The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää vaan.

Tässä kunnossa viidettä vuorokautta käsi. Pvk:ssa ei poikkeamaa ja lääkärikään ei oo kuulemma ikinä nähny tällaista tapausta. Keskiviikkona "kontrolli"käynti.
Huomenia..

..ja jopas on..inhottavaa tuommosessa epävarmuudessa ja ihmettelyssä olla. Olikos sulla tommosta turvotusta jaloissakin? Nilkoista taisit jotain puhua...

Mites muutoin jakselet siellä? Selkä?*halaan - varovasti*
 
Huomenia..

..ja jopas on..inhottavaa tuommosessa epävarmuudessa ja ihmettelyssä olla. Olikos sulla tommosta turvotusta jaloissakin? Nilkoista taisit jotain puhua...

Mites muutoin jakselet siellä? Selkä?*halaan - varovasti*
Joo nilkoissa on kanssa ja toisessa kädessä, ei niin pahasti ko tässä oikeessa.
ja kun ne on aamulla levon jälkeen tollaset, niin voi sitte miettiä missä kunnossa ne on sitte illalla.

Selkä on ihan ok. Lonkassa taas on ilmeisesti bursiitti, joka hankaloittaa omalta osaltaan taas kaikkea, varsinkin nukkumista.
 
Onko sulta tutkittu vahtoehtona borrelioosi?
Siis muahan ei oo tutkittu oikeastaan ollenkaan. Perjantaina otettiin nyt pvk ja munuaisarvot. Niissä ei ollu poikkeamia nii lääkäri lähetti kotiin, koska ei keksi mitään miten tässä edettäisiin. Tulehduskipulääke piti jättää kokonaan pois, jos kuitenkin vaikka vahingossa johtuis siitä ja keskiviikkona meen nyt uusiks.

Mulla ei kyllä oo ikinä punkki purru, etten oikeen siihen usko, tosin voishan ne ainaki poissulkea tiettyjä juttuja.
 
Se on semmoinen juttu, että niin kauan kuin Routamisu hörhöilee ja Pitsi pysyy pitsinä niin minä tiedän, että maailma on raiteillaan.
Jos näin lakkaa olemasta niin minä huolestun.
:oops:...villisti veikkaan että...ei sulla oo tässä huolen häivää :).

Bitch on Bitch vaikka kuinka ja varsinkin pyörittäis voissa ja kuukkelikouhotuksessa - ja hyvä niin(y)!

Ja mun hörhötasot pysyy kyllä:barefoot:..korkeina, valitettavasti, ellei jopa vallan hullummaksi mene:notworthy:...

Mutta - rennosti vaan AaKoo:), ei muuta kuin päivästä kiinni ja siitä nauttimaan(y)
 
Siis muahan ei oo tutkittu oikeastaan ollenkaan. Perjantaina otettiin nyt pvk ja munuaisarvot. Niissä ei ollu poikkeamia nii lääkäri lähetti kotiin, koska ei keksi mitään miten tässä edettäisiin. Tulehduskipulääke piti jättää kokonaan pois, jos kuitenkin vaikka vahingossa johtuis siitä ja keskiviikkona meen nyt uusiks.

Mulla ei kyllä oo ikinä punkki purru, etten oikeen siihen usko, tosin voishan ne ainaki poissulkea tiettyjä juttuja.
Vaadi tohtorilta lähete spirometriaan, keuhkoröntgeniin ja keuhkojen tt kuvaukseen
 
Joo nilkoissa on kanssa ja toisessa kädessä, ei niin pahasti ko tässä oikeessa.
ja kun ne on aamulla levon jälkeen tollaset, niin voi sitte miettiä missä kunnossa ne on sitte illalla.

Selkä on ihan ok. Lonkassa taas on ilmeisesti bursiitti, joka hankaloittaa omalta osaltaan taas kaikkea, varsinkin nukkumista.
Hyvänen aika...melko huolella antavat tilanteen olla tommosena eli eivät kiirehdi tutkimuksien kanssa..

Tosin onhan mahdollista että tulehduskipulääkkeet oisivat aiheuttaneet moisen reaktion, joten..ei se auta kuin tutkailla kotosalla tilannetta.

Vaan todella ärsyttäväähän tommonen on kun sitä väistämättä huolestuu ja ajattelee vaikka ja mitä...
 
Päi ja vää.

Kävi niin, että mulla unohtui telkkari viime yöksi auki.
(joskus jätän sen yöksi auki ihan tarkoituksella joten ymmärrän oman unohdukseni)
Mutta siis heräsin ostosteeveeseen.

Ovat kuulkaa keksineet semmoisen tyynyn jossa on I r r o t e t t a v a päällinen jonka voi p e s t ä! Eikä maksa kuin satakakskymppiä.

Laitan jotain aamupalaa heti kun herkeän nauramasta eli ehkäpä kun iltaleffa alkaa.
 
Reuma kuulostanee todennäköisemmältä, ellei sitä ole vielä tutkittu.
No sitä mäkin epäilen, mutta kun ei suvussa oo reumaa niin se on epätodennäköinen ja kun lääkärin mielestä reuma alkaa aina esim. sorminivelistä tai polvista, ei koskaan kyynärpäästä mikä mulla kipuilee pahiten, eikä hän ole ikinä kuullut, että esim. selkärankareuma oireilis jossain muualla, niin eihän sitä silloin tarvii tutkia.

Hyvänen aika...melko huolella antavat tilanteen olla tommosena eli eivät kiirehdi tutkimuksien kanssa..

Tosin onhan mahdollista että tulehduskipulääkkeet oisivat aiheuttaneet moisen reaktion, joten..ei se auta kuin tutkailla kotosalla tilannetta.

Vaan todella ärsyttäväähän tommonen on kun sitä väistämättä huolestuu ja ajattelee vaikka ja mitä...
No vähän oudolta joo tuntuu. Ois nyt luullut, että pvk:n kanssa ois samaan aikaan ottanu virtsasta sokerit ja proteiinit, vaikka ihan vaan varmuuden vuoksi, mut ei.

Mä en usko, että johtuu noista tulehduskipulääkkeistä, ku en niitä kuitenkaan mitään suuria määriä oo syöny, ku koitan vaan olla syömättä lääkkeitä ja pärjäillä kaikella muulla tavalla.
 
No sitä mäkin epäilen, mutta kun ei suvussa oo reumaa niin se on epätodennäköinen ja kun lääkärin mielestä reuma alkaa aina esim. sorminivelistä tai polvista, ei koskaan kyynärpäästä mikä mulla kipuilee pahiten, eikä hän ole ikinä kuullut, että esim. selkärankareuma oireilis jossain muualla, niin eihän sitä silloin tarvii tutkia.



No vähän oudolta joo tuntuu. Ois nyt luullut, että pvk:n kanssa ois samaan aikaan ottanu virtsasta sokerit ja proteiinit, vaikka ihan vaan varmuuden vuoksi, mut ei.

Mä en usko, että johtuu noista tulehduskipulääkkeistä, ku en niitä kuitenkaan mitään suuria määriä oo syöny, ku koitan vaan olla syömättä lääkkeitä ja pärjäillä kaikella muulla tavalla.
Kipu on semmoinen juttu, että siihen on aina syynsä.

Kipulääkkeet on siinä mielessä paskoja, että jos annokset ovat Majurimaisia niin pystyy lyömään luitaan poikki nauraen.

Se miksi lääkäri ei jotain tutki tai missä järjestyksessä tutkii tai on tutkimatta niin siihen toivottavasti on muu syy kuin lääkärin leipääntyneisyys.

Itte muistan pahimman leipääntyneen lääkärin kun esikoislikka oli hyvin pieni. Lääkäri vilkaisi ja sanoi, että peskää saippualla. Vastaanottohoitaja sit sanoi, että jos kyseessä olis mun lapsi niin hakisin toisen mielipiteen ja mieluusti heti. Seuraavat kuukaudet sit menikin lastenklinikan syöpäosastolla.

Pitkään olin sitä mieltä, että kyseisen saippualääkärin ei kannata tulla vastaan samalla puolella katua, mut nykyään ymmärrän hyvinkin, että toi on homma jossa leipääntymisriski on suuri. Joten annoin anteeksi jo kauan sitten.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä