Ei kumpaakaan, nukuin huonosti &levottomasti,klo 4-5.30 valvoin menkkakipujen takia.Ällövaroitus seuraavaksi, aamulla kun annoin kisuille ruokaa, tuli megavuoto ja yli valui.... Kiva tuntea veret pitkin reisiä ja lattialla pari lammikkooOnko Kaisilla darra vai tuliko jalopenot "testattua"
Naisena ei oo aina helppoa,tiedetäänEi kumpaakaan, nukuin huonosti &levottomasti,klo 4-5.30 valvoin menkkakipujen takia.Ällövaroitus seuraavaksi, aamulla kun annoin kisuille ruokaa, tuli megavuoto ja yli valui.... Kiva tuntea veret pitkin reisiä ja lattialla pari lammikkoo
Jos lähet näille hoodeille shoppailee nii tiu samalla teelle.Mää en jaksa,kyllä kai se tarvis tän viikonlopun aikaa käydä ostaa sitä lahjaa.Pitää vaan lähtee varmaan muille maille vierahille enkä yhtään jaksais eikä kiinnostais
Ei oo helppoo,eiNaisena ei oo aina helppoa,tiedetään
Pitää valita sopivia naisia.miehenä olo olis helppoo ellei yritä tulla toimeen naisen kanssa
Ihan sinne asti en meinannu mut siihen "lähelle." Jos nyt saan aikaseks,pitäs tänää kun en mä huomenna sit kuitenkaan saa mitään itestäni irti.Jos lähet näille hoodeille shoppailee nii tiu samalla teelle.
Kai se riippuu naisestamiehenä olo olis helppoo ellei yritä tulla toimeen naisen kanssa
mä olen ollu kesäkurpitsa monta viikkoa jo.Tuolla on otsikko "olet mitä syöt". Muutunkohan mä siis sieneksi?
Hmm mikähä musta tulis eilisen syömisten perusteella sitten. Pizza,täytekakku,kasvis,suklaa?Tuolla on otsikko "olet mitä syöt". Muutunkohan mä siis sieneksi?
Saa ostaa ihania neuleita jos löytyySyksy on tosiaan jo tullut, puiden lehdet alkaa kellastua,ilmat viilenee
Niimpä,sama mulla kissojen ja koirien suhteen,kaikki tekis mieli pelastaa ja itkettää huonosti kohdellut eläimet. Ihminen on julma petoItku tässä tulee kun kattoo noita koiria,nelosella...niin ihania ja kodittomia,voi kun vois ottaa kaikki ja pelastaa.Ihmiset on julmia
julmurimä kohtelin lohta just huonosti, viiltelin kuutioiksi ja laitoin keiton sekaan.