The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Strippaliina soitti mulle perjantaina ja kertoi, että ämpärin alkohilinkäyttö on pahentunut entisestään ja se olis juonu ittensä alkoholipsykoosiin asti ja pistäny harhoissaan kämpän paskaks, harrastanu muutenkin perheväkivaltaa strippaliinaa kohtaan ja lasten laiminlyöntiä ynnä muuta, Se sanoi, että sossu oli uhannut ottaa lapset huostaan ellei se muuta lasten kanssa pois ämpärin luota, ja puolikkaan äitiin, eli muhun, tullaan olemaan heti pois muuton jälkeen yhteydessä kuinka poika saa jatkossa tavata isäänsä. Mää oon porannu tänä viikonloppuna ja oikeasti pelännyt lapseni puolesta ja itkeny, et joutuuko mun lapsi kasvamaan ilman isää tai näkemään sitä valvotusti tai jotain.

Mutta puhelu sossuun paljasti, että strippaliina on jauhanu mulle paskaa silmät ja suut täyteen, ettei mitään huostaanottouhkaa ole olemassakaan eikä mitään merkintää siitä, että mun poikasesta olis mitään huolta ja muhun ei ole kukaan ottamassa yhteyttä. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin odotan, että tapaan ämpärin (sunnuntaina kun poikanen palautuu mulle) ja pääsen kysymään sen versiota tapahtumista ja kertomaan, mitä kaikkea tämä strippaliina hänestä selän takana jauhaa ympäri kyliä.
 
Ja en niinko oikeasti ymmärrä, miten sairas täytyy ihmisen olla päästänsä, että keksii tommosia valheita päästänsä. Mitä se sillä kuvittelee voittavansa? Mitä sairaita kiksejä se tommosesta saa? Luuliko se, ettei se jäisi valheistansa kiinni viimeistään sitten, kun sossut ei otakaan muhun yhteyttä ja mä jään ihmettelemään asiaa. Ei vittu.
 
Paivakahvia todellakin, namsyoks - mun tekemaa :D

Hyyrrrr...siellahan on aivan syksyinen keli, kiitos vaan. Eli kesaisissa ei naemma tarkenekaan ja aamulla vallan hengityskin huurustui :eek:...mutta nyt sisaista lammiketta ja asettautumista kotiin...sikali mikali tassa nyt semmoista pystyy tekemaankaan kun tuntuu toi ulko- ovikin elavan aivan omaa elamaansa :D..kavereita tulee ja menee ja oma ipanavaaralaumakin seikkailee...

Juu, kahvia.
 
Strippaliina soitti mulle perjantaina ja kertoi, että ämpärin alkohilinkäyttö on pahentunut entisestään ja se olis juonu ittensä alkoholipsykoosiin asti ja pistäny harhoissaan kämpän paskaks, harrastanu muutenkin perheväkivaltaa strippaliinaa kohtaan ja lasten laiminlyöntiä ynnä muuta, Se sanoi, että sossu oli uhannut ottaa lapset huostaan ellei se muuta lasten kanssa pois ämpärin luota, ja puolikkaan äitiin, eli muhun, tullaan olemaan heti pois muuton jälkeen yhteydessä kuinka poika saa jatkossa tavata isäänsä. Mää oon porannu tänä viikonloppuna ja oikeasti pelännyt lapseni puolesta ja itkeny, et joutuuko mun lapsi kasvamaan ilman isää tai näkemään sitä valvotusti tai jotain.

Mutta puhelu sossuun paljasti, että strippaliina on jauhanu mulle paskaa silmät ja suut täyteen, ettei mitään huostaanottouhkaa ole olemassakaan eikä mitään merkintää siitä, että mun poikasesta olis mitään huolta ja muhun ei ole kukaan ottamassa yhteyttä. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin odotan, että tapaan ämpärin (sunnuntaina kun poikanen palautuu mulle) ja pääsen kysymään sen versiota tapahtumista ja kertomaan, mitä kaikkea tämä strippaliina hänestä selän takana jauhaa ympäri kyliä.
:confused:..ei oikeesti...taa menee jo ihan saippusarjakohkaamiseksi, anteeksi nyt:barefoot:...

Mutta toisaalta jotain hyvaakin - ei tarvitse - vissiinkaan - huolehtia pojan isasuhteesta vaan pikemminkin pojan isan avovaimon suhteestao_O...onpas kuviota kerrakseen.

Pida oma paaty vain puhtaana ja kylmana, niin hyvin menee. Mutta - on siina kylla pari!:cautious::alien:
 
Paivakahvia todellakin, namsyoks - mun tekemaa :D

Hyyrrrr...siellahan on aivan syksyinen keli, kiitos vaan. Eli kesaisissa ei naemma tarkenekaan ja aamulla vallan hengityskin huurustui :eek:...mutta nyt sisaista lammiketta ja asettautumista kotiin...sikali mikali tassa nyt semmoista pystyy tekemaankaan kun tuntuu toi ulko- ovikin elavan aivan omaa elamaansa :D..kavereita tulee ja menee ja oma ipanavaaralaumakin seikkailee...

Juu, kahvia.
Lapsiperheessä ulko- oven pitäis olla pyöröovi.
Homma monimutkaistuu jos taloudessa on kissa, koska kissalle taas kelpaa ainoastaan kynnys. Jonka päällä voi löhötä pää ulkona ja pyrstö sisällä, ettei tartte miettiä ollako ulkona vai sisällä.

Juu, kahvia täälläkin.
 
Lapsiperheessä ulko- oven pitäis olla pyöröovi.
Homma monimutkaistuu jos taloudessa on kissa, koska kissalle taas kelpaa ainoastaan kynnys. Jonka päällä voi löhötä pää ulkona ja pyrstö sisällä, ettei tartte miettiä ollako ulkona vai sisällä.

Juu, kahvia täälläkin.
:D - jees, pyoroov...saaplari naita aakkosia,arrmurr...semmonen heiluriovi vois olla toimiva...

Johan oli pulpatusta ja selitysta jajajaja...kaikki mahdolliset yhteen aaneen yhdessa ja erikseen, etta en ma nyt oikeestaan tiia mita on kenellekin tapahtunut mutta ainakin hengissa olivat isosti kun tassa meilta just lahtivat kartsailemaan :D

Ihania pienia ihmisia :love:

...ja ihan torkeen hyvaa tekevaa kahvia, vaikka makuelamys nyt varmaan on jonkun toisen hienostuneessa suussa jotain aivan muuta...tai siis yhta suurta elamysta kyllakin :D...mutta voi poijaat kun tekee kahvi nyt hyvaa(y). Ja - ma tartten jalkaani villasukat justnytheti:barefoot:, mua vahan hytisyttaa...
 
Taidan olla kipeä koska siivousinnostukseni ei ota laantuakseen. Pesin jääkaapin sisältä.
Ei. Tai siis joo. Olet. Toi kuulostaa jo allottavanihanalta nukkumaluukun laittamiselta melkeinlahestulkoon koti- tittelia kohti :)(painotan tuota melkeinlahestulkoon- sanaa).....viihtyisyytta ja hyvaa mielta siis siella ollaan hankkimassa, mika ei voi olla pahasta niin ollenkaan.

Mutta etta ei. Mie en lue tommosia yliannostuksia siivoiluista. Kun taalla se nyt on miinusmerkkisena:notworthy:...mutta josko taa kahvi tois jotain potkua persiille(y)
 
Strippaliina soitti mulle perjantaina ja kertoi, että ämpärin alkohilinkäyttö on pahentunut entisestään ja se olis juonu ittensä alkoholipsykoosiin asti ja pistäny harhoissaan kämpän paskaks, harrastanu muutenkin perheväkivaltaa strippaliinaa kohtaan ja lasten laiminlyöntiä ynnä muuta, Se sanoi, että sossu oli uhannut ottaa lapset huostaan ellei se muuta lasten kanssa pois ämpärin luota, ja puolikkaan äitiin, eli muhun, tullaan olemaan heti pois muuton jälkeen yhteydessä kuinka poika saa jatkossa tavata isäänsä. Mää oon porannu tänä viikonloppuna ja oikeasti pelännyt lapseni puolesta ja itkeny, et joutuuko mun lapsi kasvamaan ilman isää tai näkemään sitä valvotusti tai jotain.

Mutta puhelu sossuun paljasti, että strippaliina on jauhanu mulle paskaa silmät ja suut täyteen, ettei mitään huostaanottouhkaa ole olemassakaan eikä mitään merkintää siitä, että mun poikasesta olis mitään huolta ja muhun ei ole kukaan ottamassa yhteyttä. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin odotan, että tapaan ämpärin (sunnuntaina kun poikanen palautuu mulle) ja pääsen kysymään sen versiota tapahtumista ja kertomaan, mitä kaikkea tämä strippaliina hänestä selän takana jauhaa ympäri kyliä.
Ei vittu. Alkaa kuulostaa siltä että puolikkaan saattas olla turvallisempaa kasvaakin ilman isänsä perhettä. Taitaa molemmat olla sekasin ku seinäkellot
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ei vittu. Alkaa kuulostaa siltä että puolikkaan saattas olla turvallisempaa kasvaakin ilman isänsä perhettä. Taitaa molemmat olla sekasin ku seinäkellot
Mutta kyllahan on outoa tuon strippaliinan puolelta tommonen hammentaminen, etta oikeesti - mita ihmetta ja kummaa meinaa ajaa tommosella sonnan puhumisella:confused:

Edit. ...no ei kyllä kuulu mulle niin pätkääkään :barefoot:...toki toivoisin että kirahvisen elo oikeesti helpottuis ja huolimurheitten määrä vähentyis lähes minimiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ja en niinko oikeasti ymmärrä, miten sairas täytyy ihmisen olla päästänsä, että keksii tommosia valheita päästänsä. Mitä se sillä kuvittelee voittavansa? Mitä sairaita kiksejä se tommosesta saa? Luuliko se, ettei se jäisi valheistansa kiinni viimeistään sitten, kun sossut ei otakaan muhun yhteyttä ja mä jään ihmettelemään asiaa. Ei vittu.
Patologinen valehtelija, sellainen se nainen on.
 
Ja en niinko oikeasti ymmärrä, miten sairas täytyy ihmisen olla päästänsä, että keksii tommosia valheita päästänsä. Mitä se sillä kuvittelee voittavansa? Mitä sairaita kiksejä se tommosesta saa? Luuliko se, ettei se jäisi valheistansa kiinni viimeistään sitten, kun sossut ei otakaan muhun yhteyttä ja mä jään ihmettelemään asiaa. Ei vittu.
Kannattaa siis jättää myös ankea lapsuus ja vierailu suljetulla omaan arvoonsa
 
vierailija
Strippaliina soitti mulle perjantaina ja kertoi, että ämpärin alkohilinkäyttö on pahentunut entisestään ja se olis juonu ittensä alkoholipsykoosiin asti ja pistäny harhoissaan kämpän paskaks, harrastanu muutenkin perheväkivaltaa strippaliinaa kohtaan ja lasten laiminlyöntiä ynnä muuta, Se sanoi, että sossu oli uhannut ottaa lapset huostaan ellei se muuta lasten kanssa pois ämpärin luota, ja puolikkaan äitiin, eli muhun, tullaan olemaan heti pois muuton jälkeen yhteydessä kuinka poika saa jatkossa tavata isäänsä. Mää oon porannu tänä viikonloppuna ja oikeasti pelännyt lapseni puolesta ja itkeny, et joutuuko mun lapsi kasvamaan ilman isää tai näkemään sitä valvotusti tai jotain.

Mutta puhelu sossuun paljasti, että strippaliina on jauhanu mulle paskaa silmät ja suut täyteen, ettei mitään huostaanottouhkaa ole olemassakaan eikä mitään merkintää siitä, että mun poikasesta olis mitään huolta ja muhun ei ole kukaan ottamassa yhteyttä. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin odotan, että tapaan ämpärin (sunnuntaina kun poikanen palautuu mulle) ja pääsen kysymään sen versiota tapahtumista ja kertomaan, mitä kaikkea tämä strippaliina hänestä selän takana jauhaa ympäri kyliä.
se voi olla sitä että viimeseen asti haluaa pitää "kaikesta kiinni" ettei se pilvilinna romahda ja siksi silotellut ei hyvä kun lapset kyseessä sillon viimestään pitäis olla aina rehellinen.
Mut sitten ku nkerrot suoraan ämpärille stripin touhut ja ämpäri on väkivaltanen ollu stripiä kohtaan. Noh seuraavalla kerralla kun ämpäri ottaa viinaa niin nuo jutut sitten varmaan nousee pintaan ja voi tulla kunnolla vahinkoo?.. empä siis ala neuvoo mut tuli vaan tuo mieleen. Moikka
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä