Varokaa SUOMI ENSIN-mielenosoituksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hupaisan hommaksi tekee se, että tietääkseni Suomiensin- liikkeen keulahahmolla on kaksoiskansalaisuus jonka turvin hän pystyi välttämään semmoisen ikävän kansalaisvelvollisuuden kuin varusmiespalvelun.
Milloin hän puhuu "isämmaasta" niin harvat kannattajansakaan eivät tiedä mistä maasta hän puhuu.

Ai että ihan tietääksesi? Se ei taida tehdä asiasta vielä faktaa.

Se oli vastaus omaan suomi suomalaisille propagandaasi. Eli kun kyseessä ei edellenkään ole mikään suomi suomalaisille porukka pääosin ei se muutaman venäjää ihannoivan oleminen siellä haittaa. Eivät nämä liikkeet ole mitään yksiarvoisia puolueita vaan moniarvoisia liikkeitä. Näitä esimerkkejähän löytyy tiemmä useammastakin paikasta.

Osa ryhmissä ajaa varmasti kaikki matut ulos teemaa. Huomattava osa ei. Tuista ei tarvitse valehdella, ilta-lehden jutussa oli että majapaikastaan kieltäytyneille maahanmuuttajille tarjoiltiin kolme ateriaa. Suomessa on kodittomia, leipäjonoja ja vanhuksen ainoa ateria todella maksaa sen kahdeksan euroa. Ehkä sitten on rasismia vaatia että kaikilla rajojen sisäpuolella olevilla olisi ruokaa ja katto päänpäälle.

Voithan vääntöä jatkaa, vaikkei se tuskin näkemystä muuta. Sen sijaan tämän kaltainen keskustelu saattaa pitää yllä muiden lukijoitten yhtenäisyyttä. Aina kun politiikka käy kovaksi ja ollaan muutosten edessä, ilmaantuu myös niitä jotka haluavat hajottaa ja hallita. Mitä ei voi hajoittaa, ei voi hallita.

Mä en nyt kyllä jaksa enää jaaritella kun selvästikin alkuperäinen asia tuli vahvistetuksi. Kyllä noista muista asioista jankataan ihan riittävästi muissa ketjuissa. Toki palaan asiaan jos jotain oikeasti asiaa kuuluvaa tänne joku onnistuu postaamaan. Noista rajat kiinni porukoita niin toki siellä on ihan kaikenlaista väkeä mutta kyllä noissa ryhmissä aktiivit on aivan avoimesti rasisteja. Siksi en itse noihin ryhmiin lähde vaikka nykymallin maahanmuuttopolitiikkaa hyväksymään. Tuista edelleen liioitellaan. Voisihan suomalaiset sossun asiakkaat kans laittaa asumaan johonkin kommuuniin täysin vieraiden ihmisten kanssa, ja hoitaa ruokapalvelu sinne. Noin niinkun teoriassa. Suomalaiset ei vaan sellaiseen suostuis vaikka kuluja saataisiin näin keskittämällä laskettua melkoisesti. Olen kyllä sitä mieltä että ei kuulukaan suostua, mutta sinun mielestä näitä nyt voi verrata niin menköön sitten niin. Kerätään kaikki työttömät ja vähävaraiset suomalaisten omiin "vokkeihin" ja katsotaan kuinka kivaa sitten olisi kun niin paljon on kaikkea. Vähävaraisten vanhusten pitäisi nykypäivänä ollakin kunnallisessa hoidossa jolloin heillä on todellakin ainakin kolme ateriaa päivässä. Tämä vaan ei käytännössä toteudu koska päättäjillä ei ole tahtoa tähän panostaa. Suurin osa muuten kodityomista on kodittomia omasta tahdostaan. Apua on kyllä tarjolla jos sitä haluaa, mutta esimerkiksi päihdeongelmaista ei voida väkipakolla hoitoon laittaa, eikä heille sitä rahaa voida syytää koska se ei mene asuntoon ja tuokaan vaan päihteisiin. Raitistuttuaan moni entinen asunnoton onkin päässyt kiinni elämää vielä, yhteiskunnan tuella. Yhteiskunta myös tulee raitistumista mut te voi siihen pakottaa.

Mä en nyt kyllä jaksa enää jaaritella kun selvästikin alkuperäinen asia tuli vahvistetuksi. Kyllä noista muista asioista jankataan ihan riittävästi muissa ketjuissa. Toki palaan asiaan jos jotain oikeasti asiaa kuuluvaa tänne joku onnistuu postaamaan. Noista rajat kiinni porukoita niin toki siellä on ihan kaikenlaista väkeä mutta kyllä noissa ryhmissä aktiivit on aivan avoimesti rasisteja. Siksi en itse noihin ryhmiin lähde vaikka en nykymallin maahanmuuttopolitiikkaa hyväksykään.Tuista edelleen liioitellaan. Voisihan suomalaiset sossun asiakkaat kans laittaa asumaan johonkin kommuuniin täysin vieraiden ihmisten kanssa, ja hoitaa ruokapalvelu sinne. Noin niinkun teoriassa. Suomalaiset ei vaan sellaiseen suostuis vaikka kuluja saataisiin näin keskittämällä laskettua melkoisesti. Olen kyllä sitä mieltä että ei kuulukaan suostua, mutta sinun mielestä näitä nyt voi verrata niin menköön sitten niin. Kerätään kaikki työttömät ja vähävaraiset suomalaisten omiin "vokkeihin" ja katsotaan kuinka kivaa sitten olisi kun niin paljon on kaikkea. Vähävaraisten vanhusten pitäisi nykypäivänä ollakin kunnallisessa hoidossa jolloin heillä on todellakin ainakin kolme ateriaa päivässä. Tämä vaan ei käytännössä toteudu koska päättäjillä ei ole tahtoa tähän panostaa. Suurin osa muuten kodittomista on kodittomia omasta tahdostaan. Apua on kyllä tarjolla jos sitä haluaa, mutta esimerkiksi päihdeongelmaista ei voida väkipakolla hoitoon laittaa, eikä heille sitä rahaa voida syytää koska se ei mene asuntoon ja tuokaan vaan päihteisiin. Raitistuttuaan moni entinen asunnoton onkin päässyt kiinni elämään vielä, yhteiskunnan tuella. Yhteiskunta myös tulee raitistumista mutta ei voi siihen pakottaa.

Ohhoh kun oli kirjoitusvirheitä. Korjasin pahemmat. Pahoitteluni, on tämä äidinkieli vaikeaa ennakoivalla tekstinsyötöllä.

Ai että ihan tietääksesi? Se ei taida tehdä asiasta vielä faktaa.

Väittämäni on maailman helpoiten kumottavissa lyömällä sotilaspassi tiskiin.
Jos semmoinen löytyy niin perun sanani ja pyydän julkisesti anteeksi.

Mun sotilaspassini sanoo, että olen täysin koulittu ja valan vannonut ohjus- ja sinkoryhmän panssarintorjuntakessu.

Isämmaata puolustavalla sotilaskarkurilla ei ole mitään semmoista sanottavaa jota viitsisin kuunnella.

Hupaisan hommaksi tekee se, että tietääkseni Suomiensin- liikkeen keulahahmolla on kaksoiskansalaisuus jonka turvin hän pystyi välttämään semmoisen ikävän kansalaisvelvollisuuden kuin varusmiespalvelun.
Milloin hän puhuu "isämmaasta" niin harvat kannattajansakaan eivät tiedä mistä maasta hän puhuu.
Hänen isänsä on suomen kansalainen joten ei tarvitse olla sherlock ymmärtääkseen mistä maasta hän silloin puhuu. Totuushan on että sinä nyt olet viimeisiä ihmisiä puhumaan tuolla tavalla ja sotilaspassistasi, mieti tosi tilannetta jos sota syttyisi. Sulla on alkoholiongelma ja mitä ilmeisemmin aika paha, mitä luulet paljonko sinusta olisi rintamalla tai missään apua suojelemaan yhtään tätä kansaa? Pahimmassa tapauksessa menisit sekaisin puolista ja alkaisit pimeässä yössä ampumaan vihollisen rinnalla omiasi.
Hae apua ongelmaasi ja tule sitten rehentelemään saavutuksillasi ja passeillasi.
Sitä paitsi Suomessa on myös niitä nuorukaisia jotka eivät voi mennä armeijaan, esim. fyysinen rajoite tai vakava sairaus, halveksit sitten ilmeisesti heitäkin kun heillähän ei ole sinun saavutuksiasi?

http://www.fenix-klinikat.fi/fi/tie...5eAl59d-C-iXu2bmPT1xSZ-DzBuEoCMwxoaAjCx8P8HAQ

Hänen isänsä on suomen kansalainen joten ei tarvitse olla sherlock ymmärtääkseen mistä maasta hän silloin puhuu. Totuushan on että sinä nyt olet viimeisiä ihmisiä puhumaan tuolla tavalla ja sotilaspassistasi, mieti tosi tilannetta jos sota syttyisi. Sulla on alkoholiongelma ja mitä ilmeisemmin aika paha, mitä luulet paljonko sinusta olisi rintamalla tai missään apua suojelemaan yhtään tätä kansaa? Pahimmassa tapauksessa menisit sekaisin puolista ja alkaisit pimeässä yössä ampumaan vihollisen rinnalla omiasi.
Hae apua ongelmaasi ja tule sitten rehentelemään saavutuksillasi ja passeillasi.
Sitä paitsi Suomessa on myös niitä nuorukaisia jotka eivät voi mennä armeijaan, esim. fyysinen rajoite tai vakava sairaus, halveksit sitten ilmeisesti heitäkin kun heillähän ei ole sinun saavutuksiasi?

http://www.fenix-klinikat.fi/fi/tie...5eAl59d-C-iXu2bmPT1xSZ-DzBuEoCMwxoaAjCx8P8HAQ

Millä tavalla?

Aarne Juutilainen oli armoton juoppo mutta hänen kynästään on lähtöisin "Kollaa kestää". Sodassa hyvinkin käyttökelpoinen mutta sodan jälkeen vain ja ainoastaan juoppo.

Mulla on iso ongelma alkoholin kanssa.
Siitä huolimatta mä olen se joka tarvittaessa noudattaa valaansa.

No mutta tässähän sä vastaat hyvinkin juuri siihen mitä kysyttiin. Eli venäjään päin kummarretaan sen sijaan että haluttais olla itsenäinen Suomi. Ei tässä ole edes Venäjää uhkaksi väitetty, sen sijaan venäjämielisyys ja venäjän propaganda on uhka. Aivopestyjä löytyy puolelta ja toiselta. Jos kova kaipuu on venäjälle niin pakatkaa toki kamppeenne ja muuttakaa sinne, ei täällä teitä kukaan väkipakolla pidä.
Höpöhöpö.

Tottakai jokainen järkevä pitää kiinni Suomen itsenäisyydestä.

Venäjää ei nyt kerkiä kritisoimaan koska maahantunkeutujat tulevat tuhoamaan taloutemme ja raiskaamaan lapsemme.

Moni on alkanut näkemään Venäjän vähempänä pahana koska siellä pidetään omien puolta. Samoin Unkarissa: Maan johtajat suosittelevat omiaan varustautumaan asein, jotta saavat puolustaa itseään tarvittaessa maahantunkeutujia vastaan. (en nyt kuitenkaan tarkoita että meidän pitäisi hillua mutka taskussa, mutta omat ensin!)
HUOM: Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Venäjää kumarretaan! Sen sijaan voisimme ottaa oppia Venäjältä sen verran että omat ensin. Viis poliittisesta korrektiivisuudesta tässä vaiheessa.

Millä tavalla?

Aarne Juutilainen oli armoton juoppo mutta hänen kynästään on lähtöisin "Kollaa kestää". Sodassa hyvinkin käyttökelpoinen mutta sodan jälkeen vain ja ainoastaan juoppo.

Mulla on iso ongelma alkoholin kanssa.
Siitä huolimatta mä olen se joka tarvittaessa noudattaa valaansa.
Hyvä että myönnät sen, se on jo ensimmäinen askel. Seuraavaks sun täytyy vaan löytää syy päästä siinä asiassa myös voittajaksi ja vain sinä voit sen tehdä ei kukaan muu.

Sun alkoholismi on suurena esteenä sulle itsellesi jopa valan noudattamisen kanssa ja tiedät sen itsekin.

On siellä venäläismielisiä, mutta ei sillä ole mitään väliä. Ei Venäjä ole meille uhka, nykyinen Venäjä kun on yhtä kapitalistinen kuin länsi. Se mitä vastaan sodittiin oli sosialistinen, johtajat on täysin erilinjoilla pääosin nykyään ja niin ovat arvotkin. Mitä arvoihin taasen tulee niitä entisiä Venäjän arvoja on Takku täynnä. Näin ollen he ovat suurempi uhka kuin Venäjä, koska näkemykset edustavat sitä mitä Venäjä edusti silloin.

Elätkö jossain unimaailmassa? Oletko nähnyt minkälaista on Tšetšenian Groznyiassa tai Itä-Ukrainassa? Entä mitä tapahtui Georgiassa? Venäjä ei kunnioita naapurimaiden itsenäisyyttä eikä kansainvälisiä sopimuksia, kun kokee omien etujensa olevan uhattuna. Syyt hyökäyksille järjestyvät aivan samoin kuin Neuvostoliiton aikana. Niin, eihän Neuvostoliittokaan ollut uhka, Tarjosivat vapautusta, leipää ja työtä.

Asiankannattaja on hyvä kertomaan satuja, mutta politiikasta tai järkevästä maahanmuutosta Asiankannattaja ei tajua tuon taivaallista.

Hänen kommentit lienee syytä ohittaa jos otsikossa seisoo jotakin maahanmuuttoon tai politiikkaan liittyvää.

Monesti tuntuu, että hän on uloiuliälämölö trolli.:confused: ....Ei kai kukaan tosissaan voi kirjoitella tuollaista tuubaa.

Ilmeisesti liikaa neljän seinän sisällä Ylen armoilla on tehnyt tehtävänsä.:confused:

Tsemppiä Asiankannattajalle: Ulkomaailma ei ole sellainen, mitä kuvittelet sen olevan. Suomi on muuttunut:
Talous on romahtamassa ja lisää elätettäviä otetaan maahan kymmenin tuhansin. Heistä suurin osa eivät ole tulleet tänne töihin vaan levittämään Islamia.
Ja syy miksi Muslimit raiskaavat eurooppalaisia on se, että olemme liian liberaaleja heidän makuun.
Meidän ja heidän kulttuurit eivät kohtaa - ehkä ihan hyvä niin: Kai me Eurooppalaisetkin olemme ihan säilytettävän arvosia kansoja, omine tapoinemme ja kulttuureinemme. Mielestäni me olemme myös rikkaus!

Maksamme liian kovan hinnan nykyisestä maahanmuutosta. Katso nyt vaikka Ruotsia! Siinäpä hyvä esimerkki siitä millaiseksi maa muuttuu kun Islam saa jalansijaa.
Suomi valitettavasti seuraa Ruotsia -> Tähän asiaan on saatava muutos!

Asiankannattaja, ei sinun tarvitse potea huonoa omatuntoa vaikka me elätämmekin sinua ja ostamme silloin tällöin sulle pullon jallua.
Teen sen mielihyvin, koska olet Suomalainen. Kaveria ei jätetä. Saat olla sossupummi, ja tai, Kelan elätti ilman sitä, että sinun on pakonomaisesti tuettava haittamaahanmuuttoa.
Sinä olet meidän työssäkäyvien ruokittavana ja juotettavana. Podet tästä mahdollisesti huonoa omatuntoa, ja näin ollen empatisoit maahanmuuttajia vähän turhan aktiivisesti.

Asioita tulisi kyetä ajattelemaan järkevästi - ei pelkällä sydämellä.
Ymmärrän hyvin, että monella lipsahtaa tämä asia. Itsekin ottaisin elättääkseni kaikki Afrikan lapset jos minulla olisi varaa, mutta en tiedä olisiko se kovin järkevää.
Jokaisen on hengitettävä itse. Samalla tavoin, valtioiden on itse opittava tulemaan toimeen sellaisilla eväillä mitä heillä on, ja millaiseksi HE haluavat kehitysssuunnan ja lopputuloksen (lait yms.) muodostuvan. Tämä on paljon myös kulttuurista kiinni! Toki soppaa keittää myös muut (Eu, Usa, Venäjä) siinä rinnalla, mutta kehitysapu, jota olemme kymmeniä miljardeja tunkeneet kehitysmaihin, ei ole mikään ratkaisu. Tai se, että teemme Euroopasta yhden ison kehitysmaan.

Asiankannattaja, luulen, että et ota kantaa viestini sisältöön sanan varsinaisessa merkityksessä vaan satuilet taas omiasi, jos näin - älä vaivaudu.:rolleyes:

Kaikkea hyvää sinulle.

Höpöhöpö.

Tottakai jokainen järkevä pitää kiinni Suomen itsenäisyydestä.

Venäjää ei nyt kerkiä kritisoimaan koska maahantunkeutujat tulevat tuhoamaan taloutemme ja raiskaamaan lapsemme.

Moni on alkanut näkemään Venäjän vähempänä pahana koska siellä pidetään omien puolta. Samoin Unkarissa: Maan johtajat suosittelevat omiaan varustautumaan asein, jotta saavat puolustaa itseään tarvittaessa maahantunkeutujia vastaan. (en nyt kuitenkaan tarkoita että meidän pitäisi hillua mutka taskussa, mutta omat ensin!)
HUOM: Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Venäjää kumarretaan! Sen sijaan voisimme ottaa oppia Venäjältä sen verran että omat ensin. Viis poliittisesta korrektiivisuudesta tässä vaiheessa.

Näin.

Asiankannattaja on hyvä kertomaan satuja, mutta politiikasta tai järkevästä maahanmuutosta Asiankannattaja ei tajua tuon taivaallista.

.

Sanoisin, että mulla on politiikasta melko hyvä taju.
Olen nimittäin lukenut muutakin kuin TexWilleriä.

Alkoholismistani tiedät vain koska olen siitä kertonut. Jos nyt olenkin vetänyt muutaman jallupullon niin minun ei tarvitse kuin odottaa ja nukkua niin niiden vaikutus menee ohi.

Sen sijaan suomiensinrajatkii ja mitä muita näitä ny onkaan horisevat selvin päin semmoista johon minä en kykene edes kännissä.

Olen nähnyt niitä pikku- ukkoja ja menninkäisiä mutta suomiensin- hahmoja kun näen joudun nipistämään itseäni ja kysymään itseltäni montako viikkoa siitä on kun viimeksi join?
Pikku- ukot ja menninkäiset kun katoavat ihan vaan olemalla juomatta mutta nää surullisen hahmon ritarit ovat ja pysyvät join tai en.

Väittämäni on maailman helpoiten kumottavissa lyömällä sotilaspassi tiskiin.
Jos semmoinen löytyy niin perun sanani ja pyydän julkisesti anteeksi.

Mun sotilaspassini sanoo, että olen täysin koulittu ja valan vannonut ohjus- ja sinkoryhmän panssarintorjuntakessu.

Isämmaata puolustavalla sotilaskarkurilla ei ole mitään semmoista sanottavaa jota viitsisin kuunnella.

Mun tietääkseni kaksoiskansalaisuutta ei voi pitää, ellei käy armeijaa tai saa siitä vapautusta jostakin syystä. Tai siis ainakin minun tuttavapiirissäni miesten piti käydä armeija suomessa, vaikka olivatkin kahden maan kansalaisia.

Sanoisin, että mulla on politiikasta melko hyvä taju.
Olen nimittäin lukenut muutakin kuin TexWilleriä.

Alkoholismistani tiedät vain koska olen siitä kertonut. Jos nyt olenkin vetänyt muutaman jallupullon niin minun ei tarvitse kuin odottaa ja nukkua niin niiden vaikutus menee ohi.

Sen sijaan suomiensinrajatkii ja mitä muita näitä ny onkaan horisevat selvin päin semmoista johon minä en kykene edes kännissä.

Olen nähnyt niitä pikku- ukkoja ja menninkäisiä mutta suomiensin- hahmoja kun näen joudun nipistämään itseäni ja kysymään itseltäni montako viikkoa siitä on kun viimeksi join?
Pikku- ukot ja menninkäiset kun katoavat ihan vaan olemalla juomatta mutta nää surullisen hahmon ritarit ovat ja pysyvät join tai en.

Miksi on surullista olla sitä mieltä, että suomi ja suomalaiset ensin? Minusta siinä ei ole mitään surullista.
Sen verran kuin olen katsonut kyseisen porukan tilaisuuksia, niin sielä on näyttänyt olevan ihan asiallista ja asiallisesti käyttäytyvää sakkia heidän osaltaan.
Sensijaan tilaisuutta on häiriköineet varmaan jollakin tavalla häiriintyneet ja henkisesti kypsymättömät henkilöt heiluttaen keskisormea huutaen typeryyksiä ja koittaen sabotoida kaikin mahdollisin tavoin puheita, joita pidetään laillisen sananvapauden nimissä.

Elätkö jossain unimaailmassa? Oletko nähnyt minkälaista on Tšetšenian Groznyiassa tai Itä-Ukrainassa? Entä mitä tapahtui Georgiassa? Venäjä ei kunnioita naapurimaiden itsenäisyyttä eikä kansainvälisiä sopimuksia, kun kokee omien etujensa olevan uhattuna. Syyt hyökäyksille järjestyvät aivan samoin kuin Neuvostoliiton aikana. Niin, eihän Neuvostoliittokaan ollut uhka, Tarjosivat vapautusta, leipää ja työtä.

Eli siis mielestäsi Putinin olisi pitänyt sallia Pohjois-Kaukasian islamilaisen tasavallan perustaminen. https://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_Tšetšenian_sota

Ukraina ja Georgia kritiikki ovat hyväksyttäviä, mutta tuohon taustat huomoiden kaipaan selitystä. Viimeksi toissa vuonna Isis uhkasi käynnistää sodan Tšetšeniassa ja Pohjois-Kaukasiassa. Aiheesta esimerkiksi uutinen Yle 3.9.2014

Miksi on surullista olla sitä mieltä, että suomi ja suomalaiset ensin? Minusta siinä ei ole mitään surullista.
.

Kas kun näillä liikkeillä ei ole yhtään mitään sanottavaa ylipäänsä minkään asioiden korjaamiseksi. Ainoa sanottavansa on potkia päähän heikompia. Ja keitä ne heikommat ovat jos maahanmuuttajia ei ole jää arvoitukseksi.

Jos vanhus makaa vaihtamattomissa vaipoissa niin syyllinen siihen ei ole turvapaikanhakija vaan syylliset istuvat eduskunnassa ja kunnanvaltuustossa.

Noilla umpirasisteilla ei ole minkäänlaista ideaa siitä miten asiat saataisiin kuntoon. Kunhan saa potkia jotain päähän niin oma pahoinvointi ei tunnu niin pahalta.

Kas kun näillä liikkeillä ei ole yhtään mitään sanottavaa ylipäänsä minkään asioiden korjaamiseksi. Ainoa sanottavansa on potkia päähän heikompia. Ja keitä ne heikommat ovat jos maahanmuuttajia ei ole jää arvoitukseksi.

Jos vanhus makaa vaihtamattomissa vaipoissa niin syyllinen siihen ei ole turvapaikanhakija vaan syylliset istuvat eduskunnassa ja kunnanvaltuustossa.

Noilla umpirasisteilla ei ole minkäänlaista ideaa siitä miten asiat saataisiin kuntoon. Kunhan saa potkia jotain päähän niin oma pahoinvointi ei tunnu niin pahalta.

Maahanmuuttajat heikoimpia? Siis sinusta täysin terveet 18- 30 vuotiaat miehet ovat niitä yhteiskunnan heikoimpia?

Miksi sinusta on umpirasistista ajatella, että suomalaisten hyvinvoinnista pitäisi pitää ensisijaisesti kiinni ja sen jälkeen katsoa paljonko jää resursseja muista huolehtimiseen?

Miksi sinä niin kovasti syyttelet ihmisiä umpirasisteiksi ja ties miksi, vaikka he haluavat vain pitää huolen omistaan ensimmäisenä? Nähdäkseni kukaan heistä ei vastusta työperäistä maahanmuuttoa syntyperästä huolimatta... joten rasisteiksi heitä ei oikein voi syyttää?

AivanSama kysyikin juuri ne kysymykset hyvin mitkä mullekin tuli mieleen Asiankannattajan kommenteista. Lisäksi muistuttaisin Asiankannattajaa siitä ettei noissa mielenosoituksessa läheskään kaikki ole olleet ''umpirasisteja'', joukossa on ollut varmasti heitäkin mutta valtaosa on ollut maahanmuuttokriittisiä perheellisiä ihmisiä.
Siellä on ollut myös ihan niitä ihmisiäkin jotka ovat ns. väliinputoajia, vammaisia, työttömiä, alkoholisteja jne.

