Täällä yksi vähän varttuneemmalla iällä esikoista yrittävä. Viime marraskuussa jätetty ehkäisy pois. Helmikuun alussa tuli plussa, se päättyi keskenmenoon maaliskuussa. Toinen plussa tuli heinäkuussa, mutta jäi kemialliseksi.
Tästä raskaudesta tein plussan viikko sitten sunnuntaina dpo11. Vuoto alkoi dpo8 ja olin varma että menkat alkaa, koska mulla on lyhyt kierto ja ongelmana on ollut lyhyt luteaalivaihe. Testejä oon tehnyt joka päivä tuosta sunnuntaista lähtien. Huomenna on hcg:n mittaus ja noin parin viikon päästä aika varhaisultraan kunnalliselle.
Aika on lapsettomuuspolille syyskuun lopussa, toivotaan että sen saisi perua.
La on 3.5.´17 ovulaatiotestin mukaan. Kuukautisten mukaan ei voi laskea, koska vuodin kemiallisesta 19 päivää.
Oireita ei juurikaan ole. Parisen viikkoa ollut nivusten kiristystä molemmilla puolilla, nyt se on helpottanut. Jotain muita tuntemuksia mahassa on. Viime viikolla pari heikotusoloa ja rakkoja suussa ja yövuoron jälkeen löytyi tissit, kun olivat niin turvonneet
Yritän elää täysillä tätä raskautta, vaikka menneisyys ei herkkuja lupaile. Nyt on hyvä ja vahva olo