ihan faktaa. Koska kun ex- rouvakultani tapasin, niin minä olin semmoinen mies ja hän oli jokaisen siirtämäni vuoren arvoinen.
Mä puhuin tosta työepisodista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä