The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Strippaliina soitti mulle perjantaina ja kertoi, että ämpärin alkohilinkäyttö on pahentunut entisestään ja se olis juonu ittensä alkoholipsykoosiin asti ja pistäny harhoissaan kämpän paskaks, harrastanu muutenkin perheväkivaltaa strippaliinaa kohtaan ja lasten laiminlyöntiä ynnä muuta, Se sanoi, että sossu oli uhannut ottaa lapset huostaan ellei se muuta lasten kanssa pois ämpärin luota, ja puolikkaan äitiin, eli muhun, tullaan olemaan heti pois muuton jälkeen yhteydessä kuinka poika saa jatkossa tavata isäänsä. Mää oon porannu tänä viikonloppuna ja oikeasti pelännyt lapseni puolesta ja itkeny, et joutuuko mun lapsi kasvamaan ilman isää tai näkemään sitä valvotusti tai jotain.

Mutta puhelu sossuun paljasti, että strippaliina on jauhanu mulle paskaa silmät ja suut täyteen, ettei mitään huostaanottouhkaa ole olemassakaan eikä mitään merkintää siitä, että mun poikasesta olis mitään huolta ja muhun ei ole kukaan ottamassa yhteyttä. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin odotan, että tapaan ämpärin (sunnuntaina kun poikanen palautuu mulle) ja pääsen kysymään sen versiota tapahtumista ja kertomaan, mitä kaikkea tämä strippaliina hänestä selän takana jauhaa ympäri kyliä.
Mitä vit*** :eek: Joha on touhuao_Oo_O
 
sä oot vaan kateellinen kun oot ite jääny taas ilman. :LOL:
Ja jos mä vielä jotain hämärästi seksitouhuista mitään muistan niin ei siinä miehen nenää ole tarkoitus mihinkään upottaa?
Tautivaarahan aikuisten leikeissä aina on olemassa mutta en ole kuullut, että räkätauti tarvitsisi tarttuakseen parittelutouhuja?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja päätön
Sieniä pakkasessa, sieniä suolassa, sieniä etikkamarinadissa ja hapansäilöttyjä sieniä.

Ja ny mä otan olusen.

(mä muuten muistan ainakin pari miestä jotka tykkäsivät tunkea nenäänsä jonnekin seksipuuhissa)
 
Ei vittu. Alkaa kuulostaa siltä että puolikkaan saattas olla turvallisempaa kasvaakin ilman isänsä perhettä. Taitaa molemmat olla sekasin ku seinäkellot
No ne on sentään - luojan kiitos - oikeasti muuttamassa erilleen. Sitten kun kerron näistä jutuista ämpärille, teen kyllä selväks, että en oo luovuttamassa lasta sille enää lainkaan, jos se aikoo jatkaa strippaliinan kanssa hengailua. Mun lapsi ei mee tommosen hullun ämmän lähellekään enää :devil:
Tämän jälkeen soitan strippaliinalle, kysyn mikä vittu sitä vaivaa ja mitä se saa tommosesta sairaasta valehtelusta irti. Kysyn samalla onko se vitun tyhmä vai kuvitteleeko se mun olevan tyhmä, kun kertoi niiden sosiaalityöntekijän nimenkin ja mää pystyin soittamaan sille suoraan ja kysymään asiasta. Olisin ihmetelly joka tapauksessa, jos yhteydenottoa ei kuulu.

Mut suljettu osasto on tositarina, siitä oon tienny jo aiemminkin. Tampereella on pienet piirit.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä