huominen on huomenna ja se on sunnuntai.
No voi hittolainen. Mainostauon tullessa mä olen joko röökillä, täs koneella tai jääkaapilla.Tossa ginatricoo mainoksessa on hyvä peppu tolla naisella Vaikka ei mua naisten perät kiinnosta mutta tossa sopiva musa ja perän keikutus
Helvettiin sellaset perseen hetkuttajat.Tossa ginatricoo mainoksessa on hyvä peppu tolla naisella Vaikka ei mua naisten perät kiinnosta mutta tossa sopiva musa ja perän keikutus
televiission mainoksia.Helvettiin sellaset perseen hetkuttajat.
Korjailin tätä masiinaa viime viikolla, onkohan se auttanu niihin mainoksiinkin kun en näe mitään bimboja tässä pomppimassa nyt.
Vai tarkotitko tv-mainoksia.
Höpsis. Kyllä pepunketkuttelua kelpaa kattoa.Helvettiin sellaset perseen hetkuttajat.
Korjailin tätä masiinaa viime viikolla, onkohan se auttanu niihin mainoksiinkin kun en näe mitään bimboja tässä pomppimassa nyt.
Vai tarkotitko tv-mainoksia.
pelkät ginatricoon mainoksetNo voi hittolainen. Mainostauon tullessa mä olen joko röökillä, täs koneella tai jääkaapilla.
Pitääkö mun ny alkaa kattomaan mainoksia?
jutustelu.kaikki teki taas katoamistempun.ai mikä ?
no kello on jo puolenyön lukemilla ja sillon kaikki yleensä häviää.jutustelu.kaikki teki taas katoamistempun.
mut sentäs la ilta. ne on pimees ja peiton allano kello on jo puolenyön lukemilla ja sillon kaikki yleensä häviää.
niin on ja unessaki jo.mut sentäs la ilta. ne on pimees ja peiton alla
No oliski mut eipä ukkoa kiinnostanu . Joutuu sitten netissä roikkua ja telkkua kattella.mut sentäs la ilta. ne on pimees ja peiton alla
ootko sää toi yhen ketjun tekijä jossa miestä ei kiinnostanu lääkärileikit?No oliski mut eipä ukkoa kiinnostanu . Joutuu sitten netissä roikkua ja telkkua kattella.
Määki oon varmaan kohta unessa. sen verran kilometrei tuli tänää ajettuu.niin on ja unessaki jo.
Kato sieki - vaikka uudelleen - tämä dokkari:No oliski mut eipä ukkoa kiinnostanu . Joutuu sitten netissä roikkua ja telkkua kattella.
No en . Sitä ei innostanu muuten vaan.ootko sää toi yhen ketjun tekijä jossa miestä ei kiinnostanu lääkärileikit?
Miehen haluttomuuteen?! Just .Kato sieki - vaikka uudelleen - tämä dokkari:
http://areena.yle.fi/1-3402138
Business on alkanut vuosia sitten ja meidän mammaväkikin sitä pyörittää, ehkä tietämättään, mutta ei voi olla vaikuttamattakaan?
No ei voinu tietää,sattu niin sopivasti tähän just.No en . Sitä ei innostanu muuten vaan.
No ei voinukaan . Alko vaan naurattaa, kun mietin miten meillä vastaavassa tilanteessa ois reagoitu.No ei voinu tietää,sattu niin sopivasti tähän just.