The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää vaan.

Mä en voi oikeesti enää muutaku nauraa tälle mun kropan prakaamiselle. Eile päiväl alko turpoo kämmenselät, oiski ollu normiturvotusta, mut ei. Ei laskenu yöllä ollenkaan ja tuntuu et menee vaa pahemmaks, vaik en tiiä voiko se edes mennä :D
 
eikös ak luvannu tulla apuun kun vinkkaat vaan, kantaa vaikka pianon yksin kerroksiin. (y)
Kyllä lupasin. Myös pyrin pitämään minkä lupaan mutta "tänään" tai "heti" eivät kuulu sanavarastooni.
Pianoja ei kanneta yksin. Siihen tarttee kaksi jotka osaa. Se ei ole voima- vaan se on tekniikkalaji. Olen oikeesti aikanani kantanut niitä kymmeniä ylös ja alas kierreportaissa kun eivät ole mahtuneet hissiin. Kuin olen myös pystyttänyt jokusen flygarin muutamaankin konserttitaloon.
Sen lisäksi kerkesin semmoiset kolkytä vuotta soittamaan bändeissä. Se on sitä mis kannetaan muuttokuormallinen kamaa paikasta a paikkaan b ja aamuyöllä takaisin ja soitetaan viis tuntia siinä välissä.
Milloin hääpari kauhisteli bändin hintaa niin mä kehotin katsomaan mitä maksaa "pieni muutto" missä kamat liikkuu vain yhteen suuntaan eikä tartte edes soittaa.

Moneen muuttoon täs maassa kannattais tilata bändi.
Tilaaja pääsis hommasta halvemmalla ja bändin jätkät ehtisivät illaksi kotiin.
 
Ei mun mielestä jalat oo ainakaa kauheesti. Pitää tutkia viä kohta.
Emmä kauheen herkästi hengästy tai en ainakaa oo huomannu, että siihen ois tullu muutosta.
Mulla rupes kämmenselät, jalkapöydät ja jalat turpoomaan rajusti silloin kun keuhkot alko pettämään. Lisäksi hengästyin helposti ja oli helvetillisiä nivelkipuja siellä sun täällä, sekä en enää kestänyt juurikaan rasitusta
 
Mulla rupes kämmenselät, jalkapöydät ja jalat turpoomaan rajusti silloin kun keuhkot alko pettämään. Lisäksi hengästyin helposti ja oli helvetillisiä nivelkipuja siellä sun täällä, sekä en enää kestänyt juurikaan rasitusta
Ohhoh. Ei osais ajatella, miten monilla tollasilla asioilla vaan on yhteys toisiinsa.
Jos tää turvotus jatkuu huomiseen, niin soitan jälleen kerran taas tonne terkkaan silloin.
 
Eilen mulla oli ihan h e l - v e - t i n hyvä päivä kaikin puolin.
Se alkoi heti aamusta kun nostin jalan unilaatikosta lattialle.
Tuntui siltä, että "tänään onnistuu kaikki".
Ja niin onnistuikin.

Kunnes pilasin täydellisen päivän painumalla sen päätteeksi nurkkabaariin. Mut koska oli mun päivä niin toki voitin jokaisen pelaamani shakkimatsin. Laiha lohtu.

Korkki aukesi taas ja nyt on tän päivän ensimmäinen jallupullo tyhjä.
Kuinka paljon ihminen voikaan halveksua itseään?
 
vierailija
Päivää vaan.

Mä en voi oikeesti enää muutaku nauraa tälle mun kropan prakaamiselle. Eile päiväl alko turpoo kämmenselät, oiski ollu normiturvotusta, mut ei. Ei laskenu yöllä ollenkaan ja tuntuu et menee vaa pahemmaks, vaik en tiiä voiko se edes mennä :D
No sun täytyy vähentää n a t r i u m i n saantia ihan ensimmäiseksi. Siksi kannattaa lukea tämä ihan ekaksi.
http://kaksplus.fi/threads/uunimakkara-miten-se-tehdaeaen.1470535/page-2#post-31302888

Unohda makkarat kokonaan ja siirry niittylihaan(y)
 
No sun täytyy vähentää n a t r i u m i n saantia ihan ensimmäiseksi. Siksi kannattaa lukea tämä ihan ekaksi.
http://kaksplus.fi/threads/uunimakkara-miten-se-tehdaeaen.1470535/page-2#post-31302888

Unohda makkarat kokonaan ja siirry niittylihaan(y)
Höpöhöpö. Mä en oo muuttanu mun ruokailutottumuksia pitkiin, pitkiin aikoihin, enkä todellakaan saa natriumia liikaa. Vaan näihin mun vaivoihin on oikeesti joku syy.
 
vierailija
Höpöhöpö. Mä en oo muuttanu mun ruokailutottumuksia pitkiin, pitkiin aikoihin, enkä todellakaan saa natriumia liikaa. Vaan näihin mun vaivoihin on oikeesti joku syy.
Kuka olis väittänyt, ettei syytä olisi? Oli siinä monta muutakin syytä... Jos haluaa nähdä. Alapa karsimaan rypsiöljyä vaikka - joo, hankalaksi menee. Ei ole enää helppoa, kun ei sellaista ruokaa saa kovin helpolla enää. Enkä ole nyt mikään terapeutti enkä ole sitä koskaan ollutkaan. Mehiläispesä mulla on ollut nuoruudessa - suosittelen sen hankkimista, jos et muuten ymmärrä asioita. Kummasti sitä oppii, kun nekin ovat siivekkäitä(y)
 
Kuka olis väittänyt, ettei syytä olisi? Oli siinä monta muutakin syytä... Jos haluaa nähdä. Alapa karsimaan rypsiöljyä vaikka - joo, hankalaksi menee. Ei ole enää helppoa, kun ei sellaista ruokaa saa kovin helpolla enää. Enkä ole nyt mikään terapeutti enkä ole sitä koskaan ollutkaan. Mehiläispesä mulla on ollut nuoruudessa - suosittelen sen hankkimista, jos et muuten ymmärrä asioita. Kummasti sitä oppii, kun nekin ovat siivekkäitä(y)
Sovitaan, että mä en ymmärrä mistään mitään, mutta sovitaanko myös niin, että jätetään mun oireiden diagnosoiminen lääkäreille nii sä voit diagnodoisa itteäs ja omia oireita.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Bitch
vierailija
Mä lähen ny päiväkävelylle
Keskipäivän pakokaasut yhdistettynä auringon tappaviin säteisiin aattelit ottaa vastaan? Pari kertaa päivässä olisi parempi, kun ei muuta aikataulua ole. Vai onko, eihän se mulle kuulu. Mutt ei kannata hengittää pakokaasuja eikä ajaa ruuhkassa autolla. Mun puolesta sama, mitä teet, mutta kai sulla joku syy on, kun aina sen ilmoitat täälläkin?
http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_kiinnostuivat_taas_vaalirahakohussa_ryvettyneesta_nuorisosaatiosta/9115991
---kattohuoneistoissa on puhtaampi ilma, kuin siellä painavampien RASKASmetallien seassa - tiesit varmaan?
 
vierailija
Keskipäivän pakokaasut yhdistettynä auringon tappaviin säteisiin aattelit ottaa vastaan? Pari kertaa päivässä olisi parempi, kun ei muuta aikataulua ole. Vai onko, eihän se mulle kuulu. Mutt ei kannata hengittää pakokaasuja eikä ajaa ruuhkassa autolla. Mun puolesta sama, mitä teet, mutta kai sulla joku syy on, kun aina sen ilmoitat täälläkin?
http://yle.fi/uutiset/viranomaiset_kiinnostuivat_taas_vaalirahakohussa_ryvettyneesta_nuorisosaatiosta/9115991
---kattohuoneistoissa on puhtaampi ilma, kuin siellä painavampien RASKASmetallien seassa - tiesit varmaan?
:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Ai nii...
Ei tästä ny kovin kauaa ole kun jeesasin naapuria kantamaan kierreportaassa ovestä sisään täyskorkean jääkaapin ja pakastimen.
Virhe oli siinä, että naapuri oli liikkeessä purkanut ne pakkauksistaan. Siin pahvilootassa kun yleensä on kantokahvat joista saa otteen. Jos ei ole niin ne voi tehdä mattoveitsellä. Sen lisäksi jos pahvi hinkkaa ovenpieliä niin siinä ei ovi eikä tavara vaurioidu.
Joku jääkaappi ny ei paina yhtään mitään mut on sormipelillä ilman ammattivarusteita ihan perkeleellinen kannettava.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä