The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Ipanaiset, koko kolmikko :love:, unilla.

Mulla iso kupillinen vihreää teetä ja sen kaverina tuoreita mustikoita...ja pikkusesti vaniljakastiketta.

Ja mä oon kuulkaas ihan jäässä. Nenänpäätä myöten. Villasukat on jalassa...joten:confused:...vaarinhousut sanon kyllä, jos jokukummanen pöpö meinaa tulla.

Paheksun moista meinaamista.
 
Väsyttäääää ! :sleep::sleep:
Toivottavasti ens yönä ei pakota sormia,että sais nukkua rauhassa.:cautious::mad:

Iltapalan aika, paahdettua leipää, päällä tomaatti-paprikalevitettä ja maustamatonta soijatuorejuustoa ja vissiin alpron mangosoijarahka:geek::barefoot::p
Juomana ehkä vesi tai vaikkas alpron suklaasoijajuoma :sneaky::rolleyes: riitäsköhän nuo soijatuotteet tälle päivälle :coffee::ninja::ROFLMAO:
 
Ipanaiset, koko kolmikko :love:, unilla.

Mulla iso kupillinen vihreää teetä ja sen kaverina tuoreita mustikoita...ja pikkusesti vaniljakastiketta.

Ja mä oon kuulkaas ihan jäässä. Nenänpäätä myöten. Villasukat on jalassa...joten:confused:...vaarinhousut sanon kyllä, jos jokukummanen pöpö meinaa tulla.

Paheksun moista meinaamista.
Höh,toivottavasti et meinaa kipees tulla ;)
 
Väsyttäääää ! :sleep::sleep:
Toivottavasti ens yönä ei pakota sormia,että sais nukkua rauhassa.:cautious::mad:

Iltapalan aika, paahdettua leipää, päällä tomaatti-paprikalevitettä ja maustamatonta soijatuorejuustoa ja vissiin alpron mangosoijarahka:geek::barefoot::p
Juomana ehkä vesi tai vaikkas alpron suklaasoijajuoma :sneaky::rolleyes: riitäsköhän nuo soijatuotteet tälle päivälle :coffee::ninja::ROFLMAO:
ihan mukavat eväät on ollu, mites suolen toiminta?
 
Höh,toivottavasti et meinaa kipees tulla ;)
Ei tässä kyllä jouda.

Mulla on tiedossa niin hektiset työviikot ja kun valmiiksi vajaalla miehityksellä mennään niin - saa moinen mahdollinen meinaaja tehdä sujuvasti ohimarssin.

Eli huomenna kaupasta tuoretta inkivääriä :). Muut tykötarpeet löytyykin jo valmiina.

Mä oon valmis uuden viikon kaatoon :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä