Mikä niistä?Mitähän tässä vielä tekis ennen kuin StarWreck alkaa?
Mitähän tässä vielä tekis ennen kuin StarWreck alkaa?
Telkku kertoikin jo, Star Wreck VI: In The Pirkinning.Mikä niistä?
ei metillä kestä ottaa olutta, jos jääpi kiinni niin valtesmanni ottaa pyssyt poikkeenAika vekkula on metsän henki-niminen olut. Maustettu kuusenkerkällä.
Jos metsäretklle sihijuoma valita niin tää ois ykkönen!
Ei taida auttaa ininään?Aattelin tilata muidalle ensi kesäksi mökille häkin.
Mul on aseena vain sieniveitsi.ei metillä kestä ottaa olutta, jos jääpi kiinni niin valtesmanni ottaa pyssyt poikkeen
Kyllä sillä sienille pärjää...Mul on aseena vain sieniveitsi.
Omituisen sosiaalisia noi ulkomaanelävät. Mua on kertaalleen kosittu moisen taholta kirjastossa.Joo...joku mies tuli kaupan pihalla vastaan ja hymyili ja sano moikka....no joo,ihan kiva mut olis nyt ees ollu suomalainen...en tiedä mikä oli mut ei ollu suomalainen sen näki jo ihan päältä. Möh.
No ei mua noi moikkaukset haittaa joseivät nyt seuraamaan lähe tms.Senkus moikkaavat mut oishan se ollu kiva kun se olis ollu joku suomipoika joka olis päätä pahkaa rakastunu muhun ...ei sillä et toi nyt olis rakastunuOmituisen sosiaalisia noi ulkomaanelävät. Mua on kertaalleen kosittu moisen taholta kirjastossa.
no oon ainaski mää ihan rakavoitunu suhun ja ihan päätä pahkaaNo ei mua noi moikkaukset haittaa joseivät nyt seuraamaan lähe tms.Senkus moikkaavat mut oishan se ollu kiva kun se olis ollu joku suomipoika joka olis päätä pahkaa rakastunu muhun ...ei sillä et toi nyt olis rakastunu
No mitä tää on??no oon ainaski mää ihan rakavoitunu suhun ja ihan päätä pahkaa
Mullapa on suklaata, avasin äsken fazerin sinisenMiksei mulla oo poppareita? Voipoppareita!
tietenni rakastumistaaaaaaaaawNo mitä tää on??