The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Atm halauksia,ikävä tilanne
Halauksia täältä kans.
Ikävää on se, että tommoinen (työ)tilanne on nykyään turhankin yleinen. Mut veikkaisin, että alastulon ei tartte kauaa yhtä työpaikkaa murehtia. Nuori, pätevä, ahkera, osaava ja omaa työkokemusta niin on olemattomillakin työmarkkinoilla sitä kuuminta hottia.

Kunhan sais ton selkänsä kuntoon niin muut asiat järjestyy aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Huomenna odotettavissa kolme saikkua.

Kysyin miten voi olla mahdollista, että kuukkeleiden töitä on tehty viimeksi torstaina. Itsehän olin perjantain vapaalla. Oli kuulemma muita hommia niin ettei ehtinyt. Pyysin raportit niistä muista hommista, hommat antaneen esimiehen kuittauksella. Mulla ja mun töillä kun on etuajo-oikeus kuukkeleiden työajalle. Ei näkynyt tähän mennessä raportteja, kyyneliä kyllä.
 
Kävin jo!
(Ostin kuusi sihiporejuomaa, mut niistä kaksi on siivouspalkkiota ja neljä illan leffaa (Kathleen Turner - aaahhh) varten)

Sain laitettua unilaatikkoon tuliterät (siis vain käyttöönottopestyt) petivaatteet ja ihkauudet tyynyt.
Kyllä illalla kelpaa köllähtää selälleen.
Awww - mikään ei muuten olekaan mukavampaa kuin sukeltaa juuri vaihdettuihin puhtaisiin petivaatteisiin nukkumaan :)...tai siis tuotanoinnii onhan niitä muitakin mukavia juttuja :barefoot: mutta toikin on ihunaa..

Ootkin ollu hurjan puuhastelevana, saisit lähettää tommosta draivia tännekin...nyt on meinaa havaittavissa paheksuttavaa laiskotusta:notworthy:...
 
Kaupassa käyty :)!
...ja pikkasesti toopeiltukin, kuinkas muutenkaan - johonkin kohtaan päivää mun on näemmä saatava aikaiseksi Joku Kummanen juttu:oops:...

Mutta vaikka siinä ihunassa ruuhka-ajassa kilometrisen kassajonon vain lisääntyessä toopeilinkin, niin - onneksipa oli liikenteessä tolkkupäistä väkeä. Kukaan ei ollut yrmynaamana vaikka joutuivat hiukan lisää odottamaankin :notworthy:...

Ja äääyyyhhh vaan tota vesisadetta :love:...ihanaa ropottelua<3!
 
Nyt tuolta kuivausrummusta ja -huoneesta pukkaa puhdasta siihen tahtiin, että enhän mä laiskan miehen tahdilla ehdi viikkaamaan niitä kaappeihin kun jo ainoaa pyykkikoppaa tarvitaan taas porrasroudauksessa.

Mutta mä olenkin neropatti. Kippasin pyykkikopan sohvalle. En pääse sohvalle telkkarin ääreen, ennen kuin pyykit ovat kaapissa. Säilyy motivaatio, sano.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenna odotettavissa kolme saikkua.

Kysyin miten voi olla mahdollista, että kuukkeleiden töitä on tehty viimeksi torstaina. Itsehän olin perjantain vapaalla. Oli kuulemma muita hommia niin ettei ehtinyt. Pyysin raportit niistä muista hommista, hommat antaneen esimiehen kuittauksella. Mulla ja mun töillä kun on etuajo-oikeus kuukkeleiden työajalle. Ei näkynyt tähän mennessä raportteja, kyyneliä kyllä.
Tulee mieleen se ViiviWagner- strippi missä Viivi kysyy:
- Mitä teet?
- En mitään.
- Hommiin siitä!
- En voi, kun tämä on vielä kesken.
 
Huomenna odotettavissa kolme saikkua.

Kysyin miten voi olla mahdollista, että kuukkeleiden töitä on tehty viimeksi torstaina. Itsehän olin perjantain vapaalla. Oli kuulemma muita hommia niin ettei ehtinyt. Pyysin raportit niistä muista hommista, hommat antaneen esimiehen kuittauksella. Mulla ja mun töillä kun on etuajo-oikeus kuukkeleiden työajalle. Ei näkynyt tähän mennessä raportteja, kyyneliä kyllä.
mää olsin ainaski viikon saikella jos mun pomo sanois mulle nuin ilkeesti

voisin tosin olla 2 viikkooki näin jahtikauden aikana
 
Mää teen riisipuuroa ja sit jatkan kaapien jynssäystä. En päässy vielä vaatekaapeille asti, mut keittiön kaapit hohtaa puhtauttaan (y)
Mite joku voi olla noin ahkera? mää jos tästä joskus lähen niin tuskin jaksan jynssätä sen kummemin kun seuraava tulee ja jynssää ennekun asettuu.Normi siivous ja kunnon lattian pesu niin saa kelvata.Tosin tästä muovimatosta ei kyllä puhdasta saa kun on kulunu.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä