Wau. Sulla täytyy kyl olla poikkeuksellisen paska laskupää, jos mun tapailemissa miehissä oot jo menny laskuissa sekasin.No nuista sinun miehistä ei ossaa ennään pittää ees lukua.
Mut hei! Ei minun tarvitsekkaan koska ei ole minun asia: )
Olen soittanut.Tai soittaa
Se johtuu vain siitä kun en ole pitänyt kirjaa.Wau. Sulla täytyy kyl olla poikkeuksellisen paska laskupää, jos mun tapailemissa miehissä oot jo menny laskuissa sekasin.
Onks taas santaa vakosessa vai promillet retarditasolla ämpäri?
Täällä tulee vettä ihan saavista kaataen.Täällä sataa vettä...
Tohon kohinaan on hyvä kohta nukahtaa ...
Aika paljon täälläkin sataa mutta sisälle kuuluu vain pehmeä kohina ...Täällä tulee vettä ihan saavista kaataen.
Älä nyt höpötä ja anteeksi jos mun kommentit tuntui siltä. Anteeksi.Mää lähen nyt häpeemään peiton alle sitä että päivän piristys,vierailu lukaalissa teki musta rahan perässä juoksevan naisen jolla ollu miehiä useampi kuin 1 ja joita ei oo saanu pidettyy. Jep.
Täs on kolme kerrosta päällä niin sade ei hirveesti haittaa...Aika paljon täälläkin sataa mutta sisälle kuuluu vain pehmeä kohina ...
Satakoot rauhassa. Sitten on aamu aurinkoinen....toivottavasti.
...eli parvekkeella on pikaisetTäs on kolme kerrosta päällä niin sade ei hirveesti haittaa...
Paitti kun menee röökille parvekkeelle niin rööki sammuu kun vettä tulee vaakatasossa.
Oliko tuo kutsu?...eli parvekkeella on pikaiset
Jei, meitä miestennielijöitä on sit ainaki kaksMää lähen nyt häpeemään peiton alle sitä että päivän piristys,vierailu lukaalissa teki musta rahan perässä juoksevan naisen jolla ollu miehiä useampi kuin 1 ja joita ei oo saanu pidettyy. Jep.
Oliskin....eli parvekkeella on pikaiset
...mun pikaiset on kuule kohta ihan sängyssä...Nukku-Ukon kanssa ...sikäli mikäli nyt vallan ollenkaan kaluttaa...toissa yönäkin hyvin vajaalla säkillä käviOliko tuo kutsu?
Jos mä saan veikata niin sä ja tinkulainen ette ole miestennielijöitä nähneetkään.Jei, meitä miestennielijöitä on sit ainaki kaks
Teen seinäryijyn siittä Nukku-Ukosta.....mun pikaiset on kuule kohta ihan sängyssä...Nukku-Ukon kanssa ...sikäli mikäli nyt vallan ollenkaan kaluttaa...toissa yönäkin hyvin vajaalla säkillä kävi
No....eikö ne pikaset ole...kerran vaakatasossa tulee...sitä vettä ja sauhuilla pitää käydä..Oliskin.
..no ei kait se sitten ainakaan kaluta eikä k a l a u t a, mikäli teikäläisen seinässä roikkuuTeen seinäryijyn siittä Nukku-Ukosta..
Miten niin ei kaluta Frigidikö kä olet
Käy mulle.eikö ne pikaset ole
.....no jos ne fetissitaipumukset on siihen parvekkeen oveen päin kallellaan niin..anna mennä vaanKäy mulle.
Ei mitn, ei suutelua, pelkkää rankkaa rynkytystä.
Mikä parveke?.....no jos ne fetissitaipumukset on siihen parvekkeen oveen päin kallellaan niin..anna mennä vaan
...meinaat pärjätä sillä kymmenen litran jääkuutio määrällä...Mikä parveke?
No ei mitn, haen pakkasesta kymmenen litraa jääpaloja ja kaadan niskaani niin eiköhän se tästä taas.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Ne on kylmiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!