The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Suomen armeijalla on jotain 1500 tykkiä, lukuun laskettaneen kaikki 23mm ilmatorjuntatykistä alkaen. Eiköhän niitä tykkimiehiä ole reilusti enemmän kun jo pelkästään Karjalan tykistörykmentti kouluttaa monta sataa ukkoa per vuosi.
Ei lasketa.
Muutenhan lukuun laskettaisiin jokainen raskas sinko joita on joitain tuhansia. Osaavien käyttäjien määrä on sit huomattavasti vähäisempi.
 
*ufopääkkönen*...oonkmää henkissäo_O:unsure::barefoot:..??

Terjens sullekin eli päivää :)*huiskutusvilkutus*
Maanantai selätetty. Muuta en sano. Kahvia iiisossa kupissa eli tilattuna maximusolotilanen tuonnempana:notworthy:=sen ajan murhe se.

Mutta heiiii!! Kutakuinkin tolkuissani, jeee!!(y):)

...ja ihan törkeen hyvä fiilis kuitenkin, johtunee varmasti tosta mahtavasta kelistä viimeisen tunnin aikana tapahtuneista pikkuylläripylläreistä :)

Ei voi mitään, oon :love:...
Jatketaan(y)
 
Mä tarvitsisin pakastimen ompputuoremehua varten. :unsure:
Älytöntä, miksei tuota saa kotioloiisa tiivistettyä?
Mun on taas ihan turha lähtee väsäämään mitään mehua nuista ompuista kun täällä ei oikein mene ne kaupaksi.

Just pihaan kurvatessani kattelin omppupuita ja mietin että kukakohan se toimis apinana, jotta yläoksiltakin sais...

En taida tuota kuitenkaan ääneen täällä sanoa, vois olla tarjokkaita liiaksikin asti :D
 
Yinksu
Että mua ärsyttää kun on luvattu tulla aikaan klo x mut sit kysytäänkin et sopiiko kuitenkin klo xx. Mä nyt kuitenkin muutin omat suunnitelmani sen takia. Ei nyt mitään katastrofia sen takia tullu mutta ottaa se silti päähän.
 
*ufopääkkönen*...oonkmää henkissäo_O:unsure::barefoot:..??

Terjens sullekin eli päivää :)*huiskutusvilkutus*
Maanantai selätetty. Muuta en sano. Kahvia iiisossa kupissa eli tilattuna maximusolotilanen tuonnempana:notworthy:=sen ajan murhe se.

Mutta heiiii!! Kutakuinkin tolkuissani, jeee!!(y):)

...ja ihan törkeen hyvä fiilis kuitenkin, johtunee varmasti tosta mahtavasta kelistä viimeisen tunnin aikana tapahtuneista pikkuylläripylläreistä :)

Ei voi mitään, oon :love:...
Jatketaan(y)
Kai sää hengis oot,kun kirjootat ketjuun meijän iloks :D:love: ellet haamuile :geek:

Ihana ilma täällä,mut vääässyttäää pehvanasti, ei auttanu nokoset :unsure::sneaky: sormia pakottaa ja jalkoja särkee :alien:
Mukavaa päivää ja huisketta sinne :)

Mä lähen syömään. Nyhtökaurawokkia :p
 
Onkos muuten kukaan viel maistanu härkkistä ? Tänään ainakin on prismassa ollu ja tais olla viikonloppunakin
 
Kai sää hengis oot,kun kirjootat ketjuun meijän iloks :D:love: ellet haamuile :geek:

Ihana ilma täällä,mut vääässyttäää pehvanasti, ei auttanu nokoset :unsure::sneaky: sormia pakottaa ja jalkoja särkee :alien:
Mukavaa päivää ja huisketta sinne :)

Mä lähen syömään. Nyhtökaurawokkia :p
...vai oikein iloks kirjottelen*ufopääkkönen*:oops::barefoot:...no kiitos...vissiin:cautious::D

Tiiätkö, mitä enemmän mä kattelen ja pyörittelen numeroita, niin sen pöljemmiltä ne rupee näyttämään:cautious:...varmaan jotain salaliittoteoriaa pukkaa kohta ja näen pian moppitukkapääkkösen aka Trumpin kuvan numerosarjoissani:D


..enkä oo väsyny:cautious: vaikka jutuista vois löyhästi kuvitella niin....:D


Ja mitä/mikä on härkkiso_O:cautious:?
 
Mun on taas ihan turha lähtee väsäämään mitään mehua nuista ompuista kun täällä ei oikein mene ne kaupaksi.

Just pihaan kurvatessani kattelin omppupuita ja mietin että kukakohan se toimis apinana, jotta yläoksiltakin sais...

En taida tuota kuitenkaan ääneen täällä sanoa, vois olla tarjokkaita liiaksikin asti :D
Ei sinne kiivetä tarvii, kun ensin vain kaadat puun
 
...vai oikein iloks kirjottelen*ufopääkkönen*:oops::barefoot:...no kiitos...vissiin:cautious::D

Tiiätkö, mitä enemmän mä kattelen ja pyörittelen numeroita, niin sen pöljemmiltä ne rupee näyttämään:cautious:...varmaan jotain salaliittoteoriaa pukkaa kohta ja näen pian moppitukkapääkkösen aka Trumpin kuvan numerosarjoissani:D


..enkä oo väsyny:cautious: vaikka jutuista vois löyhästi kuvitella niin....:D


Ja mitä/mikä on härkkiso_O:cautious:?
Härkäpapuista tehty kypsä rouhe,näyttää kypsältä jauhelihalta ja voi korvata ruuassa jauhelihan,jos ei halua lihaa syödä.
:D:D
 
Härkäpapuista tehty kypsä rouhe,näyttää kypsältä jauhelihalta ja voi korvata ruuassa jauhelihan,jos ei halua lihaa syödä.
:D:D
Öykkei, kannatti herätä tähänkin päivään (y), kiitti infosta :)

Toi vois olla kokeilunarvoista jos itelleni väsäisin Jotakin mutta...niin kauan kun äijäenergia rulettaa torpassa, niin pitää olla lihaa tarjolla :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä