Yinksu
Voi ak minkä menit taas tekemään, auttaisko kunnon tirvasu nokkaan että loppuis toi juopottelu
Haittaako se otenki sinua?Voi ak minkä menit taas tekemään, auttaisko kunnon tirvasu nokkaan että loppuis toi juopottelu
mulla sama, määkään en syö mtn muuta ku ite kasvatettua luomuaHaittaako se otenki sinua?
Nuo muut turpoo täällä eikä arvaakaan, kuinka se vitamiinivalmistekin voi olla kaiken turvotuksen takana. Löysin vasta tämä sivun:
http://katjabloigu.blogspot.fi/2014/06/syomme-gm-johdannaisia-joka-paiva.html
Minä en syö gm-johdannaisia, koska niistä tulee maha kipeäksi ja ne närästää ja turvottaa.
Mä kans hankin pihalle vuohen että saan vuohenjuustoo. Lypsin sitä monta kertaa päivässä mut ei sieltä paljoa maitoa tullut.mulla sama, määkään en syö mtn muuta ku ite kasvatettua luomua
kaupan ruuissa on ties mitä
Karrageenista et olekaan kuullut koskaan?Oli mulla näemmä nilkat turvoksissa myös, toinen oli vähä pahempi ko toinen. Mut ei tähän käteen verrattavissa.
Eläinlääkäri ei muuten osaa sanoa papukaijasta, onko uros vai naaras - olen kuullut vastaanotolla enkä halunnut todeksi uskoa.Mä kans hankin pihalle vuohen että saan vuohenjuustoo.
Eläinlääkäri sano että se on uros.
On tuosta uutisoitu jo 1970-luvulla, mutta eikö enää nykyään kaikkia?
Paraskin puhuja.Ällöttää noi sun jutu, mutta eikai kukaan muu viitsi sanoa. Eikö tosiaan muuta löydy enää elämään
Olenhan vieraillut täällä jo pidempään, mutta en jatkuvasti. Sut on kai tilattu tänne erikseen? On sitten vielä vakavampi asia, kuin olen kuvitellut...Paraskin puhuja.
Sulle sentään on asiasta sanottu monta kertaa monissa eri ketjuissa. Jatkat vaan kiusaamisellas. Mistähän sä olet pudonnut pahasti päällesi. Ootko kenties saanut bannit jonnekin keskustelupalstalle kun tänne olet yhtäkkiä eksynyt linkkeinesi.
Ei mutta on surullista että yritykset pysyä jallusta erossa on surullista katsottavaa kun ei onnistu. Viina vieny monta .Haittaako se otenki sinua?.
VMPOlenhan vieraillut täällä jo pidempään, mutta en jatkuvasti. Sut on kai tilattu tänne erikseen? On sitten vielä vakavampi asia, kuin olen kuvitellut...
No voi . Tuliko sulle paha mieli?Eläinlääkäri ei muuten osaa sanoa papukaijasta, onko uros vai naaras - olen kuullut vastaanotolla enkä halunnut todeksi uskoa.
Pukkivuohen saattaa saada pikkurahalla, mutta hyvästä kutuvuohesta saat maksaa paljon. Äläkä taas alotta sitä sun tarinaa. Maito maistuu sille mitä kasvia eläin on syänyt. Pihlajanmarjoja jos syö, ei pysty ihminen juomaan sitä maitoa, mutta kilillehän se onkin tarkoiterttu ja siihen aikaan on kili kohta sukukypsä itsekin!
Ällöttää noi sun jutu, mutta eikai kukaan muu viitsi sanoa. Eikö tosiaan muuta löydy enää elämään - eiku tämä tietenki puuttuu nyt:
http://kaksplus.fi/threads/missae-mun-pari-sinae-uskovainen-mies-vl.2479324/
no en ihan vielä mutta kohtaporo