Ja sitten pääsen samalla näkemään uuden kodin ekaa kertaa sisäpuoleltaYlihuomenna pääset jo uutta kotia laittamaan
HY Hyyhmis, näe ihania unia, esim nenistä ja kannuistaUnikiville, mars ! Huominen kuikuilee jo turhan lähellä mutta se onkin jo keskiviikko...viikonloppu häämöttää, jee!
Pumpulinpehmoisia unikuvia ja onnellista aamua sulle *pus*
Tilaa pitsa?Mun tekis niin kauheesti mieli pitsaa ;_; Mut ei oo ku kikhernepyttäriä mitä tein äsken tyylillä kaikkimitäkaapistalöytyyjamitäeioovieläpakattupois.
Ei kiitos, ei edes virtahepoa!Ai duunaamaan sarvikuonoa?
samaa just ihmettelin.Miks aina vapaapäivä-aamuina on ihan pirteä
Nukuttais. Huomenta.Huomenta!
Minuuu ei väsytä enää hippuakaan. Miks aina vapaapäivä-aamuina on ihan pirteä ja sit ko pitää töihin niin nuokkuu vielä Keravan liepeillä?
Ei. Kokeilin.heräisköhän sitä jos ryystäis parikaan pannullista kahvetta
Jäikö yhtäänNy on veret imetty meikäläisestä
Me poimittiin eilen suppilovahveroita, ei tosin ku puoli sankoa. Siinä oli vissiin ollu muutki poimimassa ja kaverin puolikas känisi tauotta et haluu kotiin.Ähä!
Mä kumartelin puolisen tuntia kotimetsässä ja nyt on eka kattilallinen rouskuja kiehumassa.
Ny on astetta kalpeampi meitsöri?Ny on veret imetty meikäläisestä
Nii, ja ennen kuin rouskupaikalle oli edes kävelty, oli sen verran sippi ettei jaksanut känistä.Me poimittiin eilen suppilovahveroita, ei tosin ku puoli sankoa. Siinä oli vissiin ollu muutki poimimassa ja kaverin puolikas känisi tauotta et haluu kotiin.
Toista se oli minun lapsuudessani, ku metästä ei päässy pois ennenku oli sankko täynnä, nih
ja sankotki oli ennen paljon suurempia kuin nykyäänMe poimittiin eilen suppilovahveroita, ei tosin ku puoli sankoa. Siinä oli vissiin ollu muutki poimimassa ja kaverin puolikas känisi tauotta et haluu kotiin.
Toista se oli minun lapsuudessani, ku metästä ei päässy pois ennenku oli sankko täynnä, nih
Niimpä, tuo märsäs et ollaan ylettömän kaukana, ja siinä ja siinä ettei auto näkyny koko ajan.Nii, ja ennen kuin rouskupaikalle oli edes kävelty, oli sen verran sippi ettei jaksanut känistä.
Kyl kikhernespydäri pizzan veroinen onMun tekis niin kauheesti mieli pitsaa ;_; Mut ei oo ku kikhernepyttäriä mitä tein äsken tyylillä kaikkimitäkaapistalöytyyjamitäeioovieläpakattupois.
Merkittävästi suurempia, ja mettä täynnään saunajakkaran kokosia hyttysiä.ja sankotki oli ennen paljon suurempia kuin nykyään