No en mä kyllä älyllistä keskustelua tältä palstalta odottanutkaan. Muslimeista en puhunut mitään, eikä muslimi ole käsittääkseni valtio? Tuossahan oli puhe valtiosta joka Suomeen mukamas on hyökkäämässä. No, idiotismi pitäisi kyllä nykypäivänä löytyä jo lääkärikirjoista kansansairautena. Olisi vaan mukavaa joskus saada aikaa keskustelua ihan järkevästi, faktoista, ilman tätä ihme lässytystä. Molemmin puolin huudetaan niin suu vaahdossa ettei järjen äänelle juuri tilaa löydy. Lue nyt koko ketju uudestaan ja kerro mulle missä kohtaa sun mielestä on sanottu noin kuin tuossa yllä väität. Ei mulla ole pinkkejä laseja, eikä mulla ole mitään ylevää unelmaa, mutta mulla on rationaalisuus ja harkintakyky, sekä yleissivistys ja historia hanskassa.
Joku tuolla jo eu:n talutusnuorassa olemisesta taas napautti, niin se eu muuten ollaan me. Kaikki jäsenmaat, jäsenmaiden edustajat tekee päätöksiä yhdessä. Se, miten paskoja päätöksiä tehdään onkin toinen asia, mutta sinne ne on meidän omat edustajatkin ihan vaaleilla valittu. Katse peiliin siis.