Liisajohanna, täältä löytyisi yksi joka kärsii myös tooooodella pitkistä kierroista. En ole tutkimuksissa käynyt kun en ole uskaltannu ja toinen lapsi ollut haaveissa jo pari vuotta eikä tuloksena ole kuin yksi keskenmeno tammikuussa 2015 ja sen jälkeen ei niin mitään
nyttekin menossa jo kp.62 ja ovulaatiota olen tikuttanut koko kierron ajan enkä plussaa ole kertaakaan tikkuun saanut ja meinaan myös tikuttaa seuraaviin kuukautisiin asti. Tää on niin turhauttavaa kun muilla on pari kolme kiertoa aina kun minä porskutan vielä yhdessä kierrossa. Masentavaa mutta samalla omaa tyhmyyttä kun en ole lääkäriin mennyt, pitäisi varmaan alkaa gyneä tilailemaan jos ikinä enään meinaan toista lasta saada.
välillä kiukuttaa,ärsyttää,tuskastuttaa välillä taas ajattelen että ihan sama, ei minulle taida toista lasta siunaantua kun taas joskus tekisi mieli itkeä ja huutaa että mikä tässä mättää?!?! ja joka ikinen kierto olen mukamas tuntevinani milloin mitäkin "raskaus oiretta" ja aina r.testi puhdas nega. Aloin jopa tässä kierrossa litkimään greippi mehua kun jotkut sitä niin kehuvat. Plaaaah... juuri katselin kalenteriani niin esim.v.2013 minulla oli peräti 3kuukautiset koko vuonna?! Nyt tulevat menkat n.2-4kk välein. Että tälläistä ongelmaa minulla, löytyykö muita pitkillä kierroilla olevia? Ja onko asia nyt niin etten ovuloi ollenkaan?ikinä? :/ onko kukaan raskautunut pitkällä kierrolla?