The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Partsilla on Oskarinoksa.
Partsin ovella mulla on kroksit.

Mitään elävää en partsille enää viitti hankkia koska kokemus sanoo, että se ei pysy hengissä. Kynttilälyhty varmaan pysyis hengissä mutta osaan röökata ilman kynttilänvaloakin.

Joten noi Kyöpelittären nurkkakomennukset ovat ihan siedettäviä. Sinun parvekekomennuksissasi taas et ota yhtään huomioon sitä, että yöt alkavat olla kylmiä.
Joten seuraavan kerran kun komennat minut parvekkelle käske laittamaan reilusti villaista päälle.
:cautious:...kait sä nyt osaat itekin pukeentua niille tuumaustauoillesi, tuskin tarviit pukijaa...

Ja. Pöh! Mun puolesta saat olla ja viihtyä sisätiloissa mainiosti, ei tarvii sen kummosemmin villaisiin kääriytyä(y)...paitti villasukat on ihan aina ja missä tahansa :love:. Itepä tuota taijat olla se hanakampi osapuoli partsikomennuksissa...joten...oven lähettyville tupakkatakkia tai villatakkia...


Muistutukseksi vielä (y). Se. Oli. Yksittäistapauskomennus :)(y).
 
:cautious:...kait sä nyt osaat itekin pukeentua niille tuumaustauoillesi, tuskin tarviit pukijaa...

Ja. Pöh! Mun puolesta saat olla ja viihtyä sisätiloissa mainiosti, ei tarvii sen kummosemmin villaisiin kääriytyä(y)...paitti villasukat on ihan aina ja missä tahansa :love:. Itepä tuota taijat olla se hanakampi osapuoli partsikomennuksissa...joten...oven lähettyville tupakkatakkia tai villatakkia...


Muistutukseksi vielä (y). Se. Oli. Yksittäistapauskomennus :)(y).
Se on semmoinen juttu, että mä olen tottunut siihen, että käskyjä noudatetaan välittömästi ja kysymättä.
Intissä aikanaan siksi, että mistään ei tule mitään jos käskyjä aletaan ihmettelemään.
Avioliitossa taas siksi, että kun vaimo käskee niin sitä on parempi ensin noudattaa ja esittää mahdolliset kysymykset ensi kuussa jos silloinkaan.
 
Se on semmoinen juttu, että mä olen tottunut siihen, että käskyjä noudatetaan välittömästi ja kysymättä.
Intissä aikanaan siksi, että mistään ei tule mitään jos käskyjä aletaan ihmettelemään.
Avioliitossa taas siksi, että kun vaimo käskee niin sitä on parempi ensin noudattaa ja esittää mahdolliset kysymykset ensi kuussa jos silloinkaan.
*ufopääkkönen*
:D - siunaa ja varjele nyt sun kanssa! Intti on intti ja hyvä niin :). Siellä pätee oma lainalaisuutensa, jotta homma hoituu ja asioita opitaan :).
Avioliitto...no, pariskunta itse säätelee ja määrittelee sen "komennuksentarpeet".

Mutta mä ja mun höpötykset eivät korreloi nyt mitenkään kumpaankaan :D...joten lepo vaan (y) ja juoksuta ittees partsilla kaikessa rauhassa :)

Kävitkös muuten lääkärissä, mitähäh? Tai apteekissa kyselemässä ihottumaan neuvoja?

...vai pitääkö murista :cautious::D
 
*ufopääkkönen*
:D - siunaa ja varjele nyt sun kanssa! Intti on intti ja hyvä niin :). Siellä pätee oma lainalaisuutensa, jotta homma hoituu ja asioita opitaan :).
Avioliitto...no, pariskunta itse säätelee ja määrittelee sen "komennuksentarpeet".

Mutta mä ja mun höpötykset eivät korreloi nyt mitenkään kumpaankaan :D...joten lepo vaan (y) ja juoksuta ittees partsilla kaikessa rauhassa :)

Kävitkös muuten lääkärissä, mitähäh? Tai apteekissa kyselemässä ihottumaan neuvoja?

...vai pitääkö murista :cautious::D
Murise. En o vielä ehtinyt lääkäriin.

Intistä mä muistan yhden tapauksen kun joukkueellinen aliupseerioppilaita oli palaamasta ruokailusta. Kaksi neitokaista oli menossa sotilaskotia kohti joten tehdäkseen heihin vaikutuksen joukkuetta komentanut alikessu määräsi pikaiset maastoutumisharjoitukset. "Munat maihin"- käskyn noudattamatta jättäminen olisi tarkoittanut pikaista putkareissua vaikka käskyssä ei ollut järjen hiventäkään.

Samana iltana vein komppanianpäällikölle kirjeen jossa kysyin oliko käsky järjellinen vai ei ja siitä sit tuli kyseiselle käskyttäjälle aikamoinen rangaistus.
 
Murise. En o vielä ehtinyt lääkäriin.

Intistä mä muistan yhden tapauksen kun joukkueellinen aliupseerioppilaita oli palaamasta ruokailusta. Kaksi neitokaista oli menossa sotilaskotia kohti joten tehdäkseen heihin vaikutuksen joukkuetta komentanut alikessu määräsi pikaiset maastoutumisharjoitukset. "Munat maihin"- käskyn noudattamatta jättäminen olisi tarkoittanut pikaista putkareissua vaikka käskyssä ei ollut järjen hiventäkään.

Samana iltana vein komppanianpäällikölle kirjeen jossa kysyin oliko käsky järjellinen vai ei ja siitä sit tuli kyseiselle käskyttäjälle aikamoinen rangaistus.
..ja se sun lääkäris on siellä jumalan selän takana ja siitä ylikin :cautious:?

Sää tarttisit sen Justiinan sinne :D.

Mä en jaksa nyt murista, torpassa ärisee jo pari vellosta - väsyneitähän ne ovat mutta sitä ei saa ääneen sanoa koska ovat äijiä....:D

Teen omppupaistosta. Oletettavasti hyvä ruoka taltuttaa nuoremmatkin äijänköriläät :)

..tai siihen mä vetoan nyt :unsure::barefoot:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
..mutta toi meijen pikkunen aurinko on kerrassaan häkellyttävän valloittavan hurmaava:love:

Noi tuikkivan nauravaiset silmät ja pulputtava pakkaus, yhtenä hetkenä siinä ja pian jo tuolla...ja kikatus paljastaa paikan :D..

Tirpanalla oli aapisesta lukuläksykin. Tosin kirjaa ei siihen tarvitakaan...kun oppi sen ulkoa :D

On tää - äijäpoweria ja aurinkopakkausta :). Ja muuten - sitten liian nopean tovin päästä Lappi olkoon varuillaan:D...täältä tullee sinne kaamokseen yksi supernova loistamaan:love:...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja epek
Pepin kanssahan sie vain kuhertelisit, kyllä tohon tarvittaisiin nyt Justiina kaulimen kanssa. Tulis käytyä sielä lääkärissäki! (y)
Sitähän en tiedä itsekään mitä kaikkea Pepin kanssa tekisin.

Justiina ja kaulin epäilemättä olisivat tämän PekkaPuupään osoitteessa erittäinkin tarvittavia.

Mutta niin kauan kun vielä saan itse valita niin valitsen ystäväkseni "pätkän" ja naisystäväkseni Pepin.
 
..mutta toi meijen pikkunen aurinko on kerrassaan häkellyttävän valloittavan hurmaava:love:

Noi tuikkivan nauravaiset silmät ja pulputtava pakkaus, yhtenä hetkenä siinä ja pian jo tuolla...ja kikatus paljastaa paikan :D..

Tirpanalla oli aapisesta lukuläksykin. Tosin kirjaa ei siihen tarvitakaan...kun oppi sen ulkoa :D

On tää - äijäpoweria ja aurinkopakkausta :). Ja muuten - sitten liian nopean tovin päästä Lappi olkoon varuillaan:D...täältä tullee sinne kaamokseen yksi supernova loistamaan:love:...
ruskaretkeäkö se tuuppaa?
 
Onpa hijasta niin ketjussa kun tinkulassakin. Mistähän tinkulaan sais jotain elämää...rupee tympimään tällänen eikä tuleva pimeys ja kylmä syksy auta asiaa:unsure:
...mutta:cautious:...jos sulle ehdottaa nätisti jotain harrastustoimintaa - tanssi(uusia ihmisiä, miehiäkin!), lenkkeily(siellä jopa voi nähdä miehiäkin), lätkämatsissa käyminen..tai ihan mitä vaan!!, niin - sä torppaat ne kaikki, tyrkkäät lyttyyn ja väännät miljoona syytä miksi ei.

Joten - kokeile vaikka kaikkea :)! Edes kerran. Sitä vois yllättyä ainakin siitä, että ohjelmisto on todella monipuolista ja erilaista ja tiiät ainakin sen jälkeen mistä tykkäät ja mistä et. Mitä haluat ja mitä et. Ja mikä on ihan fine :).
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Oi! Tuuppaiskin!! Tulisin heti :love:...

Tirpana on useamman vuoden höpissyt että sittenkun isona...asuu Lapissa ite tehdyssä omakotitalossa sen miljuunien huskykoiriensa kanssa..ja muutaman kissan, hamsterin ja hevosen :D...että "..sitten sä äiti pääset Lappiin kans kun tuut mua kattomaan!"...aww:love:

..että sitten sitä retkeilyä :)
no niitä huskysafarifirmojahan ei olekkaan vasta kuin joka toisella oksalla

kivahan täällä on elellä mutta leipä on prkln lujassa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä