Asiankannattaja on hyvä kertomaan satuja, mutta politiikasta tai järkevästä maahanmuutosta Asiankannattaja ei tajua tuon taivaallista.
Hänen kommentit lienee syytä ohittaa jos otsikossa seisoo jotakin maahanmuuttoon tai politiikkaan liittyvää.
Monesti tuntuu, että hän on uloiuliälämölö trolli.

....Ei kai kukaan tosissaan voi kirjoitella tuollaista tuubaa.
Ilmeisesti liikaa neljän seinän sisällä Ylen armoilla on tehnyt tehtävänsä.
Tsemppiä Asiankannattajalle: Ulkomaailma ei ole sellainen, mitä kuvittelet sen olevan. Suomi on muuttunut:
Talous on romahtamassa ja lisää elätettäviä otetaan maahan kymmenin tuhansin. Heistä suurin osa eivät ole tulleet tänne töihin vaan levittämään Islamia.
Ja syy miksi Muslimit raiskaavat eurooppalaisia on se, että olemme liian liberaaleja heidän makuun.
Meidän ja heidän kulttuurit eivät kohtaa - ehkä ihan hyvä niin: Kai me Eurooppalaisetkin olemme ihan säilytettävän arvosia kansoja, omine tapoinemme ja kulttuureinemme. Mielestäni me olemme myös rikkaus!
Maksamme liian kovan hinnan nykyisestä maahanmuutosta. Katso nyt vaikka Ruotsia! Siinäpä hyvä esimerkki siitä millaiseksi maa muuttuu kun Islam saa jalansijaa.
Suomi valitettavasti seuraa Ruotsia -> Tähän asiaan on saatava muutos!
Asiankannattaja, ei sinun tarvitse potea huonoa omatuntoa vaikka me elätämmekin sinua ja ostamme silloin tällöin sulle pullon jallua.
Teen sen mielihyvin, koska olet Suomalainen. Kaveria ei jätetä. Saat olla sossupummi, ja tai, Kelan elätti ilman sitä, että sinun on pakonomaisesti tuettava haittamaahanmuuttoa.
Sinä olet meidän työssäkäyvien ruokittavana ja juotettavana. Podet tästä mahdollisesti huonoa omatuntoa, ja näin ollen empatisoit maahanmuuttajia vähän turhan aktiivisesti.
Asioita tulisi kyetä ajattelemaan järkevästi - ei pelkällä sydämellä.
Ymmärrän hyvin, että monella lipsahtaa tämä asia. Itsekin ottaisin elättääkseni kaikki Afrikan lapset jos minulla olisi varaa, mutta en tiedä olisiko se kovin järkevää.
Jokaisen on hengitettävä itse. Samalla tavoin, valtioiden on itse opittava tulemaan toimeen sellaisilla eväillä mitä heillä on, ja millaiseksi HE haluavat kehitysssuunnan ja lopputuloksen (lait yms.) muodostuvan. Tämä on paljon myös kulttuurista kiinni! Toki soppaa keittää myös muut (Eu, Usa, Venäjä) siinä rinnalla, mutta kehitysapu, jota olemme kymmeniä miljardeja tunkeneet kehitysmaihin, ei ole mikään ratkaisu. Tai se, että teemme Euroopasta yhden ison kehitysmaan.
Asiankannattaja, luulen, että et ota kantaa viestini sisältöön sanan varsinaisessa merkityksessä vaan satuilet taas omiasi, jos näin - älä vaivaudu.
Kaikkea hyvää sinulle.