Siitä että kerrot alkoholismistasi annan täyden tuen sulle ja pisteet (vaikka et niitä multa kaipaakaan) ja sanon edelleen että ainoastaan sinä voit lopettaa sen, mutta sä tarttet siihen apua. Jallupullot ja pienet ukot tai mitä muuta siihen liittyvää onkaan, on täysin sun kontrollissa. Selvinpäin eläminen voi varmasti ahdistaa jo pelkästään ajatustasolla varsinkin jos se juominen on tuonut mielestäsi edes pienen hetken tauon elämässä ettei ahdista, mutta sen verran olen alkoholismia seurannut työkseni ja läheltä että uskaltaisin luvata ettei elämä ilman viinaa ole ahdistavaa pysyvästi.

Suomihan ei ole enää itsenäinen valtio. Ei täyty kriteerit enää itsenäisestä valtiosta.
Itse tosin toivoisin, että on vielä tulevaisuudessa.
Pari vuotta sitten vitsailtiin, että laitamma heti tilaisuuden tullen venäjän lipun salkoon ja vaihdamme sitten tarpeen tullen usa:n lipun
Ja kohtahan alkaa sisällissota olla enemmän kuin todellisuutta, ellei löydy sitä oikeaa isänmaallisuutta, jota puolustaa yhteisenä kansana.
Ja jos minun pitäsi valita kahdesta pahasta niin pienempi paha olisi tosiaan tuo venäjän lippu salossa. Toki toivon, ettei sellaista valintaa koskaan tarvitsisi tehdä vaan suomalaiset kansana ryhdistäytyisivät ja puhaltaisivat yhteen hiileen säilyttääkseen arvokkaan isänmaansa, jonka puolesta jo isoisämme taistelivat...

Maahanmuuttajat heikoimpia? Siis sinusta täysin terveet 18- 30 vuotiaat miehet ovat niitä yhteiskunnan heikoimpia?

Miksi sinusta on umpirasistista ajatella, että suomalaisten hyvinvoinnista pitäisi pitää ensisijaisesti kiinni ja sen jälkeen katsoa paljonko jää resursseja muista huolehtimiseen?

Miksi sinä niin kovasti syyttelet ihmisiä umpirasisteiksi ja ties miksi, vaikka he haluavat vain pitää huolen omistaan ensimmäisenä? Nähdäkseni kukaan heistä ei vastusta työperäistä maahanmuuttoa syntyperästä huolimatta... joten rasisteiksi heitä ei oikein voi syyttää?
Toi riippuu siitä yhteiskunnasta.
Asiallinen maahanmuutokritiikki olis ihan tervetullutta.
Valitettavasti sen torppaa jokseenkin sekunnissa semmoinen joka ei tiedä mistään mitään, ymmärtää vielä vähemmän mutta omaa hirmuisen määrän mielipiteitä.

Mä en heiluta rasistikorttia kovinkaan kevyesti.
Mut milloin joku vaappuu kuin ankka ja raakkuu kuin ankka niin ankka semmoinen on.

Valitettavasti sen torppaa jokseenkin sekunnissa semmoinen joka ei tiedä mistään mitään, ymmärtää vielä vähemmän mutta omaa hirmuisen määrän mielipiteitä.

Mut milloin joku vaappuu kuin ankka ja raakkuu kuin ankka niin ankka semmoinen on.
aika erikoista että sä puhut noin, koska sä olet ensimmäisenä raakkumassa rasismista. Mietin pitkään kuka sun puhetyylistä muutenkin tulee aina mieleen ja tulihan se sieltä esiin...kirjoitat kuin Timo Soini. Letkauttelet paljon ja viet itse asian sillä tavoin sivuraiteille puhumalla täysin toisesta asiasta tai lajista, nimittelemällä sinulle tuntemattomia ihmisiä ja ohittamalla täysin sen mistä pitäisi keskustella.

Mikä sun mielestä on sitten asiallista maahanmuttokritiikkiä? Sekö kun ollaan sun kanssa samaa mieltä?

Yhteistyössä