No nyt on ollut hyvät mömmötJoulupäivää
No nyt on ollut hyvät mömmötJoulupäivää
Onks myös jalat ja jalkapöydät turvoksissa? Entä hengästytkö helpostiPäivää vaan.
Mä en voi oikeesti enää muutaku nauraa tälle mun kropan prakaamiselle. Eile päiväl alko turpoo kämmenselät, oiski ollu normiturvotusta, mut ei. Ei laskenu yöllä ollenkaan ja tuntuu et menee vaa pahemmaks, vaik en tiiä voiko se edes mennä
Ei mun mielestä jalat oo ainakaa kauheesti. Pitää tutkia viä kohta.Onks myös jalat ja jalkapöydät turvoksissa? Entä hengästytkö helposti
Kyllä lupasin. Myös pyrin pitämään minkä lupaan mutta "tänään" tai "heti" eivät kuulu sanavarastooni.eikös ak luvannu tulla apuun kun vinkkaat vaan, kantaa vaikka pianon yksin kerroksiin.
Mulla rupes kämmenselät, jalkapöydät ja jalat turpoomaan rajusti silloin kun keuhkot alko pettämään. Lisäksi hengästyin helposti ja oli helvetillisiä nivelkipuja siellä sun täällä, sekä en enää kestänyt juurikaan rasitustaEi mun mielestä jalat oo ainakaa kauheesti. Pitää tutkia viä kohta.
Emmä kauheen herkästi hengästy tai en ainakaa oo huomannu, että siihen ois tullu muutosta.
Ohhoh. Ei osais ajatella, miten monilla tollasilla asioilla vaan on yhteys toisiinsa.Mulla rupes kämmenselät, jalkapöydät ja jalat turpoomaan rajusti silloin kun keuhkot alko pettämään. Lisäksi hengästyin helposti ja oli helvetillisiä nivelkipuja siellä sun täällä, sekä en enää kestänyt juurikaan rasitusta
No sun täytyy vähentää n a t r i u m i n saantia ihan ensimmäiseksi. Siksi kannattaa lukea tämä ihan ekaksi.Päivää vaan.
Mä en voi oikeesti enää muutaku nauraa tälle mun kropan prakaamiselle. Eile päiväl alko turpoo kämmenselät, oiski ollu normiturvotusta, mut ei. Ei laskenu yöllä ollenkaan ja tuntuu et menee vaa pahemmaks, vaik en tiiä voiko se edes mennä
Joku on tainnu avata mömmökalenterin kaikki luukut samonteinNo nyt on ollut hyvät mömmöt
Höpöhöpö. Mä en oo muuttanu mun ruokailutottumuksia pitkiin, pitkiin aikoihin, enkä todellakaan saa natriumia liikaa. Vaan näihin mun vaivoihin on oikeesti joku syy.No sun täytyy vähentää n a t r i u m i n saantia ihan ensimmäiseksi. Siksi kannattaa lukea tämä ihan ekaksi.
http://kaksplus.fi/threads/uunimakkara-miten-se-tehdaeaen.1470535/page-2#post-31302888
Unohda makkarat kokonaan ja siirry niittylihaan
Oli mulla näemmä nilkat turvoksissa myös, toinen oli vähä pahempi ko toinen. Mut ei tähän käteen verrattavissa.Mulla rupes kämmenselät, jalkapöydät ja jalat turpoomaan rajusti silloin kun keuhkot alko pettämään. Lisäksi hengästyin helposti ja oli helvetillisiä nivelkipuja siellä sun täällä, sekä en enää kestänyt juurikaan rasitusta
Kuka olis väittänyt, ettei syytä olisi? Oli siinä monta muutakin syytä... Jos haluaa nähdä. Alapa karsimaan rypsiöljyä vaikka - joo, hankalaksi menee. Ei ole enää helppoa, kun ei sellaista ruokaa saa kovin helpolla enää. Enkä ole nyt mikään terapeutti enkä ole sitä koskaan ollutkaan. Mehiläispesä mulla on ollut nuoruudessa - suosittelen sen hankkimista, jos et muuten ymmärrä asioita. Kummasti sitä oppii, kun nekin ovat siivekkäitäHöpöhöpö. Mä en oo muuttanu mun ruokailutottumuksia pitkiin, pitkiin aikoihin, enkä todellakaan saa natriumia liikaa. Vaan näihin mun vaivoihin on oikeesti joku syy.
Sovitaan, että mä en ymmärrä mistään mitään, mutta sovitaanko myös niin, että jätetään mun oireiden diagnosoiminen lääkäreille nii sä voit diagnodoisa itteäs ja omia oireita.Kuka olis väittänyt, ettei syytä olisi? Oli siinä monta muutakin syytä... Jos haluaa nähdä. Alapa karsimaan rypsiöljyä vaikka - joo, hankalaksi menee. Ei ole enää helppoa, kun ei sellaista ruokaa saa kovin helpolla enää. Enkä ole nyt mikään terapeutti enkä ole sitä koskaan ollutkaan. Mehiläispesä mulla on ollut nuoruudessa - suosittelen sen hankkimista, jos et muuten ymmärrä asioita. Kummasti sitä oppii, kun nekin ovat siivekkäitä
Jos turvotukset ei muutamaan päivään vähene niin pyydä lähete myös keuhkoröntgeniin ja spirometriaan.Oli mulla näemmä nilkat turvoksissa myös, toinen oli vähä pahempi ko toinen. Mut ei tähän käteen verrattavissa.
Keskipäivän pakokaasut yhdistettynä auringon tappaviin säteisiin aattelit ottaa vastaan? Pari kertaa päivässä olisi parempi, kun ei muuta aikataulua ole. Vai onko, eihän se mulle kuulu. Mutt ei kannata hengittää pakokaasuja eikä ajaa ruuhkassa autolla. Mun puolesta sama, mitä teet, mutta kai sulla joku syy on, kun aina sen ilmoitat täälläkin?Mä lähen ny päiväkävelylle
Keskipäivän pakokaasut yhdistettynä auringon tappaviin säteisiin aattelit ottaa vastaan? Pari kertaa päivässä olisi parempi, kun ei muuta aikataulua ole. Vai onko, eihän se mulle kuulu. Mutt ei kannata hengittää pakokaasuja eikä ajaa ruuhkassa autolla. Mun puolesta sama, mitä teet, mutta kai sulla joku syy on, kun aina sen ilmoitat täälläkin?
http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_kiinnostuivat_taas_vaalirahakohussa_ryvettyneesta_nuorisosaatiosta/9115991
---kattohuoneistoissa on puhtaampi ilma, kuin siellä painavampien RASKASmetallien seassa - tiesit varmaan?
No miksi pitäisi pyytää mitään?Paulalle on turha sanoa mitään ja turha pyytää mitään kun ei se usko mitään mitä sille sanotaan.
Mä lähden nyt nurkkabaariin.Mä lähen ny päiväkävelylle