Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huh, mä en ole ainoa hätähousu! :D Eli hei kaikille! Meillä yritykses toinen lapsi (Ensimmäinen yhteinen) ja esikoista ei aikoinaan edes yritetty, tuli pillereiden läpi, joten tää on itellekki uus juttu! :D Elikkäs, mä lopetin pillerit tämänkuun alussa, ja menkat alkoi siitä vajaan viikon päästä. Ovislaskurilla vähä tsiikailin et ovis olis ollut 26pvä viimekuuta. Oviksesta muutama päivä, nännit oli kosketusarat, mut sekin vaiva katosi. Valkovuotoa on joka päivä, en tiedä merkkaako se mitään? Menkka jomotusta on ollut tänään, joka on kummallista o_O aina ihan 1-2 päivää ennen menkkojen alkua alkaa ne veemäiset jomotukset.. Tässä pien selostus meikäläisestä :) Kuis muiden yritykset? :)
 
Testasin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa :) Mulla ei merkannut mitään hyvät "raskausoireet"...oli paha olo viikon ainakin ennen mekkoja, tissit hirveen kipeät ja alamahassa tuntu oudolta/nipisteli. Menkat alkoi kp 34 eli muutaman päivän olivat myöhässä. Oli ilmeisesti pillereiden lopetuksesta johtuvia oireita :(
Eka kertaa tosiaan vauvaa yrittämässä itsekin, niin kaikki on vähän uutta :)

Toivottavasti sulle tulis plussa, peukut pystyssä (y)
 
Eevee, tein kans loppukierrossa ovistestin kun halusin nähdä mitä se näyttää ku ei ovis ole lähellä. Tuli yllättäen yhtä tumma viiva ku kontrolli mutta kuten sullakin, ohuempi ku se kontrolliviiva! Oon kans nyt ihan äimänä sen suhteen että mitä ihmettä se tarkottaa. En oo ovistestejä tehny koskaan ni ei mitään kokemusta niistä. Kp vasta 23 tänään. Kierto n. 29. Keskenmenon sain heinäkuussa joten ovulaatio ja kierto voi olla vielä aika sekasin, mut ovisoireita ei kyllä ole et en usko sen nyt ovulaatiota näyttävän.
 
Eevee, tein kans loppukierrossa ovistestin kun halusin nähdä mitä se näyttää ku ei ovis ole lähellä. Tuli yllättäen yhtä tumma viiva ku kontrolli mutta kuten sullakin, ohuempi ku se kontrolliviiva! Oon kans nyt ihan äimänä sen suhteen että mitä ihmettä se tarkottaa. En oo ovistestejä tehny koskaan ni ei mitään kokemusta niistä. Kp vasta 23 tänään. Kierto n. 29. Keskenmenon sain heinäkuussa joten ovulaatio ja kierto voi olla vielä aika sekasin, mut ovisoireita ei kyllä ole et en usko sen nyt ovulaatiota näyttävän.
Ootko tehnyt vielä raskaustestiä? Mä kävin tänään ostamassa ja aion tehdä heti ekaks aamulla. Sittenpähän sen näkee ainakin omalla kohdalla, että kertoiko raskaudesta. Oon varmaan kukonlaulun aikaan ylhäällä. :D Onko sulla on ollut minkälaisia oireita? Mulla on ollut eilen ja tänään sellaista aaltoilevaa pientä kuvotusta, tissit kipeytyneet sivuilta ja jokin aika sitten sattui päivän, pari ihan hirveästi alaselkään.
 
Oireita ei oikeastaan kyl oo. Alaselkäkipua on ollu pari iltaa ja vihlontaa alavatsalla. Mut toi alaselkäsärky on mulla ihan normaali oire myös pms- aikaan eli just nyt.
Raskaustestiä en oo tehny, enkä varmaan teekään ihan vielä kun on vielä lähes viikko menkkojen alkuun. Taidan tuhlata vielä yhden ovistestin huomenna ja kattoo mitä se näyttää.
Tuuhan kertoo mitä sulla se r-testi sit näyttää! Toivotaan plussaa! :)
 
Hei miten siellä menee? :)
Täällä piti eilen menkkojen alkaa, mutta ei näy. Eikä kyllä testeissäkään muutakun sitä viivan paikkaa :(
Hei, epätoivo iskee mutta sekin kai voi olla jokin oire ;) jos oikein toivoo.. Testasin tänään ja ei näy yhtikäs mitään vaikka kuinka kaikkien lamppujen alla peilaisi... Ostin tänään lisää raskaustestejä ja varmaan noilla liuskoilla testailen päivittäin.. (vaikka usko on kyllä aika hukassa just nyt)

Jos tä kierto venähtää niin käyn lääkärissä tsekkaamassa mikä tilanne. Oliko sulla muuten varmaa ovulaation ajankohta? Vai arvailua? Mä luulin ponganneeni sen, mut nyt tuntuu että joka toinen päivä on samat oireet kuin oviksesta..
 
Ootko tehnyt vielä raskaustestiä? Mä kävin tänään ostamassa ja aion tehdä heti ekaks aamulla. Sittenpähän sen näkee ainakin omalla kohdalla, että kertoiko raskaudesta. Oon varmaan kukonlaulun aikaan ylhäällä. :D Onko sulla on ollut minkälaisia oireita? Mulla on ollut eilen ja tänään sellaista aaltoilevaa pientä kuvotusta, tissit kipeytyneet sivuilta ja jokin aika sitten sattui päivän, pari ihan hirveästi alaselkään.
Tuu sitten heti kertomaan :) peukut pystyssä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Eevee
Noniin pakko seurata vielä sinun tulos.
Mutta hyvältä kuullosta. :)
Joo mä tikutin ovista ensimmäistä kertaa ja 20.8 oli viimenen päivä tummaa testiviivaa niin siittä laskeskelin oviksen Mulla alkoi nyt tuhruttelu eiköhän päivän mittaan kunnolla ala, eli sinne meni toivo Ens kierron meen tuurilla vaan, liian turhauttauvaa piinailla loppu kierrosta :/ tsemppiä kaikille <3
 
Pahoittelut tämä kuvasaaste, mutta jos vaikka jotakuta kiinnostaa, niin kuvassa allekkain se ovisplussa ja kaksi Pregcheckillä testattu. Ylin on siis eilen aamupissasta tehty ovistesti, keskimmäinen on päiväpissasta eilen tehty testi, joka "tuoreeltaan" näytti paljon haaleammalta ja alin on tänään aamulla samalla testillä tehty. Eli tosiaan tuo ovistesti näytti raskauden, vaikka testasin tosi aikaisin eli kp25/30. Joten nyt vain myös tyyppinen testailemaan!

Oon muuten näin jälkiviisaana melko varma, että kiinnittyminen olisi tapahtunut viikko sitten eli viime perjantaina. Mua särki silloin aivan kamalasti alaselkää. Jos olisi näin, niin ei ole ihme, että näkyi testeissä selvästi jo eilen, kun oli kp24 ja dpo11.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: mamitas
Onnea Eevee ihan hirmuisesti ja tarrasukkia matkaan! Oliko sulla kolmas lapsi nyt haaveissa/tulossa?
En tehnyt vielä r-testiä. Tuntuu aika aikaselta vielä testailla. Kokeilen sen ovistestin vielä päivällä ja katotaan mitä se tänään näyttää.
Eilen ja tänään mulla on tullu sellasta suht kirkasta limaa vessareissun yhteydessä. Ei oo kovin tyypillistä tähän aikaan kierrosta limailu. Tai eikös se lisäänny ennen menkkoja taas?!
 
Mammaksii, just sen takia mietinkin, että mitä se ovistestin plussa tarkoittaa. Mutta tein sen siksi, kun mulla oli yksi turha kaapissa.

Ja tyyppinen, kolmas olisi tilauksessa. Toivottavasti tämän saa syliin asti. :love:
 
Pahoittelut tämä kuvasaaste, mutta jos vaikka jotakuta kiinnostaa, niin kuvassa allekkain se ovisplussa ja kaksi Pregcheckillä testattu. Ylin on siis eilen aamupissasta tehty ovistesti, keskimmäinen on päiväpissasta eilen tehty testi, joka "tuoreeltaan" näytti paljon haaleammalta ja alin on tänään aamulla samalla testillä tehty. Eli tosiaan tuo ovistesti näytti raskauden, vaikka testasin tosi aikaisin eli kp25/30. Joten nyt vain myös tyyppinen testailemaan!

Oon muuten näin jälkiviisaana melko varma, että kiinnittyminen olisi tapahtunut viikko sitten eli viime perjantaina. Mua särki silloin aivan kamalasti alaselkää. Jos olisi näin, niin ei ole ihme, että näkyi testeissä selvästi jo eilen, kun oli kp24 ja dpo11.
Taas tää peruskommentti :Dku noin vahvat viivat jo....ettei vaan olis kaksoset tulossa :LOL::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Noniin pakko seurata vielä sinun tulos.
Mutta hyvältä kuullosta. :)
Joo mä tikutin ovista ensimmäistä kertaa ja 20.8 oli viimenen päivä tummaa testiviivaa niin siittä laskeskelin oviksen Mulla alkoi nyt tuhruttelu eiköhän päivän mittaan kunnolla ala, eli sinne meni toivo Ens kierron meen tuurilla vaan, liian turhauttauvaa piinailla loppu kierrosta :/ tsemppiä kaikille <3

Vaikka millä lampulla valaisisi tota tikkua niin tyhjää näyttää.. Eipä kyllä oo mitään merkkejä tulevista kuukautisistakaan.

Iso halaus sulle jokonyt. Mä taidan ens kierrossa kokeilla tikuttamalla.. Voidaan tehdä vaihtarit ;)
 
  • Tykkää
Reactions: jokonyt

Yhteistyössä