The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
http://www.solunetti.fi/fi/solubiologia/asetyylikoliinireseptori/3/

Toi on se, mitä niillä poikkeusluvilla hyödynnetään. On ne samat reseptorit ihmisellä, mitä eläimilläkin. Hirmu yksinkertaista, kunhan viitsii vähän lueskella....(y)
Ihmiset on saatu uskomaa, ettei niistä mitään ymmärrä, vaikka latinaahan moni asia on siksi, että asiat ymmärrettäisiin samalla tavalla. Latinaa ei kai kukaan lue ---paitsi sitä kirkkolatinaa vaan, mistä muuan täälläkin kerran mainitsi? Ihan vaan siemeneksi tämän päivän puuhasteluille tuo... Mutta p o i k k e u s l u p a a n ihmisten ruoan myrkyttämiseen pikkuannoksilla kyllä riittää porukkaa valtavasti - eikö se huolestuta ketään?
huolestuttaa aivan vitusti
 
Joku tosin vois tulla tamppaamaan matot kun mä en sitä tee enkä ees voi kun ei ole telinettä eikä sitä räpylää millä sitä hakataan. taie hkä pihal on teline...en oo varma onko se ehjä vai maan tasalla.
Mä olen ratkaissut ton ongelman sillä, että mulla ei ole mattoja.
Äitikulta on päätynyt ihan samaan ratkaisuun.

Molemmat kun asutaan pienessä yksiössä niin matot semmoisessa tuppaavat olemaan vain riesa.
 
vierailija
huolestuttaa aivan vitusti
Varmaan, kun tietää, kuinka iso työ on eikä koskaan muutenkaan ole sadosta varmuutta. Oppii siinä säitä kunnioittamaan, mutta niitä tyhjäntoimittajia riittää, jotka ei viitsi edes palkkansa eteen opiskella asioita. Ihmettelen usein, minkälaisia pölvästejä virkoihin valitaan.... no, ruotsin kielen hallinta vaaditaan suomenkielen lisäksi, mutta muu taitaakin olla pelkkää politiikkaa - eiku peliä?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/mehiläisten-kuolema-on-tarhaajalle-aina-kova-paikka-ilkivalta-on-vaarallista-myös-kiusaajalle-1.160795

Säästäkää ihmeessä ne marjat syvässä metsässä karhulle, ettei tule ihmisten pihoista niitä hakemaan! Ne kun tarvii energiaa aika paljon ennen talviunia ja siksi syövät marjoja paljon - myös hangen alta kevätpuolukoita(y)
 
no tää muovimatto on niin kamala että pakko olla pari mattoa lattialla.
No ei tää meikäläisen muovimattokaan mikään katseenvangitsija ole.
Jos se mua alkaa todella pahasti tympimään niin haen kivankuosista laminaattia ja vaihdan lattian siihen. Kun kylppäri ja eteisaula on kaakeloitu niin jäljelle jääviä neliöitä on niin vähän, että se ei ole edes kustannuskysymys.

Äitikullalle vissiin viistoista vuotta sitten laitoin lattian ja sinä päivänä äiti heitti matot pois kun ei tahtonut semmoisilla peittää mielestään hienoa lattiaa.
 
vierailija
mattojen hakkaaminen on ihan turhaa työtä
imurointi riittää
Moppaaminen on oikein hyvää hyötyliikuntaa, kuten se mattojen tamppaaminenkin(y)
Homehtunut pöly imurin pussissa saatta olla hengenvaarallista! Ja jos se on koirankakkaa pyörätieltä, mitä järkeä on puhaltaa se hienona pölynä koko huusholliin? Imuroinnin jälkeen voi tietysti vaihtaa ne tunkkaiset ilmat ristivedolla(y)
No, kukin tavallaan, mutta imurin ääni on se ärsyttävin kaikesta - sen takia kannattaa käyttää matot ulkona, et pääsee luutuamaan kunnolla: ensin pesu Marseillesaippualla ja mikrokuituluutulla ja huuhtelu lämpimällä vedellä. Kokeile vaikka(y)
http://www.epressi.com/tiedotteet/maatalous/tukesilta-poikkeuslupa-neonikotinoideja-sisaltavien-kasvinsuojeluaineiden-kayttoon.html
Tuo piti laittaa sulle, mut meinasi unohtua. Täytyyhän asioilla joku logiikka olla, ettei mene ihan OT;)
 
Ihan hiienmoista hässäkkää taas :D

Ipanat lounaalla,, kuulema on hyvvvää :D(ja ainakin kolomella veellä :D), juhlatamineoperaatiolennonjohtotornia(y), kuskauspähkäilyä ja siivoamista - kas kummaa tuota jälkimmäistä :D

Ihana mahtava auringonpaiste ulkona :), pitää päästä kyllä sinnekin puuhailemaan. Jos ei muuta niin omppuja keräämään, ne tuoksuvat huumaavilta :)
 
ja siivoamista - kas kummaa tuota jälkimmäistä :D
Itsehän olen niin iloinen siitä, että sain viime viikonloppuna nukkumaluukun siivottua "lattiasta kattoon".
Täällä nimittäin on vieläkin todella siistiä.

Vaikka olinkin tossa pari päivää tärviöllä. Se nimittäin yleensä näkyy kämpässä välittömästi kun korkkaa. Likaisia astioita kertyy joka paikkaan missä ei ole likaisia vaatteita. Ja puhtaat vaatteet (jos niitä on) ovat iloisesti sekaisin niiden likaisten kanssa. Jos jossain näkyy lattiaa niin siinä on tahroja. Ja vessa... alkaa hetkessä näyttämään siltä, että jokaisessa hädässä on osuttu kaikkialle paitsi pönttöön.

Mutta nyt ei. Jotenkin kummasti olen onnistunut pitämään nukkumaluukun ihmisasunnon näköisenä vaikkakaan en ole onnistunut pitämään itseäni ihmisen näköisenä.

Saisi olla noita ikkunatarkastuksia useamminkin niin mulla säilyisi motiivi pitää kämppä tässä kunnossa. Osaan kyllä, mutta motivaationpuute laiskistuttaa osaavankin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä