The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itsehän olen niin iloinen siitä, että sain viime viikonloppuna nukkumaluukun siivottua "lattiasta kattoon".
Täällä nimittäin on vieläkin todella siistiä.

Vaikka olinkin tossa pari päivää tärviöllä. Se nimittäin yleensä näkyy kämpässä välittömästi kun korkkaa. Likaisia astioita kertyy joka paikkaan missä ei ole likaisia vaatteita. Ja puhtaat vaatteet (jos niitä on) ovat iloisesti sekaisin niiden likaisten kanssa. Jos jossain näkyy lattiaa niin siinä on tahroja. Ja vessa... alkaa hetkessä näyttämään siltä, että jokaisessa hädässä on osuttu kaikkialle paitsi pönttöön.

Mutta nyt ei. Jotenkin kummasti olen onnistunut pitämään nukkumaluukun ihmisasunnon näköisenä vaikkakaan en ole onnistunut pitämään itseäni ihmisen näköisenä.

Saisi olla noita ikkunatarkastuksia useamminkin niin mulla säilyisi motiivi pitää kämppä tässä kunnossa. Osaan kyllä, mutta motivaationpuute laiskistuttaa osaavankin.
Pidäpä mielessäs, mies siellä, semmonen aatos että ihan minä tahansa päivänä - ja en voi olla painottamatta ja toistamatta, että i h a n minä tahansa päivänä - elämääsi voi tupsahtaa Peppisi. Siinä on sitä siivousmotivaatiota :).
 
..eli tyrkkääkö se luimistelupäivää? No, tuskinpa tuo teijen kohtaaminen päivän päälle on...ja viileä suihku tekee tehtävänsä kummasti, raikastaa ja reipastuttaa :)

No worries, mate :)
Ei...
Parikin päivää kun viettää tärviöllä niin suihku pesee nahan ja pepsodentti hampaat mutta se vanhan viinan haju kulkee mukana viikon.

Mulle ei enää tule krapulaa, mikä on terveen elimistön reaktio satunnaiseen alkoholin yliannostukseen.
Mulle tulee vieroitusoireet joita välttääkseen mielummin juo väkisin kuin antaa niiden tulla. Suihku ja pepsodentti ei niitä poista. Eikä sitä hajua joka roikkuu mukana.
 
Ei...
Parikin päivää kun viettää tärviöllä niin suihku pesee nahan ja pepsodentti hampaat mutta se vanhan viinan haju kulkee mukana viikon.

Mulle ei enää tule krapulaa, mikä on terveen elimistön reaktio satunnaiseen alkoholin yliannostukseen.
Mulle tulee vieroitusoireet joita välttääkseen mielummin juo väkisin kuin antaa niiden tulla. Suihku ja pepsodentti ei niitä poista. Eikä sitä hajua joka roikkuu mukana.
:barefoot:...mistä helekutista mie voin kaikkee tietää..nyt kuitenki mennään semmosella alueella että...no joo.

Eli sitten kohentelet olojas :). Riippumatta siitä mitä mä hölisen :) eli lunkia lauantaita (y)
 
Voi hyvää päivää mun kanssa :D....!!

Se on kuulkaas hyvä ootella milloin saa pyykkiä ripustaa kuivumaan :)....vallankun kun tässä sattuu sitten huomaamaan että siinäpähän saisit ootella keskenäs :cautious:...

...ei kait se kone mitn pese jos ei sitä tyrkkää päällekään (y):D!!

Näihin kuviin ja tunnelmiin :D, mä lähden tolloilemaan ja josko joskus saisin ton koneellisenkin kuivumaan:geek:

Ihanaa aurinkoista päivää sulle :)
 
:barefoot:...midtä helekutista
Mun juomisissani ei ole mitään terveen merkkiä.
Juominen lakkasi olemasta hauskaa joskus vuosituhannen vaihteessa.
Niinpä kun mä olen tärviöllä niin Jallua menee neljä pulloa vuorokaudessa ja vain piru tietää montako vuorokautta. Tietää mutta ei kerro. Lääkärikirjat sanovat, että 70- kiloisen pitäisi kuolla tuohon määrään mutta kaikki lääkärikirjat ovat valitettavasti väärässä.

Ainoa vaihtoehtoni on jättää viina lopullisesti mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.
 
Mun juomisissani ei ole mitään terveen merkkiä.
Juominen lakkasi olemasta hauskaa joskus vuosituhannen vaihteessa.
Niinpä kun mä olen tärviöllä niin Jallua menee neljä pulloa vuorokaudessa ja vain piru tietää montako vuorokautta. Tietää mutta ei kerro. Lääkärikirjat sanovat, että 70- kiloisen pitäisi kuolla tuohon määrään mutta kaikki lääkärikirjat ovat valitettavasti väärässä.

Ainoa vaihtoehtoni on jättää viina lopullisesti mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.
millä tollane juopottelu maksetaan, no rahalla tietenki mutta mistä sitä saa tuohon touhuun?
 
vierailija
Mun juomisissani ei ole mitään terveen merkkiä.
Juominen lakkasi olemasta hauskaa joskus vuosituhannen vaihteessa.
Niinpä kun mä olen tärviöllä niin Jallua menee neljä pulloa vuorokaudessa ja vain piru tietää montako vuorokautta. Tietää mutta ei kerro. Lääkärikirjat sanovat, että 70- kiloisen pitäisi kuolla tuohon määrään mutta kaikki lääkärikirjat ovat valitettavasti väärässä.

Ainoa vaihtoehtoni on jättää viina lopullisesti mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.
Miten sulla riittää rahat?
t. kahta työtä tekevä, kahden lapsen yh ja leski
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